  • 41. Data: 2009-12-19 18:32:44
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:hgj68e$4sd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    >>> Żartujesz? Z taką wiedzą?
    >>>

    >> Jaka wiedza?
    > O sieciach, o łączach, itp itd.

    Konkrety poprosze... co takiego powiedzialem co jest nieprawda?

  • 42. Data: 2009-12-19 19:16:53
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    FlashT napisał(a) w <hgj690$2hbg$1@news2.ipartners.pl> :

    > Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Konkrety poprosze... co takiego powiedzialem co jest nieprawda?
    Czy ja cię nazwałem kłamcą? Po prostu uważam, ze jak na operatora
    (zrozumiałem, że jesteś dostawcą internetu) to jesteś zbyt niekompetentny.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 43. Data: 2009-12-19 19:29:19
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Czy ja cię nazwałem kłamcą? Po prostu uważam, ze jak na operatora
    > (zrozumiałem, że jesteś dostawcą internetu) to jesteś zbyt niekompetentny.

    Praca to nie cale zycie :)

  • 44. Data: 2009-12-20 16:00:50
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-19 20:29, FlashT pisze:
    > Praca to nie cale zycie :)

    Z ciekawości: podaj link do swojej strony www, chciałbym poczytać,
    porównać;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 45. Data: 2009-12-20 18:21:39
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Nie... 10 lat temu mieli lacza analogicznie lepsze od pozostalych.

    Jeśli masz pojedyńczy zwykły komputer to nawet 500Mb nie uda ci się
    wykorzstać
    ani przy ściaganie ani przy wysyłaniu

  • 46. Data: 2009-12-20 18:42:37
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jeśli masz pojedyńczy zwykły komputer to nawet 500Mb nie uda ci się
    > wykorzstać
    > ani przy ściaganie ani przy wysyłaniu

    Tak... :)

  • 47. Data: 2009-12-21 08:31:55
    Temat: [NTG] Re: Provider przycina lacze...
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Nielimitowane znaczy takie, jakie jest ich lacze dla danego wezla -
    > dokladnie jak kolega wyzej zauwazyl - 10Gbps.

    Troche NTG, ale mam pytanie, jaki masz router który umożliwia odebranie
    10Gbps ?

  • 48. Data: 2009-12-21 15:15:00
    Temat: Re: [NTG] Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Troche NTG, ale mam pytanie, jaki masz router który umożliwia odebranie
    > 10Gbps ?

    Ale o co chodzi? Ktory z routerow? Ten najblizszy providera? Nie mam
    pojecia.

  • 49. Data: 2009-12-21 19:41:30
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    FlashT pisze:
    > Witam,
    > Mam pewien problem... mianowicie provider od jakiegos roku przycina mi lacze
    > internetowe. W umowie podpisanej kilka lat temu jest napisane, iz lacze jest
    > nielimitowane, bez limitu predkosci oraz symetryczne. Jednak od roku
    > provider przycina mnie do okolo 1/15 tego co powinienem miec przy
    > downloadzie oraz 1/50 przy uploadzie...

    Wiec ile to 1/15 nielimitowanej predkosci?

    A tak na powazne to nic nie ugrasz bez odpowiednich zapisow w umowie -
    ktorych na pewno nie masz.

  • 50. Data: 2009-12-21 22:40:28
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ale o co chodzi? Ktory z routerow? Ten najblizszy providera? Nie mam
    > pojecia.
    Chodzi mi o to, jaki ty masz sprzet do odebrania 10Gbps ?