  • 31. Data: 2010-06-28 15:56:20
    Temat: Re: Producent oszukuje na ilości?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-28 17:51, witek pisze:

    > przecież nie przemilczał. Na opakowaniu jest nowa mniejsza waga.

    Jeżeli kupujesz hurtowo 100, 1000 czy 1000 000 sztuk, nie masz obowiązku
    oglądania każdego opakowania, prawda? Tym bardziej, jeżeli jest to stała
    współpraca, np. producent - hurtownik.

  • 32. Data: 2010-06-28 16:47:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    >>

    > Jeżeli kupujesz hurtowo 100, 1000 czy 1000 000 sztuk, nie masz obowiązku
    > oglądania każdego opakowania, prawda? Tym bardziej, jeżeli jest to stała

    mozesz sie na hurtownika pogniewac.
    rownie dobrze mogłeś dostać fakture na wyzsza kwotę i miec do niego
    dokładnie takie same pretensje.

  • 33. Data: 2010-06-28 17:21:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > Również w Polsce kostka masła nie zawsze miała 25 dag.
    > Ale jak ktoś żyje za krótko to tam mu się właśnie wydaje, że wszystkie
    > mądrości już zjadł.

    Ba! A czy ktoś pamięta, że ta kostka w pierwszej połowie Gierka miała
    usztywnioną cenę 4,50 zł za sztukę? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2010-06-28 18:05:53
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-28 19:21, Jacek_P pisze:

    > Ba! A czy ktoś pamięta, że ta kostka w pierwszej połowie Gierka miała
    > usztywnioną cenę 4,50 zł za sztukę? ;)

    Coś Ci się nieźle pozajączkowało.
    Jeszcze za Gomółki masło "czerwone" kosztowało 17,50zł/250g i to było
    ceną sztywną. A denominacja to dopiero za HGW była.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 35. Data: 2010-06-28 21:52:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Młotkowy napisal:
    > Coś Ci się nieźle pozajączkowało.
    > Jeszcze za Gomółki masło "czerwone" kosztowało 17,50zł/250g i to było
    > ceną sztywną. A denominacja to dopiero za HGW była.

    Fakt. To cena chlebka była :) Znaczy się te 4,50 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 36. Data: 2010-06-28 22:57:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-28 23:52, Jacek_P pisze:

    > Fakt. To cena chlebka była :) Znaczy się te 4,50 zł.

    Też pudło: chleb w tamtych czasach kosztował 4,00 zł. Może to jednak
    cena Klubowych? :-) W tamtych czasach nie paliłem :-P

  • 37. Data: 2010-06-29 19:40:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    > Też pudło: chleb w tamtych czasach kosztował 4,00 zł. Może to jednak
    > cena Klubowych? :-) W tamtych czasach nie paliłem :-P

    Nie pudło. Sprawdziłem na zdjęciu :) Właśnie 4,50. Ale to był
    taki większy, tzw. wiejski z lokalnej piekarni, którą
    potem zlikwidowano z bliżej nieokreślonych przyczyn. Chyba jakaś
    walka z przemysłem terenowym.

    Natomiast w ramach testów pamięci OIDP:
    - mleko nalewane 1 l ............. 0,70 zł
    - mleko kapslowane srebrne 1 l.... 0,90 zł

    Nie mogę natomiast przypomnieć sobie, ile kosztowało mleko tłuste
    ze złotym kapslem? :/ Skleroza...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 38. Data: 2010-06-30 11:01:16
    Od: komar <k...@1...cc>

    > W Polsce za Gomulki/Gierka bylo cwierc kilo, potem przez pewien czas
    > circa pol funta (227g), od ladnych paru lat 200g. Funtowych nie
    > przypominam sobie.

    ale przecież "ciotka powiedziała" że były. :)