  • 1. Data: 2007-10-22 13:01:07
    Temat: Proszę o radę w związku z dziwną praktyką Alegratka.pl
    Od: " mxnet.Ewa" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam gorąco.

    Mam taki problem, na ogłoszeniu płatnym w serwisie ale.gratka.pl

    http://ale.gratka.pl/ogloszenie/679433_pozyczki_dla_
    kazdego_bez_bik_bez.html

    na dole nad danymi kontaktowymi jest link umieszczony przez serwis gratki do
    EUROBANKU. Jest to w kategorii kredyty, gdzie gdyby już się uparli to
    powinni moim zdaniem umieścić reklamę innej kategorii a klienci mi piszą na
    maila że wypełnili na mojej stronie z alegratki wniosek EUROBANKU!!! którego
    ja nie mam w ofercie.

    Czy alegratka ma prawo do takiej dziwnej praktyki, cy mogę się do czegoś
    przyczepić?

    pozdrawiam, Ewa M

  • 2. Data: 2007-10-22 13:46:08
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Czy alegratka ma prawo do takiej dziwnej praktyki, cy mogę się do czego?
    > przyczepić?

    Sprawdź w regulaminie serwisu. Przeciez musiałes go zaakceptować :)

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl