-
1. Data: 2006-01-25 15:57:31
Temat: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek O<a...@g...pl>
Witajcie!
W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z opanowaniem usterki
platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na niezasadnym
obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie wykonujac przy tym
zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi korzystajacy
z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do zera (lub
nawet ponizej zera), brak mozliwosci wykonywania polaczen, w przypadku
doladowania konta znowu srodki sa "wysysane"... Co robic w takim wypadku? Sam
Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze
oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary
zjadacz chleba moze zrobic? Bardzo prosze o (powazne) sugestie.
Pozdrawiam i z gory dziekuje!
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
2. Data: 2006-01-25 16:05:32
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek <a...@e...net>
Użytkownik Arek O napisał:
[..]
> Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i
ze
> oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary
Buacha cha cha cha cha !!!!!! To inna firma ma koncesję na GSMa a oni
jadą tylko na ich infrastrukturze??? Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!
A tak bardziej serio.
Te problemy nie są od wczoraj lecz od zeszłego roku i stale się
nasilały, aż we wtorek w zeszłym tygodniu system załamał się całkowicie.
Tyle, że wcześniej niewiele osób potrafiło się spostrzec gdy zostało
sporadycznie okradzionych.
To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
to zostaje ona automatycznie uznana.
Jeżeli Ci napiszą bzdury jakie przytoczyłeś to wnieś sprawę do sądu przy
UKE - www.uke.gov.pl
pozdrawiam
Arek
--
www.eteria.net
-
3. Data: 2006-01-25 16:08:01
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek <a...@e...net>
Użytkownik Arek napisał:
[..]
Dodam jeszcze, że także Era ma problemy z rozliczaniem prepaidów -
znikają i pieniądze i pakiety minut.
Na szczęście Era nie pajacuje i natychmiast zwraca "zaginięte" - trzeba
jednak stale pilnować stanu konta :(
pozdrawiam
Arek
--
www.eteria.net
-
4. Data: 2006-01-25 16:33:29
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek O<a...@g...pl>
> To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
> na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
> to zostaje ona automatycznie uznana.
Mam zamiar napisac reklamacje tyle tylko, ze niestety nie spodziewajac sie takiego
obrotu spraw nie kontrolowalem na tyle uwaznie stanu swojego konta by moc
dokladnie okreslic jaka kwota zostala mi zabrana. Faktycznie zauwaylem kilka razy
ze zadzwiajaco szybko stracilem swoje pieniadze ale uznalem ze prawdopodobnie
pomylilem sie i dalem sobie z tym spokoj.
Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
zostanie w miare powaznie potraktowana?
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
5. Data: 2006-01-25 16:45:21
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek <a...@e...net>
Użytkownik Arek O napisał:
[..]
> Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
> zostanie w miare powaznie potraktowana?
Tu jest opisane co musi zawierać reklamacja
http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Lead08&n
ews_cat_id=71&news_id=722&layout=1&page=text
pozdrawiam
Arek
--
www.eteria.net
-
6. Data: 2006-01-25 17:55:34
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek O<a...@g...pl>
Bardzi Ci dziekuje kolego, imienniku :) Arku! Ostatni link, jak sadze, bedzie bardzo
pomocny.
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
7. Data: 2006-01-25 18:12:04
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
news:dr87ku$1ce$1@inews.gazeta.pl...
> To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
> na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
> to zostaje ona automatycznie uznana.
Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu
jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
nabywca konretnego kodu?
A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej?
sz.
-
8. Data: 2006-01-25 18:28:43
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek <a...@e...net>
Użytkownik szomiz napisał:
> Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu
> jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
> nabywca konretnego kodu?
Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi.
> A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej?
Monit o zapłatę lub dodanie kasy do konta, z braku odzewu sprawa do sądu
o wydanie nakazu zapłaty, komornik i wszystko na temat.
pozdrawiam
Arek
--
www.eteria.net
-
9. Data: 2006-01-25 19:04:42
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
news:dr8g1m$ai5$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik szomiz napisał:
> > Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto
tu
> > jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
> > nabywca konretnego kodu?
>
> Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi.
Art. 2.
Określenia użyte w ustawie oznaczają:
1) abonent - podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług
telekomunikacyjnych, zawartej na piśmie z operatorem lub z podmiotem
udostępniającym usługi telekomunikacyjne,
I tylko sie zastanawiam, czy niechec do rejestrowania prepaidowcow wynikala
aby na pewno z obawy o zmniejszenie sprzedazy...
sz.
-
10. Data: 2006-01-25 19:09:21
Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Od: Arek O<a...@g...pl>
To moze rzuce troche swiatla na ta sprawe. W przypadku Samych swoich i Simplusa
faktycznie moga sie pojawic problemy jednak kupujac MIXa podpisuje sie
tradycyjna umowe z danymi osobowymi i wszystkimi innymi potrzebnymi
informacjami.
W moim przypadku jest to MIX, co oznacza, ze podpisalem umowe na swiadzczenie
"jakichstam" uslug i teraz Polkomtel powienien - przynajmniej z zalozenia -
wywiazywac sie z tej umowy.
A co w takim razie poradzic niezarejestrowanym uzytkownikom pre-paida...?
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info