  • 1. Data: 2002-09-11 19:38:56
    Temat: Prosze o porade odnsnie komornika
    Od: "mateusza" <m...@a...net>

    Witam
    Jak juz napisalem potrzebuje porady odnosnie komornika a dokladnie
    1) zrobilem debet na koncie bank poszedl do sadu sad nakazal ogzekucje bank
    skeirowal ja do komornika, w tym samym czasie splacilem zadluzenie w banku,
    ktory do komornika przeslal pismo ze zawiesza egzekucje. Dzisiaj dostalem 3
    listy od komornika jedno z informacja ze postepowanie z wniosku wierzycieli
    tj banku zostaje umozone na wniosek banku, 2 pismo o ustaleniu kosztow
    postepowaniu egzekucujnego, gdzien a dole jest napisane ze jmam w ciagu 7
    dni nie zaplacc pod rygorem wyegzekwowanie tych pieniedzy, i 3 pismo ze
    skierowane zostalo do mojego zakladu pracy pismo o z nakazem przekazani
    mojego wynagrodzenia tytlulem oplaty kosztow o ktorych mowa w liscie 2
    A teraz moje pytanie skoro postepowanie zostalo umozone to czy komornik ma
    prawo naliczac mi koszty swojej egzekucji ? czy trzecie pismo nie powinno
    zostac wyslane dopiero po 7 dniach zakladajac ze bym nie zaplaci dobrowolnie
    tych koszto?
    dzieki z gury odpowiedz
    Mat

  • 2. Data: 2002-09-12 13:54:53
    Temat: Re: Prosze o porade odnsnie komornika
    Od: "bart" <r...@p...wp.pl>

    Witam!
    O ile sie orientuje , to w obecnym stanie pawnym , po zmianie ustawy o
    komornikach , koszty komornicze powstają już w momencie wniesiena wniosku ,
    o od tego czasu komornik ma prawo kosić 15 % wyegzekwowanej sumy .... a
    kosztami obciąża dłużnika również jeśli wniosek został wycofany przed
    upływem roku.

  • 3. Data: 2002-09-12 13:57:16
    Od: "bart" <r...@p...wp.pl>

    witam
    O ile wiem , zgodnie ze zmienioną ustawą o komornikach , koszty komornicze
    powstają już w momencie wniesienia wniosku , i jeśli wierzyciel wycofa
    wniosek przed upływem roku , to ktoś musi pokryć koszty , a tym kimś jest
    dłużnik ..... nawet jeśli komornik palcem nie ruszył .