  • 21. Data: 2011-01-28 09:49:05
    Temat: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Tylko jak to udokumentujesz?

    Mało to jest kamerek usb po kilka złotych?, Nie potrzebna jest super
    jakość żeby stwierdzić ile czasu upłynęło. To szczegóły techniczne nie
    wnoszące nic do treści zadania.

  • 22. Data: 2011-01-28 10:30:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.01.2011 10:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Uważaj, że się przejmą....
    [...]
    > Pojedynczy klient tak
    > naprawdę ma dla nich zerowe znaczenie

    Przejmą się albo nie, warto to ustalić :).

    p. m.

  • 23. Data: 2011-01-28 10:35:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2011 11:30, mvoicem pisze:
    > [...]
    >
    > Przejmą się albo nie, warto to ustalić :).

    No to ci mówię, że się nie przejmą. To w ogóle przecież nie jest żywa
    osoba, tylko osoba prawna. Osoba prawna nie ma uczuć, po prostu system
    przemieli twoje skargi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 24. Data: 2011-01-28 10:36:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2011 10:49, cyklista pisze:

    > Mało to jest kamerek usb po kilka złotych?,

    No mało.... Ja takich nie widziałem, żeby nagrywały materiał i
    kosztowały parę zł.

    > Nie potrzebna jest super
    > jakość żeby stwierdzić ile czasu upłynęło.

    No a żeby nie było że zmontowane, to jeszcze trzeba mieć zaplombowane i
    certyfikowane.

    > To szczegóły techniczne nie
    > wnoszące nic do treści zadania.

    Nic, poza niewykonalnością albo nieopłacalnością.

  • 25. Data: 2011-01-28 10:37:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2011 10:39, Liwiusz pisze:

    > Nie chce mi się teraz szukać i myśleć, ale "w ciemno" obstawiam, że tak.
    > W końcu nawet kody PKD/EKD rozróżniają sprzedaż detaliczną i hurtową
    > czegoś-tam.

    No ale kiedy się zaczyna hurtowa?

  • 26. Data: 2011-01-28 10:38:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No ale kiedy się zaczyna hurtowa?

    W sprawach spornych swoje zdanie wyrazi sąd.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2011-01-28 10:43:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.01.2011 11:35), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to ci mówię, że się nie przejmą. To w ogóle przecież nie jest żywa
    > osoba, tylko osoba prawna. Osoba prawna nie ma uczuć, po prostu system
    > przemieli twoje skargi.

    Czasami się przejmują. Oczywiście nie osoba prawna, tylko ktoś dla niej
    pracujący, ale czasem przeproszą, czasem przeproszą i powiedzą że to się
    więcej nie powtórzy, czasem to co wcześniej + to się rzeczywiście więcej
    nie powtarza (za to obsługa sklepu patrzy na ciebie bykiem), a czasem
    nawet jakiegoś gifta wyślą.

    Mogą się zachować rozmaicie.

    p. m.

  • 28. Data: 2011-01-28 11:17:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 10:35:39 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A takie limitowanie jest zgodne z prawem?

    Są różne interpretacje Kodeksu wykroczeń

    Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed
    nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej
    przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.

  • 29. Data: 2011-01-28 11:22:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-01-2011 12:17, jureq pisze:

> [...]
    > nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej
    > przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.

    Teraz pytanie, co to jest "uzasadniona przyczyna"?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 30. Data: 2011-01-28 11:27:14
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 28.01.2011 10:05, Marian Paździoch pisze:
    > U?ytkownik "cyklista"<c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Dlaczego zap?aci?e??
    Bo byłem z kobietą i nie chciałem wyjść na takiego, co się handryczy o
    jakieś tam marne 120 zł. ;)