  • 11. Data: 2004-10-13 13:26:14
    Temat: Re: Prosba o pomoc...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    --> Dostalem mandat za spozywanie alkocholu w miejscu publicznym, pilem
    piwo w
    > torebce i "wlasnie" sie dowiedzialem ze to nie ma znaczenia... Dostalem
    > propozycje alkomatu, albo odrazu mandatu, wybralem mandat... Jestem
    studentem,
    > niepracujacym na utrzymaniu rodziny, niekaranym, bez mandatow, mieszkam
    > warszawie... I tu moje pytanie gdzie skierowac ewntualne odwolanie, i
    czy takie
    > odwolanie ma szanse na powodzenie?

    ja bym wybral 3 mozliwosc. Wziales poidpisales teraz plac.

    P.

  • 12. Data: 2004-10-13 15:16:42
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Roman G. napisał/a:
    >Przeprosiłeś za błąd i w porządku. Po co jeszcze tłumaczysz się dysleksją?
    >Teraz każdy się tak tłumaczy i to zaczyna być żenujące.
    Bo sobie pozałatwiali zaświadczenia.:-)))

  • 13. Data: 2004-10-13 21:59:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckj2sc$gjb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Po prostu kolejny skutek kretyńskiej ustawy. Celem przepisu było to, by nie
    demoralizować osób postronnych. No to powinno być zakazane publiczne
    spożywanie jakichkolwiek płynów z opakowań zwyczajowo używanych do
    przechowywania alkoholu. No bo zastanówmy się. Co bardziej zdemoralizuje
    przypadkowego dzieciaka. Osoba pijąca colę z puszki po piwie, czy pijący
    piwo z kartonu po soku? Moim zdaniem zawartość naczynia ma akurat
    drugorzędne znaczenie.

  • 14. Data: 2004-10-14 07:28:46
    Temat: Re: Prosba o pomoc...EOT
    Od: d...@o...pl

    Jak w tytule: EOT
    Dzieki za wszelka pomoc, takze ortograficzna ;)