-
1. Data: 2010-10-05 20:43:01
Temat: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: maxknowledge <m...@g...com>
Dobry wieczór,
w piątek, 1 Października, zakupiłem Laptopa ze strony
http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g3
2mn-lx-ppp0c-001-323235/
Odebrałem go osobiście we Wrocławiu, w Netpunkcie, po opłaceniu opłaty
logistycznej i opłaty reklamacyjnej w wysokości 21zł.
Stwierdziłem niezgodność z parametrami podanymi na stronie. Kości
pamięci miały być taktowane z szybkością dla ddr3, a są w nim ddr2.
Czuję się oszukany. Laptop nie spełnia moich oczekiwań. Otrzymałem
odpowiedź ze sklepu:
"Proszę dostarczyć sprzęt do net punktu we Wrocławiu w celu diagnozy i
przekazania sprzętu do serwisu. Aby przyspieszyć realizacje zgłoszenia
można wysłać sprzęt bezpośrednio do serwisu Morele.net na adres:
Morele.net Serwis Mogilska 120 31-445 Kraków z Dopiskiem RMA i nr.
Informuje, że czas realizacji zgłoszenia jest liczony od daty
dostarczenia sprzętu do serwisu Morele.net(adres powyżej) Uwaga! W
przypadku dostarczenia towaru do netpunktu proszę zwrócić uwagę czy
operator przyjmujący towar zmienia status na \\"Towar Przyjęty\\". Ten
status powinien być widoczny na Państwa koncie w dziale zgłoszeń przy
tym RMA. Z poważaniem Dział Serwisu Morele.net"
Chcą potraktować laptopa jako wadliwym, a nie jako reklamowany. Mam
problem z odzyskaniem pieniędzy. Kupowałem laptopa wraz z dziewczyną i
sprzedawca przy nas potwierdził, że kości są na ddr3, ponieważ wg
niego wszystkie już są na ddr3!
Nie wiem w jaki sposób go jutro oddać przed upływem 10 dni.
Jak mogę odzyskać pieniądze?
-
2. Data: 2010-10-06 05:09:50
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: "Mario" <m...@g...pl>
jesli chcesz korzystac z niezgodnosci towaru z umowa i oczekujesz wymiany
pamieci na ddr3 to oddaj go do sklepu bo tam zapewne wystawili Ci
paragon/fakture... jesli dostales ja poczta to poczta tez odeslij laptop...
oni maja 14 dni na odpowiedz, a nie tyle ile sobie sami wymysla...
jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
przez internet...
pzdr
-
3. Data: 2010-10-06 06:23:39
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: maxknowledge <m...@g...com>
On 6 Paź, 07:09, "Mario" <m...@g...pl> wrote:
> jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
> przez internet...
Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
powinno być traktowane?
-
4. Data: 2010-10-06 06:38:22
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umow? (morele.net)
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
On 10/6/2010 1:23 AM, maxknowledge wrote:
> On 6 Paź, 07:09, "Mario"<m...@g...pl> wrote:
>
>> jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
>> przez internet...
>
> Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
> powinno być traktowane?
a komu płaciłeś?
Jak płaciłes w sklepie i odebrałeś w sklepie, to zamówienie sobie towaru
aby dostarczyli do sklepu nie jest sprzedaza internetowa.
-
5. Data: 2010-10-06 06:43:03
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: maxknowledge <m...@g...com>
On 6 Paź, 08:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> On 10/6/2010 1:23 AM, maxknowledge wrote:
>
> > On 6 Paź, 07:09, "Mario"<m...@g...pl> wrote:
>
> >> jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
> >> przez internet...
>
> > Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
> > powinno być traktowane?
>
> a komu płaciłeś?
> Jak płaciłes w sklepie i odebrałeś w sklepie, to zamówienie sobie towaru
> aby dostarczyli do sklepu nie jest sprzedaza internetowa.
Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?
I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
lecz one się nie potwierdzają.
-
6. Data: 2010-10-06 06:49:53
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
On Tue, 5 Oct 2010 23:23:39 -0700 (PDT), maxknowledge
<m...@g...com> wrote:
>Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
>powinno być traktowane?
ten przepis o 10 dniach wynika stad, ze kupujac przez internet nie
miales mozliwosci zapoznac sie z towarem.
odbierajac towar osobiscie w siedzibie/magazynie firmy miales
mozliwosc zapoznania sie ze sprzetem (w takim smaym stopniu, jak w
zwyklym sklepie) wiec przepis o 10 dniach odpada.
ale wciaz masz niezgodnosc towaru z umowa i sklep musi to uwzglednic.
pozdrwoam,
Cyb
-
7. Data: 2010-10-06 06:58:46
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
On Tue, 5 Oct 2010 23:43:03 -0700 (PDT), maxknowledge
<m...@g...com> wrote:
>Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
>opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
>mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?
a skad niby wziales te 14 dni? w sprzedazy "zdalnej" na zwrot jest 10
dni.
>
>I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
>lecz one się nie potwierdzają.
to sie nazywa "niezgodnosc towaru z umowa" i nie ma wplywu, w jakiej
sprzedazy dokonales zakupy
pozdarwiam,
Cyb
-
8. Data: 2010-10-06 07:30:44
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
>>Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
>>powinno być traktowane?
>
> ten przepis o 10 dniach wynika stad, ze kupujac przez internet nie
> miales mozliwosci zapoznac sie z towarem.
>
> odbierajac towar osobiscie w siedzibie/magazynie firmy miales
> mozliwosc zapoznania sie ze sprzetem (w takim smaym stopniu, jak w
> zwyklym sklepie) wiec przepis o 10 dniach odpada.
Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.
-
9. Data: 2010-10-06 12:10:05
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: maxknowledge <m...@g...com>
On 6 Paź, 09:30, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
> Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.
Otrzymałem następną odpowiedź: "Wg opisu urządzenie ma posiadać ddr2.
Towar zgodny z opisem. Zasady zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w
ciągu 10 dni od daty zakupu są opisane w linku: http://morele.net/pokaz_pomoc/1/
Niestety z przyczyn proceduralnych zgłoszenie nie może zostać przyjęte
(\\"Możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu przysługuje
wyłącznie osobom fizycznym, które dokonały zakupu za pośrednictwem
kuriera lub poczty\\"). Zgodnie z zapisami regulaminu (pkt. 14)
złożenie zamówienia z odbiorem osobistym nie skutkuje powstaniem
czynności prawnej jaką jest zawarcie umowy. Realizacja powstałej
rezerwacji jest dokonywana na miejscu w lokalu (nie mamy więc tutaj do
czynienie z zawarciem umowy na odległość). Polityka firmy dotycząca
zwrotów i zasady postępowania w zaistniałym przypadku są opisana w
linku: http://morele.net/pokaz_pomoc/32/ Morele.net Dział Zwrotów
Kontakt"
Zapisałem stronę, na której był opis techniczny z ddr3. Ale to nie
ważne, ważne czy nadal mogę ubiegać się za zwrot?
-
10. Data: 2010-10-06 12:53:28
Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
Od: maxknowledge <m...@g...com>
> On 6 Paź, 09:30, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
>
> > Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.
Napisałem, że posiadam kopię zapasową strony i jak nie przyjmą zwrotu,
to skorzystam z depozytu sądowego przy sprawie, która chcę założyć.
Otrzymałem potem odpowiedź:
RE : Dotyczy produktu nr 323235
Treść:
Witam, prosze przedstawic kopie zapasowa oferty z ddr3, na
podstawionego dokumentu przyjmiemy zwrot.
Wysłałem kopię zapisaną w firefoxie, spakowaną programem winrar. Nie
wiem co teraz zrobić, jak mi jej nie uznają.