  • 1. Data: 2005-07-12 11:55:42
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: "Paweł Składanowski" <p...@o...pl>

    Witam

    Mam sieć bezprzewodową odnotowałem że od dłuższego czasu zdarzaja się
    włamania do sieci. Tak sie trafiło że akurat mam Imie i nazwisko osoby która
    to dokonała włamania do sieci oraz pare innych danych technicznych, przez
    ingeręcje tej osoby w sieci zostały uszkodzone bardzo drogie urządzenia do
    transmisji danych co naraziło mnie na duże koszty i utratę dobrego wizerunku
    firmy wśród naszych klientów. Moje pytanie jest następujące; co mogę zrobić
    lub gdzie się z tym problemem zgłosic tak by ukarano tą osobę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-12 17:32:21
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: Muerto <m...@w...pl>