  • 21. Data: 2008-03-18 02:13:48
    Temat: Re: Prostytucja niepełnoletnich
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:frmur0$7n3$1@inews.gazeta.pl...

    > No to mi sie kombinuje, ze jednak osoba nieletelnia nie moze byc
    > prostytutką legalnie :)
    > opisalem przypadek gdy ktos zatrudnia i taki przypadek jest nielegalny.

    mylisz się, przeczytaj 204KK gdy ktoś "zatrudnia" to bez względu na wiek
    jest to nielegalne! tyle, że czerpanie korzyści z małolaty jest zagrożone
    wyższą karą.

    > Zatem pozostaje opcja ze prostytutka dziala na wlasny rachunek. Powinna
    > wiec DG zarejestrowac. Pytania: czy osoba nieletnia moze prowadzic DG? :)
    > Jaki to bylby PKD? :) Bo nie wiem

    nic nie prowadzi, jeśli działa sama to nic jej nie można zrobić. Tak jak
    ktoś tu napisał niektórzy w celu uniknięcia zapłacenia podatku, kiedy np. US
    wzywa delikwenta po powrocie z kilkuletnich saksów i nie chce zapłacić
    podatku to zdarza się faktycznie, że np. facet mówi że pracował jako męska
    prostytutka;))) i podatek z głowy..

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

  • 22. Data: 2008-03-18 02:16:04
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    polecam następnym razem zrozumienie tego co mówi "fachowiec" zamiast
    plotkowania, bo to nie forum onetu. Poza tym podałem art 204KK niemal w
    całości, który to dość jasno, niemal precyzyjnie wyjaśnia.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 23. Data: 2008-03-18 02:18:07
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    wiadomości news:69g3b5-rsm.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pewnie w prawie kanonicznym trzeba poszukać ;)

    a co ma prawo kanoniczne do kinematografii??;))

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 24. Data: 2008-03-18 12:43:14
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    > Co znaczy musi? :) Prostytutka *prowadzi* dzialalnosc gospodarcza; ty
    > sie raczej chciales zapytac czy musi ją rejestrowac :) I odpowiedz brzmi
    > "tak". Kazda DG trzeba zarejestrowac

    Nie trzeba, może pracować na umowę o dzieło, zlecenie itp.
    Poslkie prawo nei określa od którego momentu wykonywanie
    jakiś prac jest już działalnością gospodarczą. I nie jest
    potrzebna taka regulacja bo każdy kto pracuje na podstawie
    umów o dzieło płaci większe podatki więc szybko z tego
    rezygnuje.

    > Nie wiem tylko czy nieletni moze prowadzic DG

    > A tego nie wiem, ale chyba kazdy przychod, a juz zwlaszcza z DG jest
    > opodatkowany. Jakim procentem, to juz prostytutka moze sobie wybrac z
    > pewnej puli (ryczalt, KPiR...) :)

    Bzdura ... łamie to paragraf KK oczerpaniu korzyści z nieżądu.
    Nawet organ państwowy nie ma do tego prawa bo nie jest ponad KK.

    Tomy M. www.ansibl.com