  • 1. Data: 2006-03-15 22:21:28
    Temat: Prowadzenie pojazdu po sądowym zakazie - czym grozi?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Bardzo prosze o pomoc:

    1). Czym grozi złapanie przez policję osoby, która mimo sądownego zakazu
    prowadzenia pojazdów (na kilka miesięcy) taki pojazd prowadziła?

    2). I drugie pytanie: czy można wnosić o anulowanie (nie wiem, jakie jest
    prawnicze określenie) takiego zakazu, uzasadaniając to tym, że osoba, której
    odebrano prawko jest w trudnej sytuacji materialnej: jest jedynym żywicielem
    rodziny, bezrobotnym, a zdobycie pracy jest uzależnione od posiadania
    aktualnego prawka?

    Dodam, że prawko zostało odebrane z błahego powodu (nie za pijaństwo) i
    zostało ono już złożone w stosownym urzędzie.

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    --
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-03-15 22:55:16
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

    > Bardzo prosze o pomoc:
    >
    > 1). Czym grozi złapanie przez policję osoby, która mimo sądownego zakazu
    > prowadzenia pojazdów (na kilka miesięcy) taki pojazd prowadziła?

    Znacznie surowszą karą - przestepstwo z art. 244 kk.