  • 11. Data: 2012-09-07 12:21:38
    Temat: Re: Problemy z neti?
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości
    news:50486b27$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak każda papuga. Dziwisz się?

    Ale cóż za nazwisko - od razu można się domyślić że z niego kawał (...)
    ocenzurowano :)

  • 12. Data: 2012-09-07 12:40:24
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-07 12:21, CPL pisze:

    > Ale cóż za nazwisko - od razu można się domyślić że z niego kawał (...)
    > ocenzurowano :)
    Mogło mi się przeklepać na klawiaturze "H" zamiast "K" ale to i tak nic
    nie zmienia ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2012-09-18 15:16:53
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 05-09-2012 16:21, SB pisze:
> [...]
    > Nowe warunki mia?y obowi?zywa? od 4 wrze?nia. 4 wrze?nia zmieniono pr?dko??.
    > Zamiast 11 jest jednak 4 mb. Po kontakcie z bok-iem stwierdzili ?e "zosta?o
    > wykonane zlecenie na 4mb". Normalnie jaja sobie robi?. Rozmowy niby
    > nagrywane, nie maj? do nich dost?pu. Kazali mi pisa? reklamacje i czeka? 30
    > dni. Na odst?pienie od umowy jest 10 dni, na pi?mie kurierem umowa jeszcze
    > nie przysz?a, nic nie podpisywa?em. Mo?na zerwa? z nimi t? "umow?" ? 10 dni
    > to od 4 wrze?nia, czy te? od momentu wyra?enia zgody telefonicznie ?

    miałem podobne przeboje w przypadku rodziców. już nawet powysyłali
    rezygnacje z usług aktualnych dostawców tv i internet. odkręcałem to
    kilka dni, co konsultant to bardziej niedorozwinięty. ostatecznie udało
    się wrócić do starej umowy na sam telefon z darmowymi wieczorami i
    weekendami, dali jeszcze miesiąc abo za 1pln. Omijać netie szerokim łukiem.