  • 1. Data: 2004-10-13 10:14:36
    Temat: Prosba o pomoc...
    Od: "Lukasz Datkowski" <d...@o...pl>

    Dostalem mandat za spozywanie alkocholu w miejscu publicznym, pilem piwo w
    torebce i "wlasnie" sie dowiedzialem ze to nie ma znaczenia... Dostalem
    propozycje alkomatu, albo odrazu mandatu, wybralem mandat... Jestem studentem,
    niepracujacym na utrzymaniu rodziny, niekaranym, bez mandatow, mieszkam w
    warszawie... I tu moje pytanie gdzie skierowac ewntualne odwolanie, i czy takie
    odwolanie ma szanse na powodzenie?

    pozdrawiam Lukasz

  • 2. Data: 2004-10-13 10:20:52
    Temat: Re: Prosba o pomoc...
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lukasz Datkowski wrote:
> [...]
    > niepracujacym na utrzymaniu rodziny, niekaranym, bez mandatow, mieszkam w
    > warszawie... I tu moje pytanie gdzie skierowac ewntualne odwolanie,

    przyjąłeś mandat -> nigdzie

    KG

  • 3. Data: 2004-10-13 10:21:26
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 12:20:52 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > przyjąłeś mandat -> nigdzie

    no, toretycznie to do sądu grodzkiego, ale szanse marne.

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-10-13 10:34:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Lukasz Datkowski napisał:
    > Dostalem mandat za spozywanie alkocholu w miejscu publicznym, pilem piwo w
    > torebce i "wlasnie" sie dowiedzialem ze to nie ma znaczenia... Dostalem
    > propozycje alkomatu,

    Nie rozumiem ... proponowali ci w zamian za zaprzestanie spożywania
    alkomat ? Nabyć ? Wręczyć jako czynnik motywacyjny ???

> [...]
    > warszawie... I tu moje pytanie gdzie skierowac ewntualne odwolanie, i czy takie

    Nie płacić po prostu ... zapłacisz jak będziesz miał kasę ... Ot co ...

    A wyjaśnij kwestię proponowania alkomatu...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-10-13 10:42:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > A wyjaśnij kwestię proponowania alkomatu...

    Albo się przyzna i przyjmie mandat, albo pozbieramy dowody dla sądu, że
    spożywał alkohol - jako uzupełnienie zeznań policjantów.

    KG

  • 6. Data: 2004-10-13 11:19:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > Albo się przyzna i przyjmie mandat, albo pozbieramy dowody dla sądu, że
    > spożywał alkohol - jako uzupełnienie zeznań policjantów.

    Hmmm ... w zaparte bym szedł ;) Spożywałem, a jakże ... w domu ...
    Co to ? Promilków nie można mieć ? Można ... zakazane nie jest ...

    Wiem , wiem .. cwaniakuję ;)
    Odwiezienei do izby możliwe jest np w syt. gdy stwarzasz zagrożenie
    dla zdrowia i życia własnego/cudzego i takie tam ... Więc łatwo się
    dostać ... Twoje słowo z 0,7 promila kontra słowo polucjantów ...

    I pozbawienie wolności bez wyroku, areszt bez popełnienia wykroczenia
    czy przestęptwa ... Polska ...

  • 7. Data: 2004-10-13 12:22:53
    Od: "Dudi" <d...@-...neostrada.pl>

    Zamiast pic to sie wez za studiowanie ortografii :)

    Pozdro

    Dudi

  • 8. Data: 2004-10-13 12:33:38
    Od: "Lukasz Datkowski" <d...@o...pl>

    > Zamiast pic to sie wez za studiowanie ortografii :)
    >
    > Pozdro
    >
    > Dudi

    Uuuupppss... widac jeszcze nie calkiem wytrzezwialem ;p
    Przepraszam. Niech, choc niewielkim, usprawiedliwieniem bedzie to, ze jestem
    dyslektykiem. Ale mimo wszystko przepraszam.

  • 9. Data: 2004-10-13 12:39:51
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 14:22:53 +0200, Dudi
    <d...@-...neostrada.pl> napisał:

    > Zamiast pic to sie wez za studiowanie ortografii :)

    Czepiasz się - chłopak po prostu za mało pije ;)
    Albo wręcz za dużo :)

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 10. Data: 2004-10-13 13:00:41
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lukasz Datkowski <d...@o...pl> napisał(a):

    > Przepraszam. Niech, choc niewielkim, usprawiedliwieniem bedzie to, ze
    > jestem dyslektykiem.

    Nigdy nie czepiam się ortografii. Ale:
    Przeprosiłeś za błąd i w porządku. Po co jeszcze tłumaczysz się dysleksją?
    Teraz każdy się tak tłumaczy i to zaczyna być żenujące.

    RG