  • 11. Data: 2008-03-17 23:12:46
    Temat: Re: Prostytucja niepełnoletnich
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:frmska$r4q$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > po co Ty te bzdury wyssane z palca tu wypisujesz? Na grupię prawo, zalecam
    > używać merytorycznych mających odniesienie w KK argumentów a nie plotek i
    > głupot;)
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzz.

    Nie wysilaj sie...
    tak mnie pouczal fachowiec, sadowy rzeczoznawca do spraw sexu nieletnich.

    A jakie sa Twoje informacje ?
    \
    Czy mozna odbys stosunek z 13-latka ?

  • 12. Data: 2008-03-17 23:14:17
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    >>

    > Nie wysilaj sie...
    > tak mnie pouczal fachowiec, sadowy rzeczoznawca do spraw sexu nieletnich.

    Jesali mam 14 lat ???

  • 13. Data: 2008-03-17 23:25:01
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesali mam 14 lat ???

    olscy prawnicy nie potrafia dyskutoac oni sa nastawien bzardzo
    pragmatycznie - rzeczowo !!!
    Oni patrza, gdzie sie oplaca - tam bedziemy OPTOWAC ....

    Nie jesrt cdl anich istotne, jakie granice przekraczaja - wazna jest ckasa/

  • 14. Data: 2008-03-17 23:28:32
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    dekazzze pisze:
> [...]
    > nie ukończył 15 roku życia, więc jeśli ukończył to z punktu widzenia KK...
    >
    > a samo czerpanie korzyści z nierządu zawarte jest w art 204 KK:
    > § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, nakłania inną osobę do
    > uprawiania prostytucji lub jej to ułatwia,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    > § 2. Karze określonej w § 1 podlega, kto czerpie korzyści majątkowe z
    > uprawiania prostytucji przez inną osobę.
    > § 3. Jeżeli osoba określona w § 1 lub 2 jest małoletnim, sprawca
    > podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    No to mi sie kombinuje, ze jednak osoba nieletelnia nie moze byc
    prostytutką legalnie :)

    opisalem przypadek gdy ktos zatrudnia i taki przypadek jest nielegalny.
    Zatem pozostaje opcja ze prostytutka dziala na wlasny rachunek. Powinna
    wiec DG zarejestrowac. Pytania: czy osoba nieletnia moze prowadzic DG?
    :) Jaki to bylby PKD? :) Bo nie wiem

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 15. Data: 2008-03-17 23:31:50
    Od: "Ktosiu" <n...@n...pl>

    >Klient, powinien się martwić tylko czy ta ma ukończone 15 lat...

    No to popieprzone jest to nasze prawo, niestety wyszło tak jak myślałem.
    Zresztą w polskim prawie, jest wiele bubli, ale żeby coś takiego było
    dopuszczalne?
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2008-03-17 23:33:01
    Od: "Ktosiu" <n...@n...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Zatem pozostaje opcja ze prostytutka dziala na wlasny rachunek. Powinna
    > wiec DG zarejestrowac. Pytania: czy osoba nieletnia moze prowadzic DG?

    Prostytutka musi prowadzić DG? Przecież to nie jest opodatkowane.
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2008-03-17 23:33:30
    Od: "Ktosiu" <n...@n...pl>

    > Naklanianie nieletniej do prostytucji, to straszny kryminal.

    Jaki paragraf?
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2008-03-17 23:48:22
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    Ktosiu pisze:
    > Użytkownik "|<onrad" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Prostytutka musi prowadzić DG?

    Co znaczy musi? :) Prostytutka *prowadzi* dzialalnosc gospodarcza; ty
    sie raczej chciales zapytac czy musi ją rejestrowac :) I odpowiedz brzmi
    "tak". Kazda DG trzeba zarejestrowac

    Nie wiem tylko czy nieletni moze prowadzic DG

    > Przecież to nie jest opodatkowane.

    A tego nie wiem, ale chyba kazdy przychod, a juz zwlaszcza z DG jest
    opodatkowany. Jakim procentem, to juz prostytutka moze sobie wybrac z
    pewnej puli (ryczalt, KPiR...) :)

  • 19. Data: 2008-03-18 00:51:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ktosiu pisze:
    > Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaki paragraf?

    Pewnie w prawie kanonicznym trzeba poszukać ;)

  • 20. Data: 2008-03-18 01:17:39
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    |<onrad pisze:
    > A tego nie wiem, ale chyba kazdy przychod, a juz zwlaszcza z DG jest
    > opodatkowany. Jakim procentem, to juz prostytutka moze sobie wybrac z
    > pewnej puli (ryczalt, KPiR...) :)

    Jakby prostytucja była opodatkowana to państwo czerpało by dochody z
    prostytucji i samo by się musiało ukarać.
    OIDP prostytucja jest używanym sposobem na zalegalizowanie dochodów z
    pracy w raju podatkowym - chyba wystarczy znaleźć paru figurantów
    potwierdzających że byli klientami i US musi się odczepić.

    Pzdr.
    Mega