  • 11. Data: 2021-09-28 15:16:59
    Temat: Re: Pruderyjne społeczeństwo porno dla nastolatków
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Sep 2021 14:50:06 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Czyżbyś się
    > wypowiadał w oparciu o własne upodobania?

    Tak tylko rozmyślam, co właściwie odbywa się na granicy z posiadłościami
    ciepłego człowieka, że ludzkie oko nie powinno tego widzieć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-09-28 15:26:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2021 15:16:59 +0200, Olin napisał(a):

    > Tak tylko rozmyślam, co właściwie odbywa się na granicy z posiadłościami
    > ciepłego człowieka, że ludzkie oko nie powinno tego widzieć.

    No OK, tylko wątek jakby nie o tym :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2021-09-29 00:37:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-28 o 12:13, Monika Głowacka pisze:
> [...]

    Mnie obrzydzenie brało jak te "tancerki" w tańcu z gwiazdami się
    rozkraczały w tych swoich skąpych majtkach. Szczególnie chyba Bieniuk.
    Panom w żiri mogło to się podobać. Takie to nieestetyczne tańce były.

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-09-29 14:30:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Masz na myśli chłopców, czy dziewczynki?
    Uwielbiam takie starsze panie rozumiejące młodzież ;-)))

    -----

  • 15. Data: 2021-09-29 14:34:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zapomnij o strzelaniu przez Żydów do Palestyńczyków, to wywołuje podniecenie
    całego ich narodu, podobne do tego jak rozmowa o
    polskich nieistniejących kamienicach.

    -----
    > Zatem pod pornografię można podciągnąć walenie kolbami od karabinów i wcale tzw.
    domina/domin nie musi być w żadnych lateksach, bo
    > może kogoś jara akurat mundur SG. Wszak upodobania są różne i nie można komuś
    zabronić dochodzenia, kiedy łamana jest na nim/niej