  • 51. Data: 2009-08-24 22:48:22
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:

    > smiem twierdzic ze ani jedno ani drugie nie figurowalo na liscie chorob

    Jakiś czas temu papierosy były uważane za lecznicze dla układu
    oddechowego. Chcesz wyciągnąć z tego jakieś wnioski? ;->

    > bo trendy sa takie zeby je chronic przed owymi sprawami do 15 roku zycia,
    > nieprawdaz?

    Primo: może czegoś nie doczytałem, ale nie zauważyłem tam, żeby
    konkretnie określali jakie "dzieci" mają na myśli...

    Secundo: wolisz, żeby młodzi ludzie dowiadywali się o tych sprawach ze
    szmatławych gazetek, filmików czy bredni sklerotycznych dewotów?

    > moherki? usmialem sie
    > nie uwazam poprostu ze ciaze w wieku nastu lat powinny miec miejsce

    Ja też nie. Podobnie będzie też uważać każdy kompetentnie uświadomiony
    nastolatek. No i taki nie wpadnie w ciążę-niespodziankę z powodu mętnej
    lub zerowej wiedzy o antykoncepcji (chcieli spróbować, co to jest to
    zakazane i tajemnicze, a gdzieś słyszeli, że np. w niedziele w ciąże się
    nie zachodzi ;) )

    > wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
    > dorastales kiedys?

    Och nie. Przed moimi personaliami powinno stać jeszcze "R.".
    (kto czytał Asimowa, pojmie sarkazm)

    > od sensownej pogadanki ci sie odechciewalo w wieku
    > lat 15? nie sadze

    Nie zrozumiałeś.

    Nie chodzi o wykasowanie libido pogadankami, tylko o przekazanie wiedzy
    pozwalającej na jego kontrolę.

    > w uk? wiesz jak tu wyglada (o wiele zbyt wczesna imho) edukacja seksualna
    > dzieci czy tak sobie piszesz?

    Mówię o rzetelnej. Jeśli jest nierzetelna, to jej całkowity brak niczego
    nie zmieni.

    Poza tym mam niejakie wrażenie, że w tym programie chodziło raczej
    (jeśli to faktycznie miałby być dzieci, czyli małolaty młodsze od
    nastolatków) o uświadomienie, że mogą istnieć pary jednopłciowe, bez
    wnikania w konkrety, co te pary robią w sypialniach.

    [ciach]

    > mi to wyglada bardziej na material na prawo niz na prega

    Tylko pod tym względem, że prawo wyraźnie zakazuje dyskryminacji pod tym
    względem.

  • 52. Data: 2009-08-24 22:53:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > zupelnie nie dowiedzione, czynniki kulturowe i spoleczne nigdy nie zostaly
    > uznane za nieistotne lub mniej istotne niz genetyczne i biologiczne w
    > zadnych niezaleznych badaniach

    Tylko jakoś jeszcze nie udało się znaleźć ani jednego człowieka, który
    nagle stał się homoseksualistą z powodu "zarażenia" tą "straszną
    chorobą" przez Złego Geja.

    Pomijam niestabilne psychicznie amerykańskie (i nie tylko) gwiazdki, bo
    tego typu osóbki mogą dojść nawet do przekonania, że są ozdobnym,
    porcelanowym czajniczkiem ;)

  • 53. Data: 2009-08-24 22:54:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > dla czlowieka?
    > oczywiscie ze jest nieodpowiednie

    Bredzisz.

  • 54. Data: 2009-08-25 07:19:51
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    SDD <s...@t...pl> napisali:
    > Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich
    > im nie odbiera.

    Chyaba zaspales. Juz sie odbiera i daje np. wlasnie homoseksualistom.
    Ktorzy mocno je "kochaja".
    Polecam tez ten filmik:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-12938266456
    08734184
    Mamy juz "postepowe" kraje, wiec nie trzeba byc wizjonerem, zeby zobaczyc
    do czego prowadzi socjalizm i rugowanie tradycyjnych wartosci.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 55. Data: 2009-08-25 07:20:01
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    PlaMa <m...@w...pl> napisali:

    > Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?

    I te nieplodne traca czas na kopulacje? Ladny strzal w stope.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 56. Data: 2009-08-25 07:20:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

  • 57. Data: 2009-08-25 07:20:17
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    PlaMa <m...@w...pl> napisali:

    > Póki co. Normy się zmieniają.. .Zresztą kiedyś też nie było dewiacją...
    > Oglądałeś serial "Rome"? :)

    Czyli uwazasz, ze posowanie mlodych chlopcow nie jest dewiacja?
    Slyszalem, ze w USA i Holandii wasze organizacje juz walcza, zeby to nie
    bylo karane.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 59. Data: 2009-08-25 07:20:17
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
    > edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.

    Dzieci to tez dotyczy?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 58. Data: 2009-08-25 07:20:17
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    tg <a...@b...cpl> napisali:

    > dla czlowieka?
    > oczywiscie ze jest nieodpowiednie

    No co Ty? Jak sie dorzuci worek suplementow to da rade.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 60. Data: 2009-08-25 07:20:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

> [...]
    >
    > Tylko jakoś jeszcze nie udało się znaleźć ani jednego człowieka, który
    > nagle stał się homoseksualistą z powodu "zarażenia" tą "straszną

    Doprawdy? To dlaczego wielu aktywnych homoseksualistow przyznaje sie do
    kontaktow z kobietami w mlodosci? Nawet udanych kontaktow.
    I wlasnie Twoja teoryjka poszla sie kochac.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)