  • 171. Data: 2009-08-25 22:37:22
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    [ciach]

    > Za cos nienormalnego, jako sprzecznego z biologia, uwazam typowy
    > homoseksualizm polegajacy na obojetnosci seksualnej wobec plci przeciwnej .

    A biologia ma to w tyle i działa nadal. I mimo braku możliwości
    rozmnażania gejów, jakoś ciągle się oni pojawiają i to nawet w
    "najporządniejszych" heteroseksualnych rodzinach ;)

    > Poza tym za cos nienormalnego uwazam zrownanie zwiazku homo- ze zwiazkiem
    > hetero - zwlaszcza w kwestii przyznawania prawa do wychowywania
    > przysposobionych dzieci.

    Dlaczego?

    > Po prostu - wolnoc homku w swoim domku, ale nie wstydzmy sie przyznawac, ze
    > to cos nienormalnego.

    Podobnie jak wegetarianizm, czytanie książek czy działalność
    charytatywna ;->

  • 172. Data: 2009-08-25 22:39:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Idiom pisze:

    > Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących
    > np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

    Zakazać! Natychmiast zakazać!

    Co tu będzie jakiś taki podejrzany osobnik demonstrował swoją religię?
    Religię możesz mieć sobie prywatnie, w swoim domu ;->

    PS: nie, nie mam nic przeciwko pielgrzymkom. Za to lubię sarkazm ;)

  • 173. Data: 2009-08-25 22:42:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > Ale co innego jest manifestowac mniej lub bardziej normalny styl zycia a co

    Zdefiniuj "normalny".

    > innego mneil lub bardziej dewiacyjny.

    Biedni uczestnicy parady jamników...

    > Chcialbym, by homoseksualisci brali raczej przyklad chocby i ze swingersow
    > (zwolennikow seksu grupowego). Oni sie zabawiaja w swoich klubach, dziela
    > wrazeniami na forach dyskusyjnych, ale nei robia medialnego szumu i nie
    > domagaja sie wprowadzenia w Polsce poligamii.

    Hmm... Właściwie dlaczego (prawie) wszędzie zdelegalizowano poligamię?
    Kiedyś to się całkiem ładnie sprawdzało, a i teraz nierzadko
    nieoficjalnie funkcjonuje - tylko potem są idiotyczne komplikacje ze
    spadkami czy np. odwiedzaniem w szpitalu w razie wypadku.

  • 174. Data: 2009-08-25 22:46:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Nie wiesz co to? Zapytaj google. A potem odpowiedz sobie na pytanie,
    > czy w imię wolności wykrzykiwania swoich fantazji seksualnych
    > rzeczywiście trzeba praktykantom festingu umożliwiać propagowanie swoich
    > działań na ulicy.

    Czy masz może na myśli jakiś festyn? Czy też może demonstrujesz swoją
    ignorancję myląc słowa?

    > Nie odnoszę się do twierdzeń, że to choroba, tylko do pomysłu, aby o
    > swoich upodobaniach seksualnych mówić na love paradach i domagania się
    > akceptacji.

    Ależ odnieś się, odnieś - kontekst jest ważny.

    Nie ma parad w sprawie legalizacji seksu oralnego, bo praktycznie nikt,
    poza najbardziej sklerotycznymi dewotami, nie traktuje tego jako
    "choroby" czy "dewiacji".

    Swoją szosą propagowanie oralki byłoby jak najbardziej korzystne - mniej
    niechcianych ciąż ;->

  • 175. Data: 2009-08-25 22:48:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa pisze:

    > Nie no, coraz ciekawiej się robi - teraz ja jestem dewiantem bo nie
    > produkuje taśmowo dzieci ale bezbożnie z dziewczyną zabezpieczamy się...
    > Wstyd mi...

    A bezdzietni kawalerowie i panny? To jest dopiero zboczenie! Oj, jeszcze
    bykowe wróci ;)

    A Ty dostaniesz grzywnę za niemanie... dzieci ;)

  • 176. Data: 2009-08-25 23:24:48
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Kto?
    czolowy gej polski, wymieniony w glownym poscie

    > Przepraszam bardzo, a na jakiej podstawie twierdzisz, CO konkretnie
    > będzie na tych wykładach (czy jak to zwał)? Głodnemu chleb na myśli? ;->

    wlasnie nie wiem, za to moge przypuszczac ze nie rzeczy ujete w programie
    nauczania (o ile akcja owa ma sie odbywac w szkolach co nie zostalo nigdzie
    jasno stwierdzone) bo by jej nie robili

    jezeli chca sobie poszalec za wlasna kase we wlasnych pomieszczeniach,
    bez naganiania dzieci ze szkol w ramach zajec i *za zgoda ich rodzicow*
    (nie w stylu pogadanki na skwerku dla kazdego niewazne ile ma lat)
    to niech sobie to robia

    ale poniewaz akcje prowadzi znany z kontrowersyjnosci szef kampanii
    przeciw homofobii, czlowiek tecza, smiem twierdzic ze nie bedzie to cos
    na co poszlo by z dzieckiem rodzice dbajacy o jego normalny rozwoj

    dowiemy sie w kazdym razie po fakcie, proponuje eot w tej galazce

  • 177. Data: 2009-08-25 23:27:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Przepraszam bardzo, ale to ty chcesz "leczyć z podłych nałogów" tych
    > "zboczonych gejów".

    nie, ja im chce ograniczyc dostep do mojego dziecka, swoje teorie
    moga sobie glosic w gronie zainteresowanych, jak zreszta kazdy kto nie
    lamie prawa

  • 178. Data: 2009-08-26 04:37:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Przepraszam bardzo, a na jakiej podstawie twierdzisz, CO konkretnie
    > będzie na tych wykładach (czy jak to zwał)? Głodnemu chleb na myśli? ;->

    Tak zaciekle dyskutujesz, a nie masz orientacji w temacie? Oni juz ulotki
    uswiadamiajace w szkolach zostawiali.
    http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/542534.html
    A oto sama ulotka:
    http://www.innastrona.pl/images/bequeer/gal/ulotka/2
    .jpg
    Informacie obejmuja takie zabawy dzieci i mlodziezy jak penetracja odbytu
    reka w gumowej rekawicy, wiazanie i "spuszczanie lania", oraz zabawy
    kalem i moczem.

    P.S.
    To ciekawe, ze w sprawach edukacji dzieci najwiecej maja do powiedzenia
    bezdzietni kawalerowie...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 179. Data: 2009-08-26 04:37:25
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Idiom <i...@v...pl> napisali:

    > Ja tam jestem w 100% hetero i żadnej "propagandy" się nie boję, bo nie ma

    I jestes uczennica podstawowki?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 180. Data: 2009-08-26 04:42:28
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Idiom <i...@v...pl> napisali:

    > Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących
    > np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

    I efekty tych manifestacji juz sa widoczne. Coraz wiecej Polakow jest
    przeciwnych legalizacji zwiazkow homo, a ponad 90% jest zdecydowanie
    przeciwna adopcjom.
    Niech manifestuja dalej. Jestem za.

    --
    usenet jest dla mieczakow