  • 41. Data: 2009-07-11 21:18:31
    Temat: Re: "Prawo" wariuje.
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 23:15
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3aven$gkk$1@opal.icpnet.pl>):

    > Pierdu pierdu. W sam raz na grupę pl.rec.magiel.pl .

    To wiemy od dawna. Niestety przyłazisz tutaj. PLONK.

    --
    Tristan

  • 42. Data: 2009-07-11 21:26:51
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > To wiemy od dawna. Niestety przyłazisz tutaj. PLONK.

    Ponieważ każdy posiadacz karty rowerowej wie, że cofanie na drodze
    jednokierunkowej nie jest zabronione gamoniu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2009-07-11 23:01:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 17:39
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h3abn6$rdb$1@news.onet.pl>):

    > Czemu więc ta droga nazywa się JEDNOkierunkowa, skoro można wg Ciebie
    > jeździć w obydwie strony, tyle, że w jedną bardziej uważając?

    Cóż za poważny argument. Rozumiem, że za JAZDĘ samochodem też należy
    się mandat, bo - jak wiadomo - samochód służy do samo-CHODZENIA!

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2009-07-11 23:06:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 01:01
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3b5kj$r1b$1@news.onet.pl>):

    > Cóż za poważny argument. Rozumiem, że za JAZDĘ samochodem też należy
    > się mandat, bo - jak wiadomo - samochód służy do samo-CHODZENIA!

    Czyli w takim razie mogę jechać również pod prąd przodem na drodze
    jednokierunkowej, bo w PoRD nie jest napisane, że jazda pod prąd drogą
    jednokierunkową jest zabroniona. Oczywiście trochę psuje szyki zakaz wjazdu
    i zakaz zawracania, ale tam gdzie sobie dojeżdżam do obiektu przydrożnego,
    to będę jeździł normalnie, dwukierunkowo.

    Podaj tylko mi swoje dane, żebym wiedział, gdzie odsyłać mandaty.

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2009-07-11 23:13:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 11 Lip, 09:41, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:

    > Oddaj prawko tej babie która za nie kaczkę wzięła ;)
    > Nie jest zabronione cofanie na drodze jednokierunkowej.

    wg mnie jest
    znaki maja wyzszy priorytet niz przepisy PoRD
    a § 44. 1. Znak D-3 "droga jednokierunkowa" oznacza początek lub
    kontynuację drogi lub jezdni, na której ruch odbywa się w jednym
    kierunku.

    w jednym kierunku to znaczy w jednym kierunku ;)

    z tego samemego powodu wg mnie ;) nie mozna cofac np. na rondzie...

    w Art. 23. 2 takiego zakazu nie ma , ale opis znaku rowniez mowi o
    kierunku poruszania sie

    8. Znak A-8 "skrzyżowanie o ruchu okrężnym" ostrzega o skrzyżowaniu,
    na którym ruch odbywa się dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym
    na znaku.

    WS

  • 46. Data: 2009-07-11 23:14:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Nie pamiętam. Nie notuję dat nabierania danych przekonań.

    A to przekonanie? Myślałem, że przepisy się zmieniły :)

  • 47. Data: 2009-07-11 23:15:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    ...chociaz jak sie glebiej zastanowic , to cofac mozna na
    jednokierunkowej i rondzie, ale tylko w kierunku zgodnym ze znakami ;)

    WS

  • 48. Data: 2009-07-11 23:16:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 01:14
    (autor Baloo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3b6df$spm$1@news.onet.pl>):

    > A to przekonanie? Myślałem, że przepisy się zmieniły :)

    Pytałeś o datę przekonania, bo je zostawiłeś w cycatym.A przepisy? One się
    nie zmieniły. One Way od zawsze był One Way.

    --
    Tristan

  • 49. Data: 2009-07-11 23:20:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > i zakaz zawracania, ale tam gdzie sobie dojeżdżam do obiektu przydrożnego,
    > to będę jeździł normalnie, dwukierunkowo.

    Jeśli znajdziesz taką jednokierunkową, gdzie nie będzie znaku "zakaz
    wjazdu" w przeciwnym kierunku - to tak, możesz jeździć bezkarnie.

    Nie możesz też zawrócić, bo zawracanie na jednokierunkowej jest
    zabronione.

    I dalej ciekawostka - cofanie na jednokierunkowej nie jest zabronione.

    Z tego wniosek, że tylko przez cofanie można wyjechać z drogi
    jednokierunkowej.

    > Podaj tylko mi swoje dane, żebym wiedział, gdzie odsyłać mandaty.

    A po co? Jak przyjąłeś, to przyznałeś się do winy.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2009-07-11 23:26:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 01:20
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3b6od$ta8$1@news.onet.pl>):

    > Jeśli znajdziesz taką jednokierunkową, gdzie nie będzie znaku "zakaz
    > wjazdu" w przeciwnym kierunku - to tak, możesz jeździć bezkarnie.

    Przeczytałeś, co napisałem? Specjalnie o tym pisałem.

    No to wezwania do sądu...

    --
    Tristan