  • 11. Data: 2004-08-29 22:35:04
    Temat: Odp: Odp: Program zrobiony w domu - jak go sprzedac?
    Od: "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl>

    Użytkownik Arkadiusz Dymek <a...@g...removethispart.pl> w wiadomooci do
    grup dyskusyjnych napisał:cgtk68$2n5$...@n...news.tpi.pl...

    ale...
    (Umowa

    > Nie da rady. O ile rozumiem to co ci polecaja to sprzedaz na umowe o
    > dzielo. Kruczek polega na tym, ze to kupujacy zleca ci napisanie
    > programu i na nim spoczywa np odprowadzenie zaliczki na podatek
    > dochodowy. Wg mnie skomplikowane i odstraszy wiekszosc potencjalnych
    > klientow.

    Wiec jedyna mozliwosc legalnej sprzedazy to zalozenie DG? Toz to nie ma
    sensu - koszty skladek beda przekraczaly ewentualny duchod!
    A przez allegro? Z tego co wiem to aukcja jest traktowana jako umowa! Ale
    przeciez tam nikt nie podpisuje nic, wiec dlaczego ja nie moglbym zrobic
    czegos podobnego (co opisalem wyzej)?

    --
    kubaz

  • 12. Data: 2004-08-30 07:14:50
    Temat: Re: Odp: Program zrobiony w domu - jak go sprzedac?
    Od: "klikawa" <k...@o...pl>

    "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl> wrote in message
    > Wiec jedyna mozliwosc legalnej sprzedazy to zalozenie DG? Toz to nie ma
    > sensu - koszty skladek beda przekraczaly ewentualny duchod!

    Wiele rzeczy nie ma sensu odkąd rządzą socjaliści. (a ze sto lat już prawie
    to robią i jest coraz gorzej)

  • 13. Data: 2004-08-30 09:49:40
    Temat: Re: Program zrobiony w domu - jak go sprzedac?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > bede przeciez kazdemu wysylal umowy do podpisania i odeslania jednej do

    zrob formularz w php i mysql, po wypeolnieniu ktorego bedzie sie tworzyla
    umowa w pliku pdf.
    W dwoch egzemplarzach, jedna wedruje do Ciebie na mail druga do niego.

    P.

  • 14. Data: 2004-08-30 09:50:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > programu i na nim spoczywa np odprowadzenie zaliczki na podatek
    > dochodowy. Wg mnie skomplikowane i odstraszy wiekszosc potencjalnych

    to fakt ale zalezy jeszcze jaki program bo jak dal firm, to problemu nie
    bedzie.

    P.

  • 15. Data: 2004-08-30 09:54:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiec jedyna mozliwosc legalnej sprzedazy to zalozenie DG?

    tak

    Toz to nie ma
    > sensu - koszty skladek beda przekraczaly ewentualny duchod!

    zgadza sie, life is brutal :)
    A bedzie nowa skladka :)

    > A przez allegro?

    co ty z tym allegro, to szemlc (zainsteresuj sie swistak.pl) , nie wazne jak
    sprzedajesz, wazne ze sprzedajesz.- DG, albo umowa o dzielo.

    > Z tego co wiem to aukcja jest traktowana jako umowa!

    w ktorej jest sprecyzowane ze wykonujesz dla kogos program? nie.

    > --
    > kubaz

    P.

  • 16. Data: 2004-08-30 09:55:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > O dzieło, jeśli już - odpada wtedy ZUS i koszta są 50% więc zaliczka na
    > podatek dochodowy to jakieś 10%.

    no o dzielo o dzielo. A ten podatek placi osoba ktora kupuje tak?

    P.

  • 17. Data: 2004-08-30 14:29:29
    Temat: Odp: Program zrobiony w domu - jak go sprzedac?
    Od: "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl>

    > zrob formularz w php i mysql, po wypeolnieniu ktorego bedzie sie tworzyla
    > umowa w pliku pdf.
    > W dwoch egzemplarzach, jedna wedruje do Ciebie na mail druga do niego.

    do tego nie trzeba chyba php, ale czy ta umowa bedzie wazna bez podpisu?

    --
    kubaz

  • 18. Data: 2004-08-30 14:33:10
    Od: "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl>

    > co ty z tym allegro, to szemlc (zainsteresuj sie swistak.pl)

    jasne, powied zmi ile osob kozysta z swistaka a ile z allegro... no to tyle
    jesli chodzi o to gdzie wiecej sprzedam:)

    > , nie wazne jak
    > sprzedajesz, wazne ze sprzedajesz.- DG, albo umowa o dzielo.

    wlasnie mowie o umowie tylko problem w tym czy da sie jakos ominac
    podpisywanie aby mozna bylo przez internet...

    > w ktorej jest sprecyzowane ze wykonujesz dla kogos program? nie.

    ale skoro aukcja jest umowa to dlaczego nie moge zrobic swojego sklepu w
    internecie i napisac regulamin, z ktorego by wynikalo ze jego akceptacja
    jest rownoznaczna z podpisaniem umowy? Dlaczego ja nie moge a allegro moze:>

    --
    kubaz

  • 19. Data: 2004-09-01 08:53:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jasne, powied zmi ile osob kozysta z swistaka a ile z allegro... no to
    tyle
    > jesli chodzi o to gdzie wiecej sprzedam:)

    swistak goni allegro. O to sie nie martw. Ostatnio widizalem tam jeden z
    kilku radzieckich promow kosmicznych :)
    szena mi opadla :)

    > wlasnie mowie o umowie tylko problem w tym czy da sie jakos ominac
    > podpisywanie aby mozna bylo przez internet...

    php + pdf, tak jak w volsvagen banku na stronie, popatrz sobie

> [...]
    > internecie i napisac regulamin, z ktorego by wynikalo ze jego akceptacja
    > jest rownoznaczna z podpisaniem umowy? Dlaczego ja nie moge a allegro

    tu chodzi o umowe o dzielo

    > --
    > kubaz

    P.

  • 20. Data: 2004-09-01 08:54:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > do tego nie trzeba chyba php, ale czy ta umowa bedzie wazna bez podpisu?

    no to popros nuemry 3 dok. tozsamosci, pesel, itp bzdury, gdzie pozniej
    trudno bedzie sie wykrecic.

    > --
    > kubaz

    P.