  • 21. Data: 2005-01-18 17:29:46
    Temat: Re: Prosba o pomoc - odszkodowanie od OBI
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Buchliński" <m...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:csherm$1vt9$1@rtr3.cn.com.pl...

    > Jak nie masz dziecka to gnojku milcz i medrkuj

    Nie dosyć żeś cham to w dodatku kiepski rodzic.
    A za ortografię powinni ci odebrać prawa rodzicielskie.

    Leszek

  • 22. Data: 2005-01-18 17:42:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > A za ortografię powinni ci odebrać prawa rodzicielskie.

    W którym paragrafie 'wybitny' prawniku znajdziesz poparcie swojej
    paranoidalnej tezy?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 23. Data: 2005-01-18 19:21:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "MM" <m...@l...net.pl> napisał w wiadomości

    > Rzecz w tym, że ojciec tego nie zrobi gdyż jego doświadczenie życiowe
    > podpowie mu co jest bezpieczne a co nie. Dziecko tego doświadczenia nie ma
    > i dlatego nie powinno go tam w ogóle być.

    Odwrotnie, to tej maszyny tam nie powinno być.
    Ja się nie znam na maszynach i skoro coś stoi na środku, to znaczy, że
    można to kupić a ja chcę to pooglądać. Auuu, gorące.

  • 24. Data: 2005-01-18 21:04:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Odwrotnie, to tej maszyny tam nie powinno być.
    > Ja się nie znam na maszynach i skoro coś stoi na środku, to znaczy, że
    > można to kupić a ja chcę to pooglądać. Auuu, gorące.

    Może tak, może nie. Weź poprawkę na to, że sytuację znamy z opisu
    zainteresowanego. Jak było na prawdę nie wiemy...

    Alek

  • 25. Data: 2005-01-19 11:04:23
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko pod to, to niestety i ten 'troskliwy' ojciec(?) może podpaść...
    >
    > Poszłabyś z własnym, dwuletnim dzieckiem np. do tartaku i puściła je
    > samo bez nadzoru 'w teren'? Kto by w takim przypadku odpowiadał, gdyby
    > dziecko wpakowało rękę gdzie nie trzeba i ją straciło, hmm?
    Jasne, że nie. Ale ten ojciec być może też nie. Natomiast skoro stoi na
    środku rozgrzana maszyna, to dziecko nawet trzymane za rękę przez ojca
    może tylko dotknąć czegoś łapką i już. Ojciec widzi, że nie ma tam
    niczego groźnego, żadnych drobnych przedmiotów, dziedko dotyka jakiejś
    płaskiej powierzchni - równie dobrze mogłoby sobie dotknąć wystawionych
    drzwi...

    Pozdrawiam,

    --
    MArta