  • 1. Data: 2002-03-18 17:39:44
    Temat: Problem z pracodawcą
    Od: "Tomek" <2...@t...pl>

    Mam pytanie dotyczącą odszkodowania za obrazę w miejscu pracy. Mój
    pracodawca publicznie zniesławia mnie w miejscu pracy przed pracownikami.
    Czy mogę żądać odszkodowania za niecenzurowane słowa wobec mojej osoby.

    Pozdrowienia
    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-18 18:59:08
    Temat: Re: Problem z pracodawcą
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Mar 2002, Tomek wrote:

    > Mam pytanie dotyczącą odszkodowania za obrazę w miejscu pracy. Mój
    > pracodawca publicznie zniesławia mnie w miejscu pracy przed pracownikami.
    > Czy mogę żądać odszkodowania za niecenzurowane słowa wobec mojej osoby.

    Oczywiście możesz żądać zaprzestania naruszenia, wyjątkowo
    zadośćuczynienia za krzywdę, a dodatkowo - jeśli taka obraza stanowi
    ciężkie naruszenie praw pracowniczych - rozwiązać umowę o pracę bez
    wypowiedzenia. Był taki artykul w Wyborczej ostatnio o mobbingu...

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-19 09:43:35
    Od: "Bartosz Głowacki" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciężkie naruszenie praw pracowniczych - rozwiązać umowę o pracę bez
    > wypowiedzenia. Był taki artykul w Wyborczej ostatnio o mobbingu...

    Jakiej wysokości odszkodowania można żądać ?

    Pozdrowienia
    Bartek

  • 4. Data: 2002-03-19 20:25:49
    Od: Artur <_...@s...pl>

    W artykule <3...@n...vogel.pl> Bartosz Głowacki napisał(a):

    > Jakiej wysokości odszkodowania można żądać ?

    A jeszcze zapytam , czy w takim wypadku rozwiazania umowy
    bez wypowiedzenia z w.w. przyczyny moge liczyc na wyplate
    zasilku dla bezrobotnych ?

    _artur_