  • 1. Data: 2003-10-10 10:59:51
    Temat: Prosze o rade
    Od: "Mrowka" <m...@o...pl>

    Moi rodzice(rencisci) oszczedzaja na maxa na ogrzewaniu,a ciagle dostaja
    niedoplaty po kilkaset zlotych.Okazalo sie ze liczniki nawet jak sa
    kaloryfery zakrecona i tak ciagna cieplo z otoczenia,a po drugie
    spoldzielnia dostajac fakture na okreslana sume dzieli koszty jak chce
    dokladajac nawet osobom co maja liczniki dodatkowe pieniazki do
    placenia.Chyba cos tu nie tak prawda?Mam pytanie co z tym fantem
    zrobic?Gdzie to zgloscic???

    Magda

  • 2. Data: 2003-10-10 12:39:53
    Temat: Re: Prosze o rade
    Od: "krzys" <k...@w...pl>

> [...]
    > dokladajac nawet osobom co maja liczniki dodatkowe pieniazki do
    > placenia.Chyba cos tu nie tak prawda?Mam pytanie co z tym fantem

    wnioskuję że chodzi ci o podzielniki ciepła przykręcone do grzejników.
    u moich rodziców też są takie
    grzejniki są włączane tylko po godz 15 i wieczorem wyłączane.
    w rozliczeniu rocznym wyszło 500 zł do zwrotu
    a inne sąsiadki mają do dopłąty.
    są to rencistki i grzejniki pewnie mają włączone cały dzień.
    radzę popytać się po sąsiadach jak to wygląda u nich.
    jest jeszcze ważne czy mieszkanie jest zewnętrzne czy za ścianą są sąciedzi.
    mój sąsiad z zewnętrznym mieszkaniem w nieocieplonym budynku dostał w
    rozliczeniu rocznym 1000 zł dopłaty.

  • 3. Data: 2003-10-10 13:33:03
    Od: "Mrowka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "krzys" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:bm6973$b97
    > wnioskuję że chodzi ci o podzielniki ciepła przykręcone do grzejników.
    > u moich rodziców też są takie

    Nie wiem jak sie to nazywa.Sa to jakies liczniki z ktorych sie spisuje ile
    ciepla sie zuzylo.

> [...]
    > są to rencistki i grzejniki pewnie mają włączone cały dzień.
    > radzę popytać się po sąsiadach jak to wygląda u nich.

    Moi rodzice maja zazwyczaj zakrecone grzejniki bo oszczedzaja i wlasnie o to
    mi chodzi,ze marzna a i tak placa jakies z kosmosu wziete niedpolaty.

    > jest jeszcze ważne czy mieszkanie jest zewnętrzne czy za ścianą są
    sąciedzi.
    > mój sąsiad z zewnętrznym mieszkaniem w nieocieplonym budynku dostał w
    > rozliczeniu rocznym 1000 zł dopłaty.

    Jest to mieszkanie na parterze,zewnetrzne,przez sciane z jednym sasiadem.

    Magda

  • 4. Data: 2003-10-10 18:40:08
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    Proponuję sprawdzić jaki przelicznik jest stosowany przy rocznym rozliczeniu
    kosztów.
    Powino być 0,8 - tj. zniżka 10% za mieszkanie na parterze i 10% za
    mieszkanie szczytowe.

  • 5. Data: 2003-10-10 18:46:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Góra dwa miesiące temu popełniłem na tej grupie dłuższy artykuł na ten
    temat. Nie będę zaśmiecał grupy drugi raz. Poszukaj w googlach. Chodziło o
    rozliczenie wody, ale że odbywa się to w podobny sposób, to zahaczyłem
    również o podzielniki.

  • 6. Data: 2003-10-10 22:36:11
    Od: "Mrowka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "wieca" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    rozliczeniu
    > kosztów.
    > Powino być 0,8 - tj. zniżka 10% za mieszkanie na parterze i 10% za

    Dziekuje :-)

    magda

  • 7. Data: 2003-10-10 22:36:35
    Od: "Mrowka" <m...@o...pl>

> [...]
    > temat. Nie będę zaśmiecał grupy drugi raz. Poszukaj w googlach. Chodziło o
    > rozliczenie wody, ale że odbywa się to w podobny sposób, to zahaczyłem

    Ok poszukam,dzieki

    Magda

  • 8. Data: 2003-10-14 09:19:27
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    sprawdzić jaki przelicznik jest stosowany przy rocznym
    > rozliczeniu

    POWINNO ??? CZY TO JEST OKRESLONE USTAWOWO ??? MIESZKAM NA OSTATNIM PIETRZE
    I NIBY U MNIE STRAT WIEKSZYCH NIE MA ?
    MASZ MOZE PODSTAWE PRAWNA ???