  • 11. Data: 2006-09-11 21:47:01
    Temat: Re: Problem z cyfra+
    Od: m...@g...com

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I co to zmienia, skoro faktycznie stanowi zmianę umowy? Pisać sobie mogą,
    > a w zasadzie, to nie chyba nmawet nie mogą, bo nie wiem, czy nie jest to
    > zakazana klauzula.

    Mogą (skoro piszą). Ewentualnie im nie wolno.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-09-12 06:51:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > 5. W razie podwyższenia cen usług telekomunikacyjnych dostawca
    > publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany, z
    > wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego, do powiadomienia:
    >
    > 1) o tym abonentów na piśmie;

    Tak przy okazji - czy "na piśmie" oznacza to samo co forma pisemna z
    kodeksu cywilnego? A więc czy takie pismo musi być własnoręcznie podpisane?

    KG

  • 13. Data: 2006-09-12 14:50:11
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Tak przy okazji - czy "na piśmie" oznacza to samo co forma pisemna z
    > kodeksu cywilnego? A więc czy takie pismo musi być własnoręcznie
    podpisane?

    Moje pytanie - czy gazetka reklamowa to jest forma pisemna do czegos
    zobowiazujaca? Wkoncu tego chyba nie musze czytac tak?
    Narazie oplacilem wrzesien po starej stawce i czekam az sie do mnie kruk
    przyczepi:)

    --
    Pozdrowionka Lincoln
    Jelenia Góra | gg#1135336