-
1. Data: 2005-01-13 17:44:56
Temat: Problem z gwarancją.
Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl>
Witam.
Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
naprawy dokonać w ramach gwarancji.
Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2005-01-14 16:00:42
Temat: Re: Problem z gwarancją.
Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>
Użytkownik "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
news:cs6c26$jhp$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
> Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
> powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
> naprawy dokonać w ramach gwarancji.
> Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
> skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
> od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?
owszem, o ile tak stanowią warunki gwarancji zamieszczone na dokumencie
gwarancyjnym.
p.
W.