  • 31. Data: 2009-08-23 23:17:46
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    news:h6s1qr$eu4$1@news.onet.pl...
    > Co innego, gdy urodzi to dziecko sama (jest matka biologiczna) a co innego adopcja.
    > Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich im nie
    > odbiera.

    ale jest blisko - vide panstwo Szwak z okolic Wronek i inni:

    http://nczas.com/wiadomosci/europa/wielka-brytania-z
    abrali-dziecko-bo-matka-byla-za-glupia/

    http://nczas.com/wiadomosci/polska/socjalistyczna-zg
    roza-sad-znacjonalizowal-dziecko/

  • 32. Data: 2009-08-24 18:24:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Zauwaz jedna roznice my nie jestesmy zwierzetami !

    Fakt... niektórzy tu przedstawiają mentalny poziom paprotki :D

    > A jesli jestesmy to
    > chcemy zrobic wszystko zeby nimi nie byc !

    I znowu wiele zachowań zwierząt jest o wiele racjonalniejsze od typowych
    zachowań ludzkich

    I tak człowiek jest zwierzęciem, ssakiem nawet

    > Zachowania Homo znane sa od
    > wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.

    Skąd wiesz?

    > Jesli wiec nie prowadza do przedluzenia gatunku tym samym dla helisy DNA
    > sa bezuzyteczne

    helisa dna jest zbiorem węgla, azotu, potasu i innych podobnych i nie
    istnieją dla niej rzeczy użyteczne i bezużyteczne... dla niej w ogóle
    nic nie istnieje.

    > dlatego od wiekow dewianci sa spychani na margines i
    > jesli przezyja tworza nowy gatunek.

    ewolucja - unikatowe cechy "dewiantów", powstałe najcxzęściej na drosze
    mutacji, wchłoniete przez gatunek i w ciągu innych podobnych procesów
    zmieniające go w inny gatunek.

    Odpowiadając na twoje poprzednie pytanie, skąd wiesz, że homoseksualne
    zachowania samic Homo erectus nie spowodowały zbliżenie osobniczego
    pomiędzy przedstawicielami tego gatunku, zagwarantowały lepsza opiekę
    nad potomstwem i doprowadziły do powstania w finale Homo sapiens? (sorry
    że odpowiadam pytaniem na pytanie)

    > Czlowiek to nie szpony pazury i zeby ale mozg a ten wie doskonale ze do
    > Homop nie przedluza gatunku i nie prowadzi do jego rozwoju.

    ROTFL! Skąd wiesz co prowadzi do przedłużenia gatunku?!

  • 33. Data: 2009-08-24 18:30:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-24 00:12, games pisze:

    > Ja o tym wiem doskonale ze milosc niejedno ma imie ale to nie powod zeby
    > dzieci uczyc tego w przedszkolu , mamy wychowywac dewiantow czy obywateli ?

    Jeżeli ogłoszę publicznie że jestem homoseksualistą to nie będę musiał
    płacić podatku? Skoro dewiant to nie obywatel...

  • 34. Data: 2009-08-24 18:32:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-24 01:05, SDD pisze:

    > To jest zachowanie, ktorego nie mozna uznac za normalne, gdyz jego
    > propagacja w dluzszej perspektywie zmierza do samounicestwienia gatunku!

    Osobnik nie musi się rozmnażać by być użyteczny i pożądany dla gatunku.
    Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?

  • 35. Data: 2009-08-24 18:33:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-24 01:13, tg pisze:

    > oczywiscie, podkresla ze *pani* psycholog
    > chyba nie jestes na biezaco z dyrektywami ue...

    czasami mam wrażenie że dożyję końca tej unii :D

  • 36. Data: 2009-08-24 18:40:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    games pisze:

    > A tobie podoba sie jak sukienkowy pyta sie twojego 6 letniego syna czy
    > wali konia i jak czesto ?

    Bo onanizm to grzech i należy go zwalczać ;->

    > A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie
    > miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

    No popatrz - programu szkolenia nie czytałeś, a już wiesz, co będzie?

    > Mi nie chodzi o podobanie sie ale o probe molestowania dzieci ktore
    > najchetniej lazily by po drzewach zamiast czytac ksiazki o dewiacjach i
    > dewiantach.

    Odróżnij łaskawie molestowanie od edukacji.

    > To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

    Czy musisz cytować swojego idola, Adolfa H.?

  • 37. Data: 2009-08-24 18:43:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    games pisze:

    > Osobiscie nie mam nic przeciwko tym co sie kochaja inaczej ale to co
    > maja zamiar robic to juz lekkie przegiecie. Wystarczy juz ze ksieza

    Bo?

    > molestuja dzieci a tu mamy nowych ochotnikow do molestowania dzieci.

    A kto tu mówi o molestowaniu? Głodnemu chleb na myśli? ;->

    > Propagowanie zachowan odmiennych i takich zwiazkow jest podobne do
    > propagowania innych dewiacji lub zachowan jak np przemoc zlodziejstwo
    > zoofilia itp.

    Ummm... Tyś się chyba z Adolfem Hitlerem na rozum zamienił...

    > Czy na tych sprawnych inaczej nikt nie moze znalezc jakiegos paragrafa
    > coby w koncu zrozumieli ze zwiazki faceta z facetem i kobiety z kobieta
    > dzieci nie daja i ich zachowanie to dewiacja i margines spoleczny i tam
    > ze swoimi zachowaniami powinni pozostac.

    Sieg Heil! Wyprowadź się do Arabii Saudyjskiej - będziesz miał takie
    paragrafy. Ba! Może nawet na kamienowanie się załapiesz?

  • 38. Data: 2009-08-24 18:47:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:

    > ziewww... na skutek dzialalnosci lobby gejowsjkiego homoseksualizm zostal
    > wykreslony z listy chorob WHO, ale w zadnym razie nie jest czyms normalnym

    No. Podobnie jak np. wegetarianizm czy też saneczkarstwo wśród dorosłych.

    > mnie osobiscie wisi i powiewa co kto w lozku robi, ale edukowanie o takich
    > sprawach dzieci jest poprostu chore

    Bo?

    > proponuje zajrzec sobie w brytyjskie zrodla jak skorelowany jest w UK
    > wiek poczatku edukacji seksualnej z iloscia ciaz i chorob wenerycznych
    > w grupie wiekowej 11-18

    Może się, drogie moherki, zdecydujcie - problemem są ciąże czy związki
    bez możliwych ciąż?

    To po pierwsze.

    Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
    przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

    Problemy, o których piszesz, to konsekwencje BRAKU rzetelnej edukacji i
    zrzucenia wszystko na barki tzw. ulicy oraz tandetnych filmów.

    [ciach]

    > a autor watku ma moim zdaniem takie samo prawo protestowac przeciwko takim
    > akcjom jak GIKPHwZG je probowac prowadzic

    Protestować sobie może nawet przeciwko czerwonym skarpetkom - ale ten
    naziolek usiłuje prawo naciągać.

    Poza tym od protestów jest inna grupa.

  • 39. Data: 2009-08-24 18:49:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > No tak: nauka religii to "pranie mozgu", ale nauka homoseksualizmu jest juz
    > cacy?
    > Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za
    > kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

    Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
    edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.

    Jeśli ty się boisz, że ktoś siebie na geja przerobi, to tylko oznacza,
    że tłumisz własne homoseksualne skłonności.

  • 40. Data: 2009-08-24 18:53:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa pisze:

    > BTW Mam pytanie do podobnych do ciebie: Pod żadnym pozorem nie wolno
    > dawać dzieci parom homoseksualnym, a co jak mamy parę lesbijek i jedna
    > urodziła dziecko? Odebrać jej?

    I do obozu! Do obozu!

    Siła w jedności!
    Jedność w wierze!

    IngSoc! IngSoc!

    (OK, dwa różne źródła, ale aktor je łączy ;) )