  • 1. Data: 2009-08-22 19:46:19
    Temat: Propagowanie dewiacji !
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Dzis w regionalnej gazecie znalazlem takowe ogloszenie.
    "

    W związku z planowaną akcją lokalną związaną z pojawieniem się w Polsce
    książki pt.:"Z Tangiem jest nas troje", Grupa Inicjatywna Kampanii
    Przeciw Homofobii w Zielonej Górze poszukuje specjalistów, którzy są
    chętni do uczestnictwa w zorganizowanej przez nas spotkaniu-debacie.
    Temat, to 'Edukacja o homoseksualności wśród dzieci'.
    Mile widziani są:
    - pedagog/pedagożka
    - pisarz/pisarka książek dla dzieci
    - nauczyciel/nauczycielka
    - seksuolog/seksuolożka

    Spotkanie-debata planowana jest w terminie od 1.10 do 16.10. [do ustalenia]
    Gościem spotkania będzie członek Zarządu Kampanii Przeciw Homofobii
    -Robert Biedroń.

    Wszelkie zainteresowane osoby proszone są o pilny kontakt pod adres
    e-mail: k...@w...pl

    Zapraszamy również na naszego bloga: http://kph-zielona-gora.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    Członkowie i Członkinie Grupy Inicjatywnej Kampanii Przeciw Homofobii w
    Zielonej Górze"

    Osobiscie nie mam nic przeciwko tym co sie kochaja inaczej ale to co
    maja zamiar robic to juz lekkie przegiecie. Wystarczy juz ze ksieza
    molestuja dzieci a tu mamy nowych ochotnikow do molestowania dzieci.
    Propagowanie zachowan odmiennych i takich zwiazkow jest podobne do
    propagowania innych dewiacji lub zachowan jak np przemoc zlodziejstwo
    zoofilia itp.

    Czy na tych sprawnych inaczej nikt nie moze znalezc jakiegos paragrafa
    coby w koncu zrozumieli ze zwiazki faceta z facetem i kobiety z kobieta
    dzieci nie daja i ich zachowanie to dewiacja i margines spoleczny i tam
    ze swoimi zachowaniami powinni pozostac.

    Mozna to podciagnac pod molestowanie lub probe i zglosic do prokuratury
    ewentualnie propagowanie dewiacji?

  • 2. Data: 2009-08-22 22:14:09
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Osobiscie nie mam nic przeciwko tym co sie kochaja inaczej ale to co
    > maja zamiar robic to juz lekkie przegiecie.

    no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    >  Wystarczy juz ze ksieza
    > molestuja dzieci a tu mamy nowych ochotnikow do molestowania dzieci.

    klania sie rozroznienie:
    pedofilia =! homoseksualizm

    > Propagowanie zachowan odmiennych i takich zwiazkow jest podobne do
    > propagowania innych dewiacji lub zachowan jak np przemoc zlodziejstwo
    > zoofilia itp.

    no, zes tutaj zablysnal...

    > Czy na tych sprawnych inaczej nikt nie moze znalezc jakiegos paragrafa
    > coby w koncu zrozumieli

    no, oczywiscie. prawo prawem, ale racja musi byc po twojej stronie.

    > ze zwiazki faceta z facetem i kobiety z kobieta
    > dzieci nie daja i ich zachowanie to dewiacja i margines spoleczny i tam
    > ze swoimi zachowaniami powinni pozostac.

    bo?
    hint: naprawde nie wszystko sie musi tobie podobac

    > Mozna to podciagnac pod molestowanie lub probe i zglosic do prokuratury
    > ewentualnie propagowanie dewiacji?

    lol

  • 3. Data: 2009-08-22 22:24:40
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

> [...]
    >
    > bo?
    > hint: naprawde nie wszystko sie musi tobie podobac

    A tobie podoba sie jak sukienkowy pyta sie twojego 6 letniego syna czy
    wali konia i jak czesto ? A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie
    miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

    Mi nie chodzi o podobanie sie ale o probe molestowania dzieci ktore
    najchetniej lazily by po drzewach zamiast czytac ksiazki o dewiacjach i
    dewiantach.

    To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

  • 4. Data: 2009-08-22 22:48:55
    Od: games <g...@g...home.pl>

    > klania sie rozroznienie:
    > pedofilia =! homoseksualizm

    Jedno i drugie to domena odmiencow jedyna roznica to to ze homo nie jest
    karalne wedlug ciebie odmiencow powinno sie leczyc czy propoagowac
    podobne zachowania ?

  • 5. Data: 2009-08-22 23:15:16
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    games wrote:

    > To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

    Masz całkowitą rację. Ale na wiele bym nie liczył, jesteś przypadkiem
    beznadziejnym...

    JaromirD

  • 6. Data: 2009-08-22 23:22:25
    Od: games <g...@g...home.pl>

    JaromirD pisze:

    > Masz całkowitą rację. Ale na wiele bym nie liczył, jesteś przypadkiem
    > beznadziejnym...
    >
    > JaromirD

    Nie sadzilem ze wsrod prenumeratorow tej grupy wiekszosc to odmiency.

    Nie no fajnie jest Cwele propaguja swrod dzieci swoje idealy .

  • 7. Data: 2009-08-23 01:39:37
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    >no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    >i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    ziewww... na skutek dzialalnosci lobby gejowsjkiego homoseksualizm zostal
    wykreslony z listy chorob WHO, ale w zadnym razie nie jest czyms normalnym

    mnie osobiscie wisi i powiewa co kto w lozku robi, ale edukowanie o takich
    sprawach dzieci jest poprostu chore

    proponuje zajrzec sobie w brytyjskie zrodla jak skorelowany jest w UK
    wiek poczatku edukacji seksualnej z iloscia ciaz i chorob wenerycznych
    w grupie wiekowej 11-18

    obecnie mimo ich wielkich kampanii uswiadamiajacych, darmowej antykoncepcji
    itd. maja problem z ciazami i chorobami wiekszy o pare rzedow wielkosci
    niz kiedy poczatki edukacji przypadaly na okolice 15 lat

    fakt ze dzisiaj dostep do informacji wyglada zupelnie inaczej, ale zasada
    jest prosta - edukujemy czyli w ich oczach akceptujemy to ze 'na nich
    juz czas'

    a autor watku ma moim zdaniem takie samo prawo protestowac przeciwko takim
    akcjom jak GIKPHwZG je probowac prowadzic

  • 8. Data: 2009-08-23 13:51:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    >no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    >i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    No tak: nauka religii to "pranie mozgu", ale nauka homoseksualizmu jest juz
    cacy?
    Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za
    kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-08-23 18:06:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-22 21:46, games pisze:

    > pedagożka
    > seksuolożka

    co to za nowomoda?

  • 10. Data: 2009-08-23 18:09:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-23 01:22, games pisze:

    > Nie sadzilem ze wsrod prenumeratorow tej grupy wiekszosc to odmiency.
    > Nie no fajnie jest Cwele propaguja swrod dzieci swoje idealy .

    Przeraża mnie myśl że możesz mieć dzieci i wychowywać ja na podobne do
    siebie...

    BTW Mam pytanie do podobnych do ciebie: Pod żadnym pozorem nie wolno
    dawać dzieci parom homoseksualnym, a co jak mamy parę lesbijek i jedna
    urodziła dziecko? Odebrać jej?