  • 1. Data: 2007-02-15 12:32:31
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "modlishka" <W...@g...com>

    Gdzie moge znaleźć Dzienniki Urzędowe Mnistra zdrowia z lat 1982-1991?
    To dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2007-02-15 13:09:55
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *modlishka* na tej grupie:

    > Gdzie moge znaleźć Dzienniki Urzędowe Mnistra zdrowia z lat 1982-1991?

    http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=m491&ms=&ml=pl&m
    i=55&mx=6&ma=97

    a poza tym to w Leksie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-15 14:48:05
    Od: "modlishka" <W...@g...com>

    On 15 Lut, 14:09, Olgierd <n...@n...spam.no.problem> wrote:
    > Powiedział(a) *modlishka* na tej grupie:

> [...]

    Na stronie Ministerstwa nie ma , szukałam już wcześniej, natomiast w
    Lexie sa od 1995 roku,
    nie mniej jednak, dzięki.

  • 4. Data: 2007-02-16 07:29:16
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Feb 2007 06:48:05 -0800, modlishka napisał(a):

    > Na stronie Ministerstwa nie ma , szukałam już wcześniej, natomiast w
    > Lexie sa od 1995 roku,
    > nie mniej jednak, dzięki.

    Może to inny Lex, bo w moim są od 1989. Natomiast w Lex Polonica, jako
    żywo, od 1995. Natomiast co do pytania pierwotnego, najprościej byłoby
    chyba w przyzwoitej bibliotece...
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 5. Data: 2007-02-16 09:19:02
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *modlishka* na tej grupie:

    > Na stronie Ministerstwa nie ma , szukałam już wcześniej, natomiast w
    > Lexie sa od 1995 roku,

    Ja mam wersję www Leksa i mam - poszatkowane - od 1956 r.
    Jeśli czegoś potrzebujesz może znajdę, podeślij informację na adres,
    który znajdziesz tu http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html