  • 11. Data: 2010-10-11 14:30:02
    Temat: Re: Problem z windykacją
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I tak właśnie zrobię.
    > Pozdrawiam

    tylko odbieraj polecone bo oni moga tez nie rozmawiac i poslac sprawe do
    sadu a tam jakis debil sprawe przyklepie i po temacie. Jak nie odpiszesz na
    czas albo nie odbierzesz to zostanie pozostawione w aktach ze skutkiem
    doreczenia i juz nie windykatora a komornika bedziesz mail na karku

    Icek

  • 12. Data: 2010-10-11 21:02:44
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Icek wrote:

> [...]
    > odpiszesz na czas albo nie odbierzesz to zostanie pozostawione w
    > aktach ze skutkiem doreczenia i juz nie windykatora a komornika

    Dopiero dziś wieczorem wróciłem z kilkudniowego wyjazdu, więc jutro rano
    napiszę i wyślę pisma do L4 i do windykacji.
    Tak jak kilka osób (m.in. Ty) radziło, listy wyślę za poświadczeniem odbioru
    i z adnotacją, że kolejne pisma o zapłatę zgłoszę na policję jako próbę
    wyłudzenia.

  • 13. Data: 2010-10-13 12:51:37
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik witek napisał:

    > a to akurat bez problemu.
    > przynosza papiery w ktorych jasno stoi imie i nazwisko, adres i skad sie
    > kwota wzieła, sedzia oglada, przyklepuje, a deliwkent dostaje 14 dni na
    > reakcje. jak nic nie zrobi to po rybkach.

    Tak się zastanawiam.
    Jest sobie singiel, który mieszka sam.
    Ląduje w szpitalu na dłuższy czas.
    Wraca i widzi skrzynce zawiadomienie, że sąd "przyklepał" jakiś
    niespłacony kredyt czy ratę za samochód.

    Co wtedy?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 14. Data: 2010-10-13 13:04:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 14:51, Tapatik pisze:

    > Tak się zastanawiam.
    > Jest sobie singiel, który mieszka sam.
    > Ląduje w szpitalu na dłuższy czas.
    > Wraca i widzi skrzynce zawiadomienie, że sąd "przyklepał" jakiś
    > niespłacony kredyt czy ratę za samochód.

    To zależy od humoru sędziego. Może uznać, że powinien był ustanowić
    sobie pełnomocnika.

    Tak jak w pewnej sprawie, w której ktoś prowadził DG, potem ją
    zakończył i wyjechał na kilkumiesięczne wakacje w świat. Po powrocie
    okazało się, że ma kilka tytułów wykonawczych. Nie udało mu się ich
    wzruszyć. Nie dlatego, że nie mógł wykazać, że nie mieszkał w swoim
    mieszkaniu (bo to było dowiedzione). Dlatego, że "mógł ustanowić
    pełnomocnika do odbioru pism", a skoro tego nie zrobił, to działał na
    własną szkodę. Takie było zdanie sądu.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-10-13 13:42:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Ląduje w szpitalu na dłuższy czas.
    > Wraca i widzi skrzynce zawiadomienie, że sąd "przyklepał" jakiś
    > niespłacony kredyt czy ratę za samochód.

    to nie sa odosobnione przypadki.

    Wyobraz sobie, ze takie przypadki zadarzaja sie bardzo czesto.

    Dodam, ze np. przemeldowales sie 2 lata temu ale ktos ma Twoj stary adres i
    kieruje pozew na stary adres. Listonosz awizuje i notuje "nie odebrano w
    terminie", sad pozostawia w aktach ze skutkiem doreczenia. Dowiadujesz sie
    jak komornik zabierze kase z konta

    Wniosek o dorecznie pozwu (Czasami dziala), wniosek o przywrocenie terminu
    (tez czasami dziala), wniosek o wznowienie (jak sa przeslanki)

    Icek

  • 16. Data: 2010-10-13 13:49:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-13 15:04, Liwiusz pisze:

> [...]
    > było dowiedzione). Dlatego, że "mógł ustanowić pełnomocnika do odbioru
    > pism", a skoro tego nie zrobił, to działał na własną szkodę. Takie było

    A sąd nie powiedział, komu miał przedstawić to pełnomocnictwo?

  • 17. Data: 2010-10-13 13:50:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 15:42, Icek pisze:

    > Wniosek o dorecznie pozwu (Czasami dziala), wniosek o przywrocenie terminu
    > (tez czasami dziala), wniosek o wznowienie (jak sa przeslanki)

    + zażalenie na nadanie klauzuli wykonalności.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-10-13 13:51:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 15:49, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A sąd nie powiedział, komu miał przedstawić to pełnomocnictwo?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-10-13 18:02:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > dowiedzione). Dlatego, że "mógł ustanowić pełnomocnika do odbioru pism", a
    > skoro tego nie zrobił, to działał na własną szkodę. Takie było zdanie

    No ale ... on mógł ustanowić bo wiedział, że wyjeżdża

  • 20. Data: 2010-10-21 11:17:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > + zażalenie na nadanie klauzuli wykonalności.

    tak czy inaczej potrzebna jest jakas radykalna reforma tego systemu bo
    działa do dupy

    Icek