  • 1. Data: 2003-08-06 19:16:08
    Temat: Proszę o pomoc- Karta tv
    Od: "Przemek" <p...@W...pl>

    Niedawno kupiłem kartę tv. czy dzięki temu mogę wycofać abonament radiowo-
    telewizyjny? I jak to zrobic?
    proszę o poradę?

  • 2. Data: 2003-08-06 19:55:43
    Temat: Re: Proszę o pomoc- Karta tv
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-06 21:16, Przemek napisał(a):

    >Niedawno kupiłem kartę tv.
    >
    > czy dzięki temu mogę wycofać abonament radiowo-
    >telewizyjny?

    Możesz, bo opłata jest od odbiornika a nie od korzystania z telewizji.

    > I jak to zrobic?
    >proszę o poradę?

    A to już nie wiem gdzie, ale może na poczcie wiedzą?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 3. Data: 2003-08-06 23:22:10
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" napisał w wiadomości

    > Możesz, bo opłata jest od odbiornika a nie od korzystania z telewizji.

    Niestety nie masz racji, gdyż według ustawy o radiofonii
    i telewizji "odbiornikiem radiofonicznym albo
    telewizyjnym jest urządzenie techniczne dostosowane
    do odbioru programu" - art. 4 pkt 8

    Zgodnie z tą definicją komputer na którym można oglądać
    telewizję jest odbiornikiem, a więc należy w tym wypadku
    opłacać abonament.

    ______
    Robert

  • 4. Data: 2003-08-07 01:17:19
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bgrmfs$dmm$4@news.onet.pl>, Wojciech Szweicer wrote:

    > Możesz, bo opłata jest od odbiornika a nie od korzystania z telewizji.

    A karta tv to niby co jest? Ciastko z dziurką? :) Odbiornik jak każdy
    inny.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-08-07 07:28:37
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno kupiłem kartę tv. czy dzięki temu mogę wycofać abonament radiowo-
    > telewizyjny? I jak to zrobic?
    > proszę o poradę?
    zestaw komp. z kartą to też odbiornik
    jeżeli mimo to chcesz wyrejestrować telewizor udaj się z książeczką
    radiotelefoniczną na pocztę - oni się tym zajmują i zwróć się z wnioskiem o
    wyrejestrowanie

    tyle wiem
    burenezo

  • 6. Data: 2003-08-07 07:46:14
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Przemek <p...@W...pl> napisał(a):

    > Niedawno kupiłem kartę tv. czy dzięki temu mogę wycofać abonament radiowo-
    > telewizyjny? I jak to zrobic?
    > proszę o poradę?

    W książeczce abonamentowej jest z tyłu odcinek W, który służy
    wyrejestrowaniu. Idziesz z nim tam, gdzie chodzisz płacić.

    Ale karta TV jest odbiornikiem.
    Nie pamiętam jak się sprawa skończyła, ale były pomysły, żeby każdy komp z
    dostępem do internetu był traktowany jako odbiornik radiowy. No bo przecież
    można w ten sposób słuchać radia. Ktoś wie jak to w końcu jest z tym dostępem
    do internetu? Teraz to i TV mozna już oglądać w sieci bez karty TV.

    Pozdrawiam
    Szymon