  • 51. Data: 2009-12-21 22:57:28
    Temat: Re: [NTG] Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hgotgq$gu3$1@news.onet.pl...

    > Chodzi mi o to, jaki ty masz sprzet do odebrania 10Gbps ?

    Ale ja nigdy nie powedzialem ze odbieram tyle(!) Informacja byla tylko po
    to, zeby przekazac, iz obciazenie lacza nie ma tu za wiele do rzeczy, jesli
    host jest z Warszawy i nie jest obciazony po jego stronie...

  • 52. Data: 2009-12-21 22:59:04
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <s...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hgp2a2$m7g$1@achot.icm.edu.pl...
    > Dnia Mon, 21 Dec 2009 23:40:28 +0100, Baczek napisał(a):
    > /.../
    > To jest kurna troll.

    Wszyscy tacy znawcy a nikt, kto nie bierze na powaznie tego co mowie, nie
    jest w stanie wymienic zadnej rzeczy, ktora bylaby niezgodna z prawda lub
    przynajmniej zupelnie niemozliwa... To jest trollowanie...

  • 53. Data: 2009-12-21 23:01:01
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest w stanie wymienic zadnej rzeczy, ktora bylaby niezgodna z prawda lub
    > przynajmniej zupelnie niemozliwa... To jest trollowanie...

    A... i wszyscy Ci co tylko rzucaja trollami lub innymi tego typu epitetami
    posadaja lacze TP ... albo dsl albo neo... hmm... to dopiero o czyms
    swiadczy...

  • 54. Data: 2009-12-21 23:18:01
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > błędem/niedoprecyzowaniem sprzed - jak piszesz - 10 lat) to raczej i tak
    > nie udowodnisz dostawcy, że cokolwiek ci blokuje. On zawsze może
    > powiedzieć, że tyle ma (np.w tym węźle) i to właśnie jest jest
    > nielimitowanie i tyle ci daje ... Raczej mała szansa, żeby udowodnić, że
    > tak nie jest. Owszem - nawet jak było kiedyś więcej - to zawsze dostawca
    > może powiedzieć, że wymienił sprzęt (bo stary się popsuł, a nowego nie ma
    > o takiej przepustowości), albo zrobił downgrade przepustowości do węzła,
    > albo "kable zamokły i mają większą tłumienność i przepustowość spadła / i

    Dostawca ten zostal wybrany sposrod innych wlasnie dlatego, bo reklamowal
    sie tym, iz nie zaklada limitow transferu oraz ma lacze symetryczne. Jesli
    chodzi o dowod... wiem, ze ciezko jest cos takiego udowodnic - zawsze mozna
    miec wymowke... jednak, nawet patrzac na obecny cennik - place jak za
    NAJNIZSZY pakiet (takie mam maksymalne predkosci) duzo wiecej niz kosztuje
    pakiet NAJWYZSZY. To chyba jest juz podstawa do reklamacji... zostawmy juz
    dyskusje na temat potencjalu lacza, bo widze, ze niektorzy nie maja o tym
    zielonego pojecia (w kocu to grupa prawnicza), a probuja za wszelka cene
    udowodnic, ze gadam glupoty... Od teraz odpowiadam tylko na pytania natury
    prawnej.

    Tylko mala uwaga, na temat predkosci...
    Testy przeprowadzone oba okolo 2 w nocy, jeden sprzed "obciecia", drugi
    po... 700MB plik, serwer Hetznera, Niemcy:

    Przed: 35.23Mbps/19.42Mbps
    Po: 2.88Mbps/0.45Mbps

    Z dnia na dzien... analogiczne testy przeprowadzone na ATM, ale wynikow
    wtedy nie zapisalem... w kazdym badz razie, z Hetznerem nic sie w tamtym
    czasie nie zmienilo.

    Dodatkowo... jak poprosilem o udostepnienie kolejnych ip, limitu na poczatku
    na nie nie zalozono (stare hosty mialy predkosc jak PO, a nowe jak PRZED) -
    oczywiscie po jakims miesiacu to skorygowano.

    > Dlatego tobie radzę to samo. Nie zgłosiłeś problemu - provider powie, że o
    > nim nic nie wiedział - Twoje statystyki nie będą miały znaczenia. Provider
    > ci powie - że przepustowość była mała, bo ... pewnie nie korzystałeś z
    > łącza (w sumie nie masz obowiązku korzystać 24/dobę) ...

    W sumie posiadam pule adresow IP i prywatne serwery... to akurat nie
    problem, zeby udowodnic, iz korzystam z lacza mniej wiecej 24/7, chocby
    poprzez logi. Ale oczywiscie masz racje, iz trzeba zglosic problem na
    pismie.

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 55. Data: 2009-12-22 00:02:10
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

  • 56. Data: 2009-12-22 08:53:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Przed: 35.23Mbps/19.42Mbps
    > Po: 2.88Mbps/0.45Mbps
    >
    > Z dnia na dzien... analogiczne testy przeprowadzone na ATM, ale wynikow

    no wiec jak nie zrobisz prawidlowego badania i nie ustalisz w ktorym miejscu
    wystepuje problem to tez nic nie ugrasz. A moze to zepsuty paczkord? A moze
    speed duplex jest zle ustawiony? Nie pomyslales o tym ? Nie bo nie dajesz
    wiary, ze usterka po twojej stronie moze powodowac ograniczenie szybkosci do
    w miare konkretnej stalej wartosci (a zle ustawionych speed duplex i drobne
    straty pakietow moga miec wlasnie dokladnie taki objaw)

    Icek

  • 57. Data: 2009-12-22 12:43:09
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    > drobne
    > straty pakietow moga miec wlasnie dokladnie taki objaw)

    Alez ja przez pol roku dawalem wiare temu, ze usterka moze lezec po mojej
    stronie... sprawdzalem to na roznych maszynach, na roznych systemach
    operacyjnych, roznych ustawieniach (wlacznie z roznymi duplexami) i ciagle
    jest to samo...

    Z powazaniem,
    FlashT

  • 58. Data: 2009-12-22 13:18:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 14:22:52 +0100, Icek napisał(a):

    > Wez idz na grupe specjalistyczna i zapytaj sie jak zbadac szybkosc. Zacznij

    Tobie też zalecane będzie rozpoczęcie i to szybko, zrozumienia pojęć:
    - szybkość,
    - prędkość.
    To że potocznie uważane są te wyrażenia za synonimy, nie oznacza że nimi
    są. Wręcz przeciwnie.
    Aby ułatwić ci zadanie tak na szybko i skrótowo, mam nadzieje że załapiesz
    niuans:
    - prędkość: podstawowa wielkość wektorowa charakteryzująca ruch. Jest
    pochodną wektora położenia względem czasu.
    - szybkość: odnosi się do wielkości skalarnych.
    Z resztą chyba sobie poradzisz? ;)

  • 59. Data: 2009-12-22 22:55:47
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 13:43:09 +0100, FlashT napisał(a):
    /.../
> [...]
    > mojej stronie... sprawdzalem to na roznych maszynach, na roznych
    > systemach operacyjnych, roznych ustawieniach (wlacznie z roznymi

    I dlatego tak se wypisujesz trzy-po-trzy kolejny dzien?

    Jak bys nie byl troll to bys zaczal:
    1. mam łacze takie a takie.
    2. Umowa taka a taka.
    3. sprzet taki a taki.
    4. robilem to i to.

  • 60. Data: 2009-12-23 07:15:21
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <s...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hgripj$v1s$1@achot.icm.edu.pl...

    > I dlatego tak se wypisujesz trzy-po-trzy kolejny dzien?

> [...]

    Chyba pomyliles grupy...