  • 181. Data: 2009-08-26 04:59:24
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Idiom <i...@v...pl> napisali:

    > Ale nie martw się - Kinsey twierdził, że zaledwie 1/10 populacji jest w 100%
    > heteroseksualna. 1/10 - w 100% homoseksualna, a pozostałe 80% - w różnym
    > stopniu biseksualna, tylko często nie chce tego przyznać nawet przed samym
    > sobą.

    Populacji wiezniow osadzonych za gwalty, meskich prostytutek i marginesu
    spolecznego. Szkoda ze nie bylo bobobo do kompletu.
    Oto wzorce postepowcow...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 182. Data: 2009-08-26 07:27:45
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Jedno i drugie to domena odmiencow jedyna roznica to to ze homo nie jest
    > karalne  wedlug ciebie odmiencow powinno sie leczyc czy propoagowac
    > podobne zachowania ?

    sorry za pozna odpowiedz, zapomnialem o watku :~
    wg ciebie rzniecie 4 latka jest tym samym co obciskiwaniem sie z
    *doroslym* i *dojrzalym fizycznie* przedstawicielem tej samej plci?
    wiesz, na tyle dojrzalym, ze jest w stanie ustosunkowac sie do sfery
    seksualnej.
    jezeli toto samo, to dziekuje, wiecej pytan nie mam.

    szymon

  • 183. Data: 2009-08-26 11:53:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Tak zaciekle dyskutujesz, a nie masz orientacji w temacie? Oni juz ulotki
    > uswiadamiajace w szkolach zostawiali.
    > http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/542534.html

    Każdy może popełnić błąd. Ja się pytam, co oni na tych planowanych
    "warsztatach" mają mówić. Wiesz?

    [ciach]

    > To ciekawe, ze w sprawach edukacji dzieci najwiecej maja do powiedzenia
    > bezdzietni kawalerowie...

    Tacy jak ty ;->

  • 184. Data: 2009-08-26 11:57:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:

    > wlasnie nie wiem, za to moge przypuszczac ze nie rzeczy ujete w programie
    > nauczania (o ile akcja owa ma sie odbywac w szkolach co nie zostalo nigdzie
    > jasno stwierdzone) bo by jej nie robili

    A CO jest aktualnie w polskich programach nauczania? Czy jest może
    informacja o tym, że homoseksualizm to nie choroba ani coś, czego należy
    się wstydzić?

    [ciach]

    > ale poniewaz akcje prowadzi znany z kontrowersyjnosci szef kampanii
    > przeciw homofobii, czlowiek tecza, smiem twierdzic ze nie bedzie to cos
    > na co poszlo by z dzieckiem rodzice dbajacy o jego normalny rozwoj

    To się przyłącz i zadbaj o rzetelność i przyzwoity poziom akcji :-D

    > dowiemy sie w kazdym razie po fakcie, proponuje eot w tej galazce

    Howgh :)

  • 185. Data: 2009-08-26 11:58:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > nie, ja im chce ograniczyc dostep do mojego dziecka, swoje teorie
    > moga sobie glosic w gronie zainteresowanych, jak zreszta kazdy kto nie
    > lamie prawa

    A jak ktoś chce ograniczyć dostęp do dziecka osobom tkwiącym w
    średniowieczu z hasłami o "dewiacji" czy "zboczeniach"? ;)

  • 186. Data: 2009-08-26 18:58:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-26 06:37, KRZYZAK pisze:

    > To ciekawe, ze w sprawach edukacji dzieci najwiecej maja do powiedzenia
    > bezdzietni kawalerowie...

    księża? :D

    Nie mniej ulotka to jakiś hardcore

  • 187. Data: 2009-08-26 19:02:05
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-26 06:59, KRZYZAK pisze:

    > Populacji wiezniow osadzonych za gwalty, meskich prostytutek i marginesu
    > spolecznego. Szkoda ze nie bylo bobobo do kompletu.
    > Oto wzorce postepowcow...

    że przepraszam? 80% ludzi to gwałciciele i prostytutki? Nice. W jakim
    świecie Ty Żujesz?

  • 188. Data: 2009-08-26 19:02:31
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > A jak ktoś chce ograniczyć dostęp do dziecka osobom tkwiącym w
    > średniowieczu z hasłami o "dewiacji" czy "zboczeniach"? ;)

    jezeli do swojego - czemu nie?

  • 189. Data: 2009-08-26 19:23:28
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "KRZYZAK" <k...@k...com> wrote in message news:4a94bd34$1@news.home.net.pl...

    > I efekty tych manifestacji juz sa widoczne. Coraz wiecej Polakow jest
    > przeciwnych legalizacji zwiazkow homo, a ponad 90% jest zdecydowanie
    > przeciwna adopcjom.
    > Niech manifestuja dalej. Jestem za.

    nic sie nie zmieni
    w szkocji 90% jest przeciwne 'malzenstwom' oraz adopcji przez pary homo
    i jakos nie maja nic do powiedzenia
    http://nczas.com/wiadomosci/oblicza-postepu/zabrali-
    dzieci-dziadkom-i-oddali-homosiom/

  • 190. Data: 2009-08-26 20:49:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > A CO jest aktualnie w polskich programach nauczania? Czy jest może
    > informacja o tym, że homoseksualizm to nie choroba

    AIDS to tez niechoroba

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)