  • 111. Data: 2005-07-03 13:57:25
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    poreba wrote:

    > Robercie! Na Świętego Stallmana!
    > Zaręczam Ci, że do stworzenia pliku Worda nie potrzeba
    > ni grama Worda
    > (hint: Wordpad w Win), a nawet ni uncji czegoś płatnego bez wyjątku
    > (oczywiste OpenOffice ale też Koffice i cała masa lepszych i gorszych
    > procesorów4txt).

    Nieprawda.
    Każdy edytor umiesza w pliku swoją własną sygnaturę.

  • 112. Data: 2005-07-03 19:17:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Robercie! Na Świętego Stallmana!
    > Zaręczam Ci, że do stworzenia pliku Worda nie potrzeba
    > ni grama Worda

    Ależ ja o tym wiem. Ale edytor zapisuje się w nagłówku pliku. Co prawda
    możesz w innym programie stworzyć plik odczytywany przez Worda, ale ten
    plik przy dokładnym obejrzeniu odpowiednim programem będzie miał inny
    nagłówek. Rozszerzenie, to nie wszystko.

  • 113. Data: 2005-07-03 19:18:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 2 Jul 2005 00:41:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przy okazji zdradze Ci tajemnicę. Przedstawiciele M$ nie jeżdżą na
    > przeszukania. :-)

    Owszem, jeżdzą. BSA to firma założona przez kilka firm, w tym Microsoft.
    Jej zadaniem nie jest pilnowanie przestrzegania prawa w ogóle czy
    przeciwdziałania piractwu w ogóle.
    Jej zadaniem jest pilnowanie przestrzegania praw majątkowych udziałowców
    (w tym Microsoftu) oraz przeciwdziałanie piractwu produktów udziałowców (w
    tym Microsoftu).
    Firma ta żyje również z kar nakładanych na piratów i uzytkowników
    pirackiego softu oraz z prowizji od sum płaconych jeżeli zawarta zostanie
    ugoda - jest więc żywotnie zainteresowana istnieniem dużej ilości piratów,
    którym będą mogli zrobić kipisz w domu i zagrodzie.
    Tym samym budzi zasadnicze wątpliwości występując w charakterze
    rzeczoznawcy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 114. Data: 2005-07-03 19:30:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > plik przy dokładnym obejrzeniu odpowiednim programem będzie miał inny
    > nagłówek. Rozszerzenie, to nie wszystko.

    naglowek tez mozesz zmienic.

  • 115. Data: 2005-07-03 20:03:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Za mało płacą.

    E, jakby się zgodzili na pół etatu (i bez tego kretyńskiego egzaminu
    sprawnościowego) to trochę chętnych pewnie by się znalazło ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 116. Data: 2005-07-03 20:14:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tym samym budzi zasadnicze wątpliwości występując w charakterze
    > rzeczoznawcy.

    Ponieważ tak było faktycznie, więc już nie robi ekspertyz. Wcześniej
    traktowano ich tak, jak ZAiKS, czy ZPAV, który też jest powołany przez
    zainteresowanych.

  • 117. Data: 2005-07-03 20:14:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > plik przy dokładnym obejrzeniu odpowiednim programem będzie miał inny
    > nagłówek. Rozszerzenie, to nie wszystko.

    Nagłówek nagłówkiem, ale jest jeszcze rozmiar.

    Identyczny plik (zawierający tylko słowo 'test') utworzony (w formacie
    Office2000) przez Open Office oraz M$ Office 2000 ma wielkość
    (odpowiednio) 8kB i 18kB ;->

  • 118. Data: 2005-07-03 20:15:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:da9ed9$7ib$1@inews.gazeta.pl...

    > naglowek tez mozesz zmienic.

    Ależ oczywiście. Ba, nawet komputer możesz zmienić.

  • 119. Data: 2005-07-03 20:16:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:da9ga3$mod$1@opal.futuro.pl...

    > E, jakby się zgodzili na pół etatu (i bez tego kretyńskiego egzaminu
    > sprawnościowego) to trochę chętnych pewnie by się znalazło ;->

    Coś Ty? 0,6 etatu, to 540 zł miesięcznie z premią i innymi dodatkami
    (akurat taki mam punkt odniesienia. No to pół wyjdzie poniżej 500 zł.
    Będziesz pracował za tyle?

  • 120. Data: 2005-07-03 20:41:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Coś Ty? 0,6 etatu, to 540 zł miesięcznie z premią i innymi dodatkami
    > (akurat taki mam punkt odniesienia. No to pół wyjdzie poniżej 500 zł.
    > Będziesz pracował za tyle?

    Na pół etatu... zakładając, że dostałbym do tego 'blachę' bez głupiej
    sprawnościówki... i biorąc pod uwagę, że i tak mam w miarę przyzwoitą
    kasę z tłumaczeń (które nie zajmują mi całego etatu)... W sumie mógłbym
    się skusić - możliwość wlepiania mandatów każdemu palantowi, który
    wymusi na mnie pierwszeństwo albo zaparkuje blokując cały chodnik była
    by dla mnie warta więcej niż pieniądze ;->

    Bez 'blachy' - raczej by mi się nie chciało....