  • 11. Data: 2008-06-23 13:34:10
    Temat: Re: Problem z odbiorem dyplomu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał
    >
    > Problem nie jest w artykule, tylko w tym, że opisywany czyn nie spełnia jego
    > znamion. A przynajmniej jest to kwestia bardzo dyskusyjna.

    Spełnia jak cholera. Jest dokument? Jest. Osoba mająca prawo nim
    dysponować go w ręku ma? Nie. Ktoś ten dokument przed tą osoba ukrywa,
    uniemożliwia posługiwanie się tym dokumentem? Owszem.

    CBDO

  • 12. Data: 2008-06-23 14:44:00
    Od: kots <k...@g...com>

    Reasumujac - bioraca pod uwage ustruj demokratyczny naszego panstwa,
    wychodzi na to ze moje dokumenty (obronilem sie tak, czas na wydanie
    dyplomy - zgodnie z regulaminem uczleni 30dni) uczlenia przetrzymuje
    niezgonie z prawem. Jednoczenie ich roszczenia finansowe maja jakas
    podstawe ale nie moga miec wplywu na wydanie dokumentu.
    Tak?

  • 13. Data: 2008-06-23 14:51:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kots wrote:
> [...]
    > niezgonie z prawem. Jednoczenie ich roszczenia finansowe maja jakas
    > podstawe ale nie moga miec wplywu na wydanie dokumentu.

    tak
    w praktyce po odmowie wydania dokumentu dzwoni się z miejsca na policję.
    Dobrze mieć jest ze sobą wydruk paragrafów, żeby policjanci mogli się od
    razu na miejscu poduczyć.

  • 14. Data: 2008-06-23 15:27:27
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    witek pisze:
    > tak
    > w praktyce po odmowie wydania dokumentu dzwoni się z miejsca na policję.
    > Dobrze mieć jest ze sobą wydruk paragrafów, żeby policjanci mogli się od
    > razu na miejscu poduczyć.

    Ciekawe czy takie praktyki są studiach prawa. ;)

  • 15. Data: 2008-06-23 18:21:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    > Spełnia jak cholera. Jest dokument?