  • 21. Data: 2014-03-10 20:37:24
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykład z życia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 19:06, Andrzej Lawa wrote:

    > Raczej ty - argumentujesz za idiotycznym nakazem/zakazem.

    Dla ciebie idiotyczny. To mozesz pozwalac wchodzic z Google Glass do
    twojej kabinki czy do pisuaru.

    JA sobie nie zycze, zeby transmizja ze mna z restauracji, kawiarni,
    parku wedrowala live do internetu.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 22. Data: 2014-03-10 21:49:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.03.2014 20:37, hikikomorisan pisze:

    > JA sobie nie zycze, zeby transmizja ze mna z restauracji, kawiarni,
    > parku wedrowala live do internetu.

    A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do internetu.

  • 23. Data: 2014-03-10 21:51:30
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.03.2014 20:36, hikikomorisan pisze:

    > Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i
    > transmitowany w restauracji na ten przyklad?

    Wg tej "logiki" - należy wprowadzić zakaz patrzenia w miejscach
    publicznych, w szczególności z wykorzystaniem lornetki. A jeśli nie
    poprzesz tego zakazu to będzie oznaczać, że tak bardzo pragniesz być
    obserwowany.

  • 24. Data: 2014-03-10 22:22:37
    Od: Kubuś Puchatek <a...@e...com.pl>

    Dnia 10.03.2014 o 21:49 Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał(a):

    > A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do
    > internetu.

    Hiki i "myśli" w jednym zdaniu??? Odważna teza...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2014-03-10 22:43:34
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany.

    Nie wywalaj szyby w witrynie sklepowej, nie wal po mordzie przypadkowego
    przechodnia - to nie będzie podstaw do publikowania twojego wizerunku.
    Obecne przepisy ci to gwarantują. A ten co się mieni następcą Kostka,
    najwyraźniej zbójów chronić chce. Na drzewo, banany prostować!

    --
    Darek

  • 26. Data: 2014-03-10 23:16:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.03.2014 22:22, Kubuś Puchatek pisze:

    > Hiki i "myśli" w jednym zdaniu??? Odważna teza...

    Stąd też cudzysłów ;)

  • 27. Data: 2014-03-10 23:38:41
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 21:51, Andrzej Lawa wrote:

    > Wg tej "logiki" - należy wprowadzić zakaz patrzenia w miejscach
    > publicznych, w szczególności z wykorzystaniem lornetki.

    Lornetki transmitują obraz bezposrednio do youtube?

    > A jeśli nie
    > poprzesz tego zakazu to będzie oznaczać, że tak bardzo pragniesz być
    > obserwowany.

    Ilu jednoczesnie widziales ludzi z lornetkami w restauracji?

  • 28. Data: 2014-03-10 23:40:37
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 21:49, Andrzej Lawa wrote:

    > A JA sobie nie życzę, żeby jakiekolwiek twoje "myśli" trafiały do
    > internetu.

    I mozesz postulowac wprowadznie takich zmian w prawie, bo o tym jest
    watek - o nowym prawie odnosnie monitoringu.

    Wiec dobrze byloby uregulowac takze "nowoczesniejsze" technologie
    sluzace do "monitorowania" otoczenia i transmitowania obrazu i dzwieku
    live w internet.

  • 29. Data: 2014-03-11 00:03:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.03.2014 23:38, hikikomorisan pisze:

    > Lornetki transmitują obraz bezposrednio do youtube?

    Mogą. Jak rozpoznasz lornetkę z wbudowaną kamerą od lornetki bez
    wbudowanej kamery?

    > Ilu jednoczesnie widziales ludzi z lornetkami w restauracji?

    A tutaj już o lornetkach nic nie pisałem - chodziło mi o samą
    obserwację. Kto wie, może właśnie na twitterze o tobie piszą?

  • 30. Data: 2014-03-11 00:09:15
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 00:03, Andrzej Lawa wrote:

    > Mogą. Jak rozpoznasz lornetkę z wbudowaną kamerą od lornetki bez
    > wbudowanej kamery?

    Facet z lornetką w kawiarni nie ukryje sie.
    Zostanie grzecznie poproszony o odlozenie lornetki.

    > A tutaj już o lornetkach nic nie pisałem - chodziło mi o samą
    > obserwację. Kto wie, może właśnie na twitterze o tobie piszą?

    Moze pisza.

    Jaki to ma zwiazek z transmisja live mojego wizerunku?