  • 21. Data: 2009-08-23 20:47:00
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:
    > Póki co. Normy się zmieniają.. .Zresztą kiedyś też nie było
    > dewiacją... Oglądałeś serial "Rome"? :)

    > OMG jak ten gatunek stary istniały związki homoseksualne i jakoś ten
    > świat się nie rozpadł. Zresztą inne zwierzęta też potrafią zabawiać
    > się w obrębie jednej płci :) Słowem - normalka

    Prawo naturalne tak lubiane przez prawicę.

  • 22. Data: 2009-08-23 21:12:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > OMG jak ten gatunek stary istniały związki homoseksualne i jakoś ten świat
    > się nie rozpadł. Zresztą inne zwierzęta też potrafią zabawiać się w
    > obrębie jednej płci :) Słowem - normalka

    W warunkach swobodnego doboru partnerow?
    Czy zabawiajac sie z osobnikiem tej samej plci unikaja jednoczesnie zblizen
    z osobnikami plci przeciwnej?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-08-23 21:35:24
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    games wrote:

    > Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ? Wyglada ze Homo maja
    > zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
    > normalnego.

    Co to za dewiacja która dotyka: makaki, mewy, krowy morskie, pingwiny
    Humboldta, morsy, strusie, rezusy, lwy, nietoperze wampiry, wieloryby,
    delfiny, żyrafy, jeże, samce orangutanów (te dodatkowo uprawiają miłość
    francuską - a fe), bonobo (te są dopiero rozwiązłe, uprawiają sex z każdym,
    niezależnie od wieku i płci - istna Sodoma i Gomora. Przypadkiem nie
    zabieraj dzieci do zoo, gdzie będzie ich wybieg bo będziesz miał duuuże
    problemy), gepardy czy pingwiny królewskie. Jak również ponad 400 innych
    gatunków, u których zaobserwowano homoseksualne zachowania (do 1999 roku -
    teraz być może więcej).

    Ty się dobrze zastanów, czy aby na pewno jesteś w większości i do tego
    "normalny".

    Jakbyś pytał o źródło tych "rewelacji" to jest to numer 2198 czasopisma New
    Scientist z 7 sierpnia 1999 roku, strona 32. Choć pewnie i tak uznasz, że to
    pedalskie pismo i służy propagowaniu tej dewiacji.

    JaromirD

  • 24. Data: 2009-08-23 21:44:23
    Od: games <g...@g...home.pl>

    JaromirD pisze:

> [...]
    > Scientist z 7 sierpnia 1999 roku, strona 32. Choć pewnie i tak uznasz, że to
    > pedalskie pismo i służy propagowaniu tej dewiacji.

    W dupie byles i gowno widziles, znam doskonale zachowania zwierzat.
    Zauwaz jedna roznice my nie jestesmy zwierzetami ! A jesli jestesmy to
    chcemy zrobic wszystko zeby nimi nie byc ! Zachowania Homo znane sa od
    wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.
    Jesli wiec nie prowadza do przedluzenia gatunku tym samym dla helisy DNA
    sa bezuzyteczne dlatego od wiekow dewianci sa spychani na margines i
    jesli przezyja tworza nowy gatunek.

    Czlowiek to nie szpony pazury i zeby ale mozg a ten wie doskonale ze do
    Homop nie przedluza gatunku i nie prowadzi do jego rozwoju.

  • 25. Data: 2009-08-23 22:05:34
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    games wrote:

    > W dupie byles i gowno widziles, znam doskonale zachowania zwierzat.

    W to nie wątpię - z autopsji pewnie.

    JaromirD

    P.S.

    Jakbyś sobie zadał trochę trudu i poszukał artykuł, o którym wspomniałem, to
    mógłbyś się dowiedzieć, że również u zwierząt sex nie służy tylko do
    prokreacji.

  • 26. Data: 2009-08-23 22:12:58
    Od: games <g...@g...home.pl>

    JaromirD pisze:

> [...]
    >
    > Jakbyś sobie zadał trochę trudu i poszukał artykuł, o którym wspomniałem, to
    > mógłbyś się dowiedzieć, że również u zwierząt sex nie służy tylko do

    Ja o tym wiem doskonale ze milosc niejedno ma imie ale to nie powod zeby
    dzieci uczyc tego w przedszkolu , mamy wychowywac dewiantow czy obywateli ?
    To ze w rzymie zmuszano dzieci 5-7 letnie do wspolzycia nie znaczy ze my
    mamy robic tak samo.

  • 27. Data: 2009-08-23 22:24:47
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    games wrote:

> [...]
    > ? To ze w rzymie zmuszano dzieci 5-7 letnie do wspolzycia nie znaczy ze my

    Przykro mi, ale nie jestem w stanie zniżyć się jeszcze bardziej do Twojego
    poziomu rozumowania dlatego nie wysilaj się więcej i nie odpisuj bo nie
    doczekasz się z mojej strony odpowiedzi.

    JaromirD

  • 28. Data: 2009-08-23 22:43:03
    Od: games <g...@g...home.pl>

    JaromirD pisze:

> [...]
    > poziomu rozumowania dlatego nie wysilaj się więcej i nie odpisuj bo nie
    > doczekasz się z mojej strony odpowiedzi.

    Twoj poziom rozumowania dotyczy:
    "> makaki, mewy, krowy morskie, pingwiny
    > Humboldta, morsy, strusie, rezusy, lwy, nietoperze wampiry, wieloryby,
    > delfiny, żyrafy, jeże, samce orangutanów"

    A mowa jest o dzieciach, nie irangutanach makakach zyrafach a o
    dzieciach gatunku ludzkiego.

    Byc moze dla ciebie to nie robi roznicy czy to szczeniak czy dziecko .

  • 29. Data: 2009-08-23 23:05:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > francuską - a fe), bonobo (te są dopiero rozwiązłe, uprawiają sex z
    > każdym,
    > niezależnie od wieku i płci

    A zatem:
    1. Zalegalizujmy pedofilie. Skoro bonobo moga, to czemu ludzie nie?

    2.W homosesualizmei dewiacja nei jest uprawianie seksu z osobnikiem tej
    samej plci, ale *unikanie*uprawiania*seksu*z*osobnikiem*plci*przeciw
    nej.
    Preferowanie zachowan homo- nad heteroseksualnymi.

    To jest zachowanie, ktorego nie mozna uznac za normalne, gdyz jego
    propagacja w dluzszej perspektywie zmierza do samounicestwienia gatunku!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2009-08-23 23:13:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    > Słowo daję że jakbym do mojej znajomej po psychologii powiedział psycholożka to
    > pewnie po pysku bym oberwał... no minimum foch by był.
    >
    > Pani psycholog to uwłaczające jest?

    oczywiscie, podkresla ze *pani* psycholog
    chyba nie jestes na biezaco z dyrektywami ue...

    "
    Polityczna poprawność skłoniła liderów Unii Europejskiej do zakazania stosowania
    sformułowań "Pan" i "Pani", ponieważ jak twierdzą pomysłodawcy zakazu, są one zbyt
    seksistowskie - podaje "Daily Mail". Biurokracja brukselska wydała nowe wytyczne w
    celu tworzenia "neutralnie płciowego" języka.

    Nowe przepisy zakazują politykom zwracania się do kobiet za pomocą sformułowań
    określających ich stan cywilny. Oznacza to, że formy Madame i Mademoiselle, Frau i
    Fraulein oraz Senora i Senorita są również zakazane - informuje "Daily Mail".

    Zamiast używać standardowych form grzecznościowych, do kobiet należy się zwracać po
    imieniu - głoszą nowe wytyczne. Zasady te nie odnoszą się tylko do polityków. Dotyczy

    to również wielu zawodów i tak np. nie można już używać słowa stewardesa, lecz
    opiekun lotu. Policjanci i policjantki mają być zastąpieni przez słowo funkcjonariusz

    policji.

    Posłowie zamiast słowa "sportowcy" mają używać "atleci", co nie ma już tak
    jednoznacznie seksistowskiego zabarwienia (ang. "athlets" zamiast "sportsmen"), czy
    zamiast mówić "mąż stanu", powinni raczej używać wyrażenia "głowa państwa" (ang.
    "head of state" zamiast "statesman").

    Szkocki poseł do Parlamentu Europejskiego Struan Stevenson stwierdził, że "polityczna

    poprawność została doprowadzona do szaleństwa".

    - To jest naprawdę śmieszne. Spotkaliśmy się już z instytucjami UE dyktującymi
    kształt bananów, ale teraz wydają się zdeterminowani, aby powiedzieć nam, które słowa

    mamy prawo do wykorzystania w naszym ojczystym języku - dodał dla "Daily Mail"
    Stevenson."