  • 31. Data: 2012-01-10 12:33:26
    Temat: Re: Prosze o sprawdzenie pozwu do e-sadu.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-10 13:30, AZ pisze:

    > Za to chyba w ogole nie sprawdzaja zasadnosc pozwu i bezmyslnie
    > przyklepuja.

    W przypadku nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym nie powinno być
    różnić - jak pozew ma swój sens to nakaz winien być wydany, jak nie to nie.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 32. Data: 2012-01-10 12:35:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-10 08:29, mvoicem pisze:

    > Wszystko zależy od tego, gdzie akurat jesteś.

    Chyba jak rozumiem, zależy to raczaj od poziomu umiejętności - niektórzy
    umieją sobie poradzić z zaprzęgiem konnym (czyli sądem elektrycznym) a
    prowadzenie samochodu (czyli wypełnienie podobnego, nieco innego
    formularza) przekracza już ich możliwości intelektualne.

  • 33. Data: 2012-01-10 13:24:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.01.2012 13:35), Johnson wrote:

> [...]
    > prowadzenie samochodu (czyli wypełnienie podobnego, nieco innego
    > formularza) przekracza już ich możliwości intelektualne.

    Nie od umiejętności, tylko od tego co komu wygodniej. Mi jest wygodniej
    o północy sobie zrobić zakupy w sklepie internetowym, mojej mamie
    włączanie komputera, uruchamianie przeglądarki zajęłoby niewiele mniej
    niż wyjście do sklepu i zrobienie zakupów.

    p. m.