  • 51. Data: 2002-08-06 17:14:23
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    Dyskusji to ja z toba akurat nie prowadze. A wiesz w ogole czego dotyczy ten
    thread? Bo chyba nie. Tak jak 90% czytajacych tutaj. To takie polskie.

  • 52. Data: 2002-08-06 17:26:30
    Od: "mic" <q...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ten
    > thread? (...) To takie polskie.

    A Ty niby jestes taki "juropejski" bo używasz jednego angielskiego słowa?
    :))) Thread to brzmi dumnie :-)))

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 53. Data: 2002-08-06 19:12:00
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    A to faktycznie docinek na poziomie studenta prawa za jakiego sie uwazasz. To
    czego sie teraz czepisz? Polecam: brak polskich znakow albo za duzo kropek w
    tekscie. Zalosny jestes.

    > A Ty niby jestes taki "juropejski" bo używasz jednego angielskiego słowa?

    Angielskiego, to ja moglbym cie uczyc, synku. Znowu czynisz dziwne zalozenia,
    to ze szwedzkim, to z angielskim. Ciekawe czy znasz jakis jezyk w ogole.
    Zakompleksiony czlowieczku.

    I doprawdy nie pisz juz skoro nie masz o czym. Bo pewnie na etapie prawa
    rzymskiego jestes dopiero zreszta.

  • 54. Data: 2002-08-06 20:31:22
    Od: "mic" <q...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości:

    > A to faktycznie docinek na poziomie studenta prawa za jakiego sie uwazasz.

    Nie uważam - jestem nim. To spora różnica.

    >. Zalosny jestes.

    Vice versa

    > Angielskiego, to ja moglbym cie uczyc, synku

    Lepiej nie - jeśli jest na takim poziomie jak Twoja kultura to nie
    nauczyłbyś mnie wiele. . Poza tym nie zwracaj sie do mnie "synku" bo ktoś
    pomyśli, że jesteśmy spokrewnieni a takiej zniewagi bym chyba nie przeżył!
    :-)))

    > Ciekawe czy znasz jakis jezyk w ogole.
    > Zakompleksiony czlowieczku.

    Psychologowie uważają ze u innych widzimy przede wszystkim swoje wady.
    Trudno się z nimi nie zgodzić :-))))

    > I doprawdy nie pisz juz skoro nie masz o czym.

    Tobie jakoś to nie przeszkadza :-))))

    > Bo pewnie na etapie prawa rzymskiego jestes dopiero zreszta.

    Słyszaleś o prawie rzymskim? Nie jesteś więc takim ignorantem za jakiego Cię
    uważałem? ;-)

    Korzystając z doświadczeń moich przedmówców zakończę te polemikę - jak to
    powiedzial M.Twain "Lepiej jest pozwolić zeby uważali Cię za glupca, niż
    otworzyć usta i rozwiać co do tego wątpliwości". Powinienes o tym pamiętać
    następnym razem, gdy spróbujesz "błysnąć" czymś na grupie dyskusyjnej.
    Czytanie Twoich wypocin było zabawne do pewnego momentu, ale wielokrotnie
    odgrzewana kolacja nie smakuje dobrze a Ty niestety nie jesteś w stanie
    wykrzesać z siebie nic nowego, oprócz kolejnych żałosnych prób obrażania
    kogokolwiek. Ten poziom - rynsztokowy, nie odpowiada mi wielce więc dla mnie
    to defintitywny E O T

    Pozdrawiam,
    MiC

    Ps. co prawda jesteś na bakier z netykieta, ale sądzę ze taki geniusz
    językowy rozszyfruje skrót EOT. Jeśli nie, zawsze mozesz poprosiś na grupie
    o pomoc :-))

  • 55. Data: 2002-08-06 22:19:24
    Od: "Piotr Wojcicki" <g...@w...net>

    > Czy jestes pewien, ze ten czlowiek to nie jest nowe wcielenie Experta?

    Nie jestem pewien. Ale coz mnie to w tym momencie obchodzi skoro moim
    zdaniem
    ma racje ?

    Piotr Wójcicki

  • 56. Data: 2002-08-07 00:52:27
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    Powiedziales, studenciku, co wiedziales a teraz ja dokoncze ten Wersal bo
    zaczynasz mnie juz irytowac glupawymi komentarzami. Jak pozyjesz tyle co ja
    to moze zrozumiesz wlasna pustke umyslowa. To, ze wydaje ci sie ze studiujesz
    prawo nie oznacza ze jestes czlowiekiem. Te komentarze odnosnie jezyka,
    pseudo-blyskotliwe docinki i ciete cytaty to wiesz mozesz sobie w nos wlozyc
    bo ja nie takich twardzieli zjadalem w zyciu jednym klapnieciem. Ciekaw
    jestem jaki bylbys madry w rozmowie na zywo, a nie schowany za swoim biurkiem
    i roztaczajacy zapach madrosci na cala grupe.

    Jak dla mnie to jestes jedynie mlodym synkiem, glupim jeszcze i
    niedoswiadczonym. Mam nadzieje, ze zycie nauczy cie wiecej pokory i dystansu.
    Mowie to z perspektywy calej serii twoich bredni tutaj, gdzie ani razu nie
    poradziles niczego a jedynie zlosliwie docinales i to bez sensu i bez podstaw
    broniac zajadle chorej psychicznie kobiety ktora postanowila obrocic moj
    problem w zart. Szkoda ze nie widzisz mojej skrzynki do ktorej juz NORMALNI
    ludzie dawno przeslali komentarze i tam tez toczy sie dalsza rozmowa. A ty
    jestes zwyklym wirtualnym kozakiem, proznym i glupim jak wielu ludzi naokolo.
    Jedyne co cie cieszy to bicie piany.

    Wciaz podtrzymuje - czy znasz jakis jezyk na tyle zeby sie tym pochwalic? Bo
    mnie sie zdaje ze unikanie odpowiedzi najlepiej swiadczy o faktach. Ale nie
    przeszkadza ci to poddawac moich kwalifikacji w watpliwosc i to
    bezpodstawnie, kolejny przyklad glupoty i pychy.

    Nie pouczaj mnie jak sie zachowywac na grupie bo osoby ktore zachowaly sie
    normalnie tak tez zostaly potraktowane. Pomijajac fakt, ze z Sieci korzystam
    z pewnoscia troche dluzej od ciebie. A cholota klapiaca paszcza taka ja ty
    nie powinna sie spodziewac Wersalu po mnie bo i w imie czego. I wsadz sobie w
    ucho swoja Netykiete - dales juz popis jej znajomosci. Pomijajac ze pisales
    nie na temat to jeszcze cynicznie i zlosliwie. To jest ta TWOJA Netykieta
    wlasnie? Prowokowanie nazywasz netykieta? Bezczelny typie.

    A skrot EOT to ja znam od 20 lat chlopie, czyli wtedy kiedy sikales w majty
    jeszcze. Wiec daruj sobie kolejny glupawy komentarz. W kapciach moglbym cie
    zjesc na argumenty. Taki z ciebie prawnik jak ze mnie chinski cesarz. Nic
    dziwnego ze polskie sadownictwo jest w takim stanie w jakim jest. Skoro
    przyszli prawnicy wykazuja sie taka ignorancja. Jakie masz pochodzenie?
    Bo mnie cos mowi ze robotniczo-chlopskie. Studia w miescie, co?

  • 57. Data: 2002-08-07 01:22:40
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    I jakie STRZEPKI? Jakie emocje? Czy ty wiesz co to poczatek watku? Przeciez
    precyzyjniej tego NIE mozna bylo opisac chyba. A emocje to powstaly pozniej w
    wyniku interwencji psychicznej Hani ktora zaczela wysmiewac sie z calej
    sprawy dodatkowo mnie irytujac. To moze tam zaczales czytac zamiast od
    poczatku. Puknij sie w glowe, normalni ludzie jakos sie doczytali bez
    problemu. Podstaw nie widzisz? Ktos ewidentnie lamie prawo a ty nie widzisz
    podstaw? A to dobre. Juz zdarzylem poczytac pare ustaw w miedzyczasie, w tym
    ustawe o nieuczciwej konkurencji, jest taki punkt ktory tu pasuje idealnie.

    Szkoda ze po trzech dniach dopiero. I to dzieki komus kto podeslal info na
    maila, bez emocji, wysmiewania sie i opluwania. Konkretnie i na temat.

    Jak widac mozna. A takie nadete bufony jak ty mam nadzieje ze nigdy nie dojda
    do czegos w tym odpowiedzialnym zawodzie. Ale tu sie pewnie myle akurat. Juz
    ty to sobie zalatwisz bo wyszczekany jestes bardzo. Szkoda ze tylko tyle.

  • 58. Data: 2002-08-08 09:38:19
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    > z pewnoscia troche dluzej od ciebie. A cholota klapiaca paszcza taka ja ty

    a ta "cholota" to co takiego ???? Panie Multilingualny Polsko - Szwedzko -
    Angielski ??

    bez pozdrowien

    Cyprian Prochot

  • 59. Data: 2002-08-08 13:43:24
    Temat: Postawić problem we właściwym świetle
    Od: <m...@w...pl>

    > Mam duza prosbe. Prosze o porade co zrobic w nastepujacej sytuacji:

    Wątek urósł do kilkudziesięciu postów, leciało mięso i inne złośliwości, ale
    nikt z piszących nie zastanowił się, czy przy założeniu , że przedmiotem umowy
    była nowa nieużywana i niewadliwa pralka, brak fabrycznej obudowy można uznać
    za wadę fizyczną rzeczy sprzedanej. K.C. stanowi, iż wada fizyczna ma
    zmniejszać wartość lub użyteczność rzeczy. Czy brak opakowania zmniejsza
    wartość lub użyteczność pralki? Wydaje mi się, że nie zmniejsza ani jednego,
    ani drugiego. Argument, o tym, że brak opakowania uniemożliwi diochodzenie
    roszczeń w ramach gwarancji nie przekonuje mnie, bowiem z reguły palki nie
    dostarcza sie do gwaranta (serwisu) - art. 580 par. 1 k.c. Brak instrukcji
    obsługi? (gubię sie troszke w wątku :-)) stanowi wadę fizyczną podlegającą
    reklamacji, taką wade można było reklamować żądając wydania nowego niewadliwego
    towaru
    Można na problem spojrzec i z innej strony, nie poprzez pryzmat przepisów o
    rękojmi, ale o nienależytym wykonaniu zopbowiązania . Zgodnie z przepisem par.
    9 ust. 2 a contrario rozporządzenia konsuemnckiego z 250.2002r. (Dz.U. nr 96,
    poz. 851) pralak powinna być wydanana w opakowaniu, albowiem taki jest zwyczaj
    handlowy, stąd brak opakowania należy potraktować jako nienależyte wykonanie
    zobowiązania z e wszystkimi płanącymi stąd konsekwencjami,

    pzdr

    marek

  • 60. Data: 2002-10-19 21:29:14
    Od: r...@p...onet.pl

    Szukalem cos o karcie GALA-Geant i wyrzucilo mi ten watek m.innymi...

    A'propos watku i Twojego adresu email
    to podobna sytuacje mialem w OBI
    kupilem-bez promocji- armature sanitarna "KOŁO" i glazure
    mieli byc z transportem 18:30-19:00 - byli po 23-ciej (ponoc mial kierowca
    jeszcze 2 osoby do objechania po mnie hihi...)
    Pytalem sie dlaczego nie zadzwonili ze beda tak pozno -kierowca odpowiedzial ze
    nie mial numeru- pokazlem mu na kwicie przewozowym ze jest wpisany...

    Armatura byla luzem (to akurat normalne przy tym towarze) ale nie miala zadnych
    znakow firmowych KOŁA. Wylacznie z braku czasu nie zrobilem tam rabanu
    wielkiego za lewy towar.NAstepnego dnia przedstawilem sprawe w kasie i
    zazadalem zwrotu gotowki - otrzymalem od reki,kierowca i magazynem mieli sie
    zajac bo to ponoc nie pierwsza taka sprawa byla (przeprosiny byly)
    Zakupy ponowilem w prywatnym sklepie kilkadziesiat metrow od OBI
    kupilem taniej i z fachowym transportem.

    ale jak widac tutaj sytuacja podobna
    opozniony transport
    towar nie ten ktory sie 'wybralo na sklepie'

    Wiele razy na liscie przewija sie sprawa tych co na magazynach duzych sklepow
    przekrety robia wiec nie ma sie co dziwic