  • 31. Data: 2014-03-11 08:22:26
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 00:09, hikikomorisan pisze:

    > Facet z lornetką w kawiarni nie ukryje sie.
    > Zostanie grzecznie poproszony o odlozenie lornetki.

    1. bo?
    2. w teatrze też?

    > Moze pisza.
    >
    > Jaki to ma zwiazek z transmisja live mojego wizerunku?

    Hint: rysopis.

  • 32. Data: 2014-03-11 08:49:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

    > Facet z lornetką w kawiarni nie ukryje sie.
    > Zostanie grzecznie poproszony o odlozenie lornetki.

    Chyba argumentacja poszła za daleko: skoro mowa o Tobie
    w kawiarni, to (inny) facet kawiarni nie potrzebuje lornetki.
    Ergo, mowa o facecie *poza* kawiarnią.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2014-03-11 09:32:37
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 08:22, Andrzej Lawa wrote:

    > 1. bo?

    bo bedzie irytowal gosci i personel

    > 2. w teatrze też?

    w teatrze poprosza o odlozenie kamery

    > Hint: rysopis.

    no to opisz mnie.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 34. Data: 2014-03-11 09:33:16
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 08:49, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Chyba argumentacja poszła za daleko: skoro mowa o Tobie
    > w kawiarni, to (inny) facet kawiarni nie potrzebuje lornetki.
    > Ergo, mowa o facecie *poza* kawiarnią.

    Mowa o Google Glass wlasciwie.

    ;D

  • 35. Data: 2014-03-11 09:39:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 09:32, hikikomorisan pisze:

    > bo bedzie irytowal gosci i personel

    Mnie irytujesz ty. Wynoś się uprzejmie z internetu.

    > w teatrze poprosza o odlozenie kamery

    Pomijając taki drobny detal, że podczas spektaklu nikt nie świeci po
    widowni żeby sprawdzić, czy ktoś nie ma kamery, to mowa była o patrzeniu
    z ewentualnie lornetką, więc nie czaruj.

    > no to opisz mnie.

    Teraz nie mogę, bo masz na sobie worek anonimowości.

  • 36. Data: 2014-03-11 09:41:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 09:33, hikikomorisan pisze:

    > Mowa o Google Glass wlasciwie.

    Nie, już nie. Mowa jest o patrzeniu. Bo jeśli nie chcesz wprowadzić
    zakazu patrzenia to oznacza, że chcesz żeby ludzie na ciebie patrzyli. I
    być może rysowali karykatury lub publikowali rysopis na blogu.
    (wykorzystuję twój własny argument)

  • 37. Data: 2014-03-11 09:58:29
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 09:39, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > widowni żeby sprawdzić, czy ktoś nie ma kamery, to mowa była o patrzeniu
    > z ewentualnie lornetką, więc nie czaruj.

    mowa caly czas jest o uzytkowaniu google glas /i podobnych/ oraz
    nagrywaniu/transmisji obrazu w miejscach publicznych

    ty zaczales o lornetkach /glownym celem lornetki nie jest nagrywanie i
    transmisja/

    > Teraz nie mogę, bo masz na sobie worek anonimowości.

    i taki sam worek mam jak ide do klubu

  • 38. Data: 2014-03-11 10:00:05
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 09:41, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > zakazu patrzenia to oznacza, że chcesz żeby ludzie na ciebie patrzyli. I
    > być może rysowali karykatury lub publikowali rysopis na blogu.

    Ogolnie to ty sobie wymysliles, co nie jest niczym dziwnym, zawsze to
    robisz w dyskusjach, zmieniasz temat i wmawiasz, ze to nie ty zmieniles

    o Google Glass jakos milczysz i slowa nie chcesz napisac

    porownujesz je do teatralnej lornetki

    LOL

  • 39. Data: 2014-03-11 10:11:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 09:58, hikikomorisan pisze:

> [...]
    > nagrywaniu/transmisji obrazu w miejscach publicznych
    >
    > ty zaczales o lornetkach /glownym celem lornetki nie jest nagrywanie i

    Zgubiłeś się.

    > i taki sam worek mam jak ide do klubu

    To wiele wyjaśnia ;->

    Ludziska - wypatrujcie trolla z workiem na głowie! To hiki! ;->

  • 40. Data: 2014-03-11 10:12:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 10:00, hikikomorisan pisze:

> [...]
    > robisz w dyskusjach, zmieniasz temat i wmawiasz, ze to nie ty zmieniles
    >
    > o Google Glass jakos milczysz i slowa nie chcesz napisac

    Wykorzystuję tylko twój własny argument: skoro ktoś nie chce zakazu
    czegoś (np. patrzenia na niego), to oznacza, że bardzo pragnie bycia
    oglądanym.

    Twój włąsny argument - tylko użyty do nieco innej rzeczy.