  • 11. Data: 2007-03-09 14:53:24
    Temat: Re: Prosze o rade
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:psp.1173450380@news.chmurka.net...

    > domowego jest to ujete - zapytaj swojej agentki, u ktorej ubezpieczasz
    > mieszkanie - zawsze moze sie zdarzyc, ze ubezpieczenie to obejmuje) to
    > zalatw to przez ubezpieczalnie.

    i to jest sensowana rada, o ile takie ubezpieczenie kassandra posiada

  • 12. Data: 2007-03-09 15:17:21
    Od: kassandra102<k...@o...pl>

> [...]
    > Krótko mówiąc czemu uważasz, że to "wina" wyłącznie twojego psa, może to
    > była obrona konieczna ;).
    >
    > Opisz jakoś szczegółowiej stan faktyczny.
    >
    > A poza tym jeśli właściciel jest weterynarzem to jego koszt (szkoda) to
    > zapewne maksymalnie wartość leków , itp . jakie zużył na tego swojego
    > jamnika.
    >
    > --
    > @2007 Johnson
    > j...@p...com
    > "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"
    > to bylo tak ja juz wchodzilam do klatki dokladnie otwieralam dzwi z klucza i
    wteddy pies mi sie wyrwal i zaatakowal tamtego zanim do nich dobieglam moj pies
    trzymal juz jamnika w zebach zlapalam swojego za obroze a wlasciciel tamtego
    doslownie wyrwal swojego psa z pyska mojego rozdzierajac mu przy tym skore

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2007-03-09 15:17:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kassandra102" <k...@o...pl> napisał

    > Tak pies sasiada byl na smyczy coprawda bez kaganca ,ale to jamnik

    Jamniki są wredne i zadziorne, więc to że to jamnik niczego nie tłumaczy.
    Z drugiej strony jeśli twój pies był w stanie uwolnić się od smyczy
    i kagańca to znaczy że te zabezpieczenia były fikcyjne lub przynajmniej
    źle zastosowane czyli tak jakby ich nie było.

  • 14. Data: 2007-03-09 15:18:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Uśmieszki przypisane są tylko do ostatniego króciuchnego zdania. Reszta
    > jest serio.

    to znaczy ze kazdy podbiegajacy do ciebie pies mmoze byc pogryziony przez
    twojego bo stwarza dla ciebie zagrozenie?

    a co na to twoj lekarz?

  • 15. Data: 2007-03-09 15:48:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > to znaczy ze kazdy podbiegajacy do ciebie pies mmoze byc pogryziony przez
    > twojego bo stwarza dla ciebie zagrozenie?

    Oczywiście. Bardzo boję się latających luzem kundli. I mam do tego prawi (i
    sprawiedliwość;) Dla ochrony przed nimi kupiłem dobrze ułożonego,
    wyprowadzanego zgodnie z prawem czyli na smyczy psa obronnego. Co chciałbyś
    mi zarzucić.

    > a co na to twoj lekarz?

    Powinieneś zapytać weterynarza;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2007-03-09 16:09:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 09 Mar 2007 15:10:51 +0100, szerszen napisał(a):

    > bez znaczenia dla sprawy

    Jak to bez znaczenia? Jeśli pies poszkodowanego (pokrzywdzony pies) nie
    był prawidłowo zabezpieczony, można mówić o przyczynieniu się
    poszkodowanego do zaistaniałej szkody.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==

  • 17. Data: 2007-03-09 16:10:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 09 Mar 2007 15:17:21 +0000, kassandra102 napisał(a):

    > wteddy pies mi sie wyrwal

    No to jeszcze 250 zł z art. 77 kw ;-)

  • 18. Data: 2007-03-09 17:44:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kassandra102 napisał(a):
    > Witam.
    > Bardzo bym prosila o udzielenie jakichs rad co moge zrobic w nastepujacej sytuacji;

    > Jestem wlascicielka psa zaliczanego do ras groznych ,jest to pitt bull.
    > Jest on agresywny tylko w stosunku do psow(dla ludzi jest poprostu kochany)
    > ale mimo wszystko wychodze z nim tylko na smyczy i w kagancu.
    > Ostatnio jednak mialo miejsce nieprzyjemne zdazenie .Otoz moj pies mimo ze byl w
    > kagancu i na smuczy pogryzl psa mojego sasiada i to dosc powaznie.
    > Poprostu wyrwal mi sie i poluzowal sobie kaganiec.

    Pytanie niedyskretne: po co masz psa, z którym nie jesteś w stanie sobie
    poradzić?

    Ja np. chciałbym mieć ładnego, dużego tygryska (bo są takie ładne ;) ale
    wiem, że mimo kagańca i smyczy raczej bym sobie z nim nie poradził, więc
    w ramach kompromisu mam tygryski kompaktowe, znane także jako koty
    domowe ;)

    Póki co sobie poczytaj, co mój imiennik napisał, a na przyszłość - nie
    porywaj się z motyką na księżyc i ciesz się, że twój "kochany" piesek
    "wyjątkowo" nie rzucił np. na dziecko.

    Może warto też pomyśleć o jakimś szkoleniu?

  • 19. Data: 2007-03-09 19:42:28
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:t1j8c4-b6k.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Może warto też pomyśleć o jakimś szkoleniu?
    Chociaż mam cię za "grupowego głupka" to w tym temacie mamy podobne zdanie.
    Ja jej doradziłem humanitarne uśpienie kochanego pittbulla;)
    Mam amstaffa lecz mam też warunki aby go mieć.
    A tutaj zdjęcia mojej córuchny.http://plfoto.com/149961/zdjecie.html
    Mało który pies wykona komendę waruj w wodzie. Mojego wyszkoliłem sam.

  • 20. Data: 2007-03-09 22:08:01
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    hehe

    co za ziomy :P