-
1. Data: 2006-11-13 07:21:11
Temat: Prawo telekomunikacyjne
Od: "dodi" <f...@i...pl>
Czy możecie mi podać podstawę prawną (paragraf) naruszenia prawa
telekomunikacyjnego przez dostawcę internetu polegające na wyłączeniu
dostępu do interentu bez wcześniejszczego powiadomienia (nie w przypadku
awarii lub przyczyn losowych oczywiście)
proszę o pomoc
z góry thx
dodi
-
2. Data: 2006-11-13 10:22:26
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>
dodi napisał(a):
> Czy możecie mi podać podstawę prawną (paragraf) naruszenia prawa
> telekomunikacyjnego przez dostawcę internetu polegające na wyłączeniu
> dostępu do interentu bez wcześniejszczego powiadomienia (nie w przypadku
> awarii lub przyczyn losowych oczywiście)
Zacznij płacić w terminie, jeśli masz dowód że zapłaciłeś, idź do
dostawcy i zadaj ponownego włączenia. A jak dowodu nie masz, to KAŻDY
dostawca usług moze przestać Ci je świadczyć w terminie umownym
określonym Umową lub Regulaminem.
Ja już np. mam dość tzw. spóźnialskich. Ciekawe że czynsz płacą
regularnie i bez spóźnień, bo inaczej wylecieliby z mieszkania... :(
--
TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz
-
3. Data: 2006-11-13 11:03:42
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: "dodi" <f...@i...pl>
nie znasz problemu i piszesz bzdury
dodi
-
4. Data: 2006-11-13 12:36:32
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: "czar" <c...@w...pl>
w regulaminie masz powody z jakich operator moze wyłączyć ci dostep
moze wirusa masz,moze niepłacisz w terminie
podeślij regulamin twojego operatora
-
5. Data: 2006-11-13 12:39:18
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>
Zalozmy sytuacje:
- klient jest niezadowolony z uslug, za ktore regularnie placi - regularnie
spada jakosc;
- klient nie moze dodzwonic sie na infolinie operatora (czeka 30 minut i
daje sobie spokoj);
- i tak kilkanascie razy... ;-)
- w koncu wkurzony pisze mail do e-boku;
- otrzymuje w odpowiedzi markietingowe pierdzenie w stylu "zapewniamy,
dbamy, wszystko jest w porzadku, o co ci kliencie chodzi";
- pisze ponownie, tlumaczac jak krowie na granicy o co chodzi;
- odpowiedz znowu w stylu "panie klient, nie zgadzamy sie z panskim odbiorem
rzeczywistosci, dbamy, staramy sie, zapewniamy".
- klient zaczyna sie klocic z e-bok, w koncu korespondujacego z nim
pracownika wyzywa od czci i wiary w prywatnej korespondencji, oraz wyraza
sie w usenecie o calosci firmy, jako o organizmie zlodziejskim, chamskim i
pelnym debilnych pracownikow;
- regulamin operatora zawiera zapis o mozliwosci karnego odlaczenia m. in.
za "uporczywe lamanie netykiety", przy czym zaklada 3 stopnie mozliwych
sankcji: ostrzezenie, 24h odciecia, 7dni odciecia. W przypadku tego
trzeciego srodka (7 dni odciecia) jest zapis, ze "operator moze zastosowac
od razu odciecie na 7 dni w przypadku razacego naruszania postanowien
regulaminu mimo wielokrotnych ostrzezen".
- operator odcina klienta na 7 dni bez ostrzezenia, po czym uparcie
twierdzi, ze mial do tego prawo, powolujac sie na netykiete (nagrane, pismo
o odcieciu dochodzi kilka dni pozniej - tez wymienia netykiete jako powod
odciecia).
Pytanie: czy operator mogl klienta odciac od razu na 7 dni? ;-) Zaznacze, ze
podobna sytuacja miala w przypadku tego samego operatora miejsce takze w
innych sytuacjach, u innych klientow, np. infekcja wirusowa mimo antywirusow
i firewalla softwareowego (jakis nowy wirus), z powodu skanowania portow
wlasnego serwera itd...
A tak na marginesie i zupelnie bez zwiazku z powyzszym przykladem - po raz
kolejny odradzam komukolwiek jakakolwiek stycznosc z Aster City Cable sp. z
o.o. ;-) i oferowanym przez nich dostepem do Internetu ;-)
Pozdrawiam,
Andrzej
-
6. Data: 2006-11-13 13:30:18
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: "dodi" <f...@i...pl>
Hey
Juz Ci opisze miałem zaległą płatność, wysłałem dwa mejle z prośbą o podanie
kwoty zadłużenia ponieważ chciałem uregulować należność, niestety odpowiedzi
nie otrzymałem.W dniu X.24 przyszedl mejl ze jak nie zapłace do 31.X to
2.XII wyłączą internet, odpisałem że chce zapłacić i że wysyłałem mejle z
prośbą o podanie kwoty i żeby sobie odszukali te mejle, w tym samym dniu
24.X operator wyłączył mi internet i to nie z powodu awarii lub uszkodzeń
tylko jak się później dowiedziałem prezes się "zdenerwował". I dlatego chcę
rozwiązać z nimi umowe w trybie natychmiastowym i potrzebuje tego paragrafu,
poniewaz uważam że wyłączyli mi interenet bez ostrzeżenia 8 dni przed datą
jaką podano mi w mejlu.
dodi
-
7. Data: 2006-11-13 14:16:39
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: m...@g...com
dodi wrote:
> Hey
>
> Juz Ci opisze miałem zaległą płatność, wysłałem dwa mejle z prośbą o
> podanie kwoty zadłużenia ponieważ chciałem uregulować należność, niestety
> odpowiedzi nie otrzymałem.W dniu X.24 przyszedl mejl ze jak nie zapłace do
> 31.X to 2.XII wyłączą internet, odpisałem że chce zapłacić i że wysyłałem
> mejle z prośbą o podanie kwoty i żeby sobie odszukali te mejle, w tym
> samym dniu 24.X operator wyłączył mi internet i to nie z powodu awarii lub
> uszkodzeń
> tylko jak się później dowiedziałem prezes się "zdenerwował". I dlatego
> chcę rozwiązać z nimi umowe w trybie natychmiastowym i potrzebuje tego
> paragrafu, poniewaz uważam że wyłączyli mi interenet bez ostrzeżenia 8 dni
> przed datą jaką podano mi w mejlu.
Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota twoich
zaległości.
p. m.
-
8. Data: 2006-11-13 14:19:11
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: "dodi" <f...@i...pl>
> Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota
twoich
> zaległości.
>
> p. m.
masz cos pojecia o księgowości? bo widać że nie, tak więc proponuje nie
zabierać głosu.
dodi
-
9. Data: 2006-11-13 14:34:02
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: m...@g...com
dodi wrote:
>
>
>> Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota
> twoich
>> zaległości.
>>
>> p. m.
>
> masz cos pojecia o księgowości? bo widać że nie, tak więc proponuje nie
> zabierać głosu.
>
Jakieś tam pojęcie mam. Za to nie mam pojęcia co ma wspólnego ten problem z
księgowością...
Masz umowę z dostawcą. W umowie masz określone ile masz mu płacić i w jakim
terminie. No to masz płacić.
p. m.
-
10. Data: 2006-11-13 14:41:22
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
Od: "dodi" <f...@i...pl>
> Jakieś tam pojęcie mam. Za to nie mam pojęcia co ma wspólnego ten problem
z
> księgowością...
no to poczytaj troszkę choćby o uzgodnieni sald
>
> Masz umowę z dostawcą. W umowie masz określone ile masz mu płacić i w
jakim
> terminie. No to masz płacić.
Przeczytałeś dokładniej mój post? dostałem 24 października mejla i napsiali
ze mam zapłacić do 31 października ,jeżeli nie to 2 listopada mi wyłączą
net. A tu z niczego w tym samym dniu mnie odłączyli. Czy uważasz to za
poważne? a piszesz mi tu o regulaminach ,jeżeli już zdecydowali się na daną
datę wpłynięcia środków to niech dotrzymają słowa...
dodi