  • 11. Data: 2007-10-24 15:54:01
    Temat: Re: Premier obraża wyborców zatem...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Zaskarż też autorów sondaży. Na PO głosowało coś około 90 % więźniów ;))

    a to mógłbym prosto uzasadnić - oni tam mają dużo czasu, żeby się dobrze
    zastanowić... :)

  • 12. Data: 2007-10-24 16:07:45
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > ...skoro ja, jako wyborca PO, poczułem się obrażony wypowiedziami
    premiera,
    > stawiającego mnie na równi z poplecznikami zabójców Ks. Popiełuszki - czy
    > mogę wytoczyć o to proces ?

    premier jeśli juz obraża, to tylko inteligentnych wyborców PO
    więc na szczęście ciebei nie dotyczy

    macso

  • 13. Data: 2007-10-24 17:54:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > premier jeśli juz obraża, to tylko inteligentnych wyborców PO
    > więc na szczęście ciebei nie dotyczy

    A 'ciebei" cechuje kultura rodem z Samoobrony ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2007-10-25 06:35:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a to mógłbym prosto uzasadnić - oni tam mają dużo czasu, żeby się dobrze
    > zastanowić... :)

    raczej nie o to chodzi, to przeciez pis w postaci ziobry zaostrzali kodeks karny
    :) wiec glosowali preciwko nim i tyle