  • 61. Data: 2005-07-01 18:37:59
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ oczywiście, ze musi. Znasz z pierwszej ręki przykład przyjścia do
    > kogoś na przeszukanie w celu znalezienia oprogramowania na
    > chybił-trafił?

    Ludzie opisuja na grupach swoje przypadki. Co pokrywa sie a
    dzialalnoscia mafijna milicji obywatelskiej.

    > Jakby tak robiono, to pewnie tak.

    Wiec gdzie sa ci prawnicy?

  • 62. Data: 2005-07-01 19:11:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ludzie opisuja na grupach swoje przypadki. Co pokrywa sie a
    > dzialalnoscia mafijna milicji obywatelskiej.

    No popatrz. Jacyś ludzie opisują na jakiś grupach coś, co na gołe oko
    się ze stanem prawnym nie zgadza, a Ty im wierzysz. ja Ci opisałem, jak
    funkcjonuje zatrzymywanie nietrzeźwych za granicą, a mi nie chcesz
    uwierzyć. Czuje się dyskryminowany :-)

  • 63. Data: 2005-07-01 19:17:25
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No popatrz. Jacyś ludzie opisują na jakiś grupach coś, co na gołe oko
    > się ze stanem prawnym nie zgadza, a Ty im wierzysz.

    Zamordowanie w Poznaniu tez nie zgadzalo sie ze stanem prawnym od
    poczatku do konca i co? Pewnie na rozrobe wzieli szwagra jako bieglego? :-P

    > ja Ci opisałem, jak
    > funkcjonuje zatrzymywanie nietrzeźwych za granicą, a mi nie chcesz
    > uwierzyć. Czuje się dyskryminowany :-)

    Napisales bzrdure na podstawie przeczytanej bzdury. Nie ma co dalej
    dyskutowac.

  • 64. Data: 2005-07-01 20:15:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie moga, bo sa to osoby calkowicie PRYWATNE i naruszaja mir domowy.

    policja moze moinitorowac sieci P2p, (oczywiscie te korztystajace z serwera)
    wpowczas istnieja przeslanki do wystawienia nakazu - nawet ja sie z tm
    zgodze-bowiem
    jest w tym momencie dokonywane przestepstwo - pasertwo.
    I wtedy moga natklnac sie na rzeczy o ktorych pisze

    > Nie, bo zeby zobaczyc czy to w ogole jest Windows na CD czy HD to musisz
    > go otowrzyc. A zeby otworzyc to musisz miec NAJPIERW podejrzenie ze jest
    > tam NIELEGALNA kopia Windows, a nie sama kopia Windows.
    > A nawet jezeli nielegalana, to co to ma do UZYWANIA?

    przy tym co powyzej napisalem istnieje powazne podejrzenie ze posiadasz
    takie oprogramoewanie, wiec
    tutaj tutaj sie nie zgodze, chyba ze mamy na mysli kraweznika - kowboja, tu
    rzeczywiscie buca bym nawet do domu nei wpuscil.
    Bo juz z jego wypwiedzi wynika ze nie ma uzasandionego podejrzenia i
    czynnosci nie crierpiacej zwloki
    (chodzi mi o sytuacje gdy szanowny pan policjant przychodzi sprawdzic czy
    uzywam legalnego oporgramowania)
    i wejscie jego bez nakzazu jest wbrew prawu, oczywiscie nie ja o tym
    decyduje, ale i tak nie wpuszcam, jak glupi to drwzi
    zniszczy, on za to odpowie.

    > A kto mowi ze JA POSIADAM? MOwimy o komputerze w moim domu. Coezar
    > dowodowy spoczywa na oskarzeniu. wiec czekam na dowod ze uzywam komputer
    > ORAZ powiedzmy pirackie Windows, tylko na podstawie tego ze jest na nim
    > cos trefnego.

    nie no to jak sie bedzie bronic to inna bajka. Sa na pewno przeslanki do
    zabrania sprzetu (dysku, chyba ze
    uzywqsz komputera do produkcji piratow, czy pieniedzy)

    p.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"

  • 65. Data: 2005-07-01 20:17:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A słyszałaś coś o działaniu wspólnie i w porozumieniu?

    szkoda tylko ze do pilicantow w poznaniu tego nie zastosowano.

    Brak pistoletu u dziciakow powinno byc rowne probie morderswta jednego a
    zabiojstwa drugiego, az e kuli nie znaleziono
    to nikt za nic konretnego nie odpowie ...

  • 66. Data: 2005-07-01 20:22:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zamordowanie w Poznaniu tez nie zgadzalo sie ze stanem prawnym od
    > poczatku do konca i co? Pewnie na rozrobe wzieli szwagra jako
    bieglego? :-P

    Poczekaj, ale tam mamy w miare wiarygodne potwierdzenie tego faktu
    pochodzące z Prokuratury. Jest akt oskarżenia. To troche mocniejszy
    dowód przebiegu zdarzeń, niż jakiś post na jakiejs grupie dyskusyjnej.

  • 67. Data: 2005-07-01 20:24:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:da48d4$chq$1@inews.gazeta.pl...

    > szkoda tylko ze do pilicantow w poznaniu tego nie zastosowano.

    Z tego co mi wiadomo, to zastosowano w całej rozciągłości. Mają wspólnie
    i w porozumieniu, o ile się nie mylę - tak podały media przynajmniej.
    Słyszałem w radiu, więc może mi coś uleciało.

  • 68. Data: 2005-07-01 20:24:55
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Przemek R... wrote:

    > policja moze moinitorowac sieci P2p, (oczywiscie te korztystajace z serwera)

    Akurat womwimy o kwestii uczestnictwa agentow M$ a nalotach policji.
    prosze o rozwiniecie watku. Bo P2P juz z nazwy jest kroespondecja
    pomiedzy dwiema osobami. A zatem podlega tajemnicy korespondencji. Zatem
    zeby podgladac p2p to trzeba miec najpierw podstawy.

    > wpowczas istnieja przeslanki do wystawienia nakazu - nawet ja sie z tm
    > zgodze-bowiem
    > jest w tym momencie dokonywane przestepstwo - pasertwo.

    Nie jest, bo nikt o tym nie wie PRZED nalotem.

    > przy tym co powyzej napisalem istnieje powazne podejrzenie ze posiadasz
    > takie oprogramoewanie,

    jak powazne? Jak to chcesz ustalic. Bo ze burak w mundurku mysli ze
    kazdy to kryminalista to nie za mocna podstawa.

> [...]
    > i wejscie jego bez nakzazu jest wbrew prawu, oczywiscie nie ja o tym
    > decyduje, ale i tak nie wpuszcam, jak glupi to drwzi

    Zanim zniszczy drzwi to musi wolac posilki. A o tym sie juz szef
    dowiaduje. A jak sprawa nabiera rozglosu to i szef szefa. I wtedy musi
    byc wg przepisow i udoumentowane. Wiec niewpuszczenie ma sens.

    > nie no to jak sie bedzie bronic to inna bajka. Sa na pewno przeslanki do
    > zabrania sprzetu (dysku, chyba ze
    > uzywqsz komputera do produkcji piratow, czy pieniedzy)
    >
    > p.

    Posiadanie komutera nie jest zadna przeslanka. Jakie inne podstawy PRZED
    masz na mysli?

  • 69. Data: 2005-07-01 20:25:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Akurat womwimy o kwestii uczestnictwa agentow M$ a nalotach policji.
    > prosze o rozwiniecie watku.

    Policjant ma prawo przybrać sobie do czynności osobę postronną. Wynika
    to z kpk.

  • 70. Data: 2005-07-01 20:45:36
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Policjant ma prawo przybrać sobie do czynności osobę postronną. Wynika
    > to z kpk.

    Przybrac to sobie moze rozowe majtki na Dzien Milicjanta. :-P

    Wylacznie sa to wyjatkowe przypadki. Jezeli Gdansk trafi tsunami, to
    bedziemy mowili o wyjatku. Kontrole przeprowadzaja rutynowo od lat i do
    tej pory mogli zatrudnic na etacie bieglego.