  • 11. Data: 2007-08-01 21:47:33
    Temat: Re: Prawo pracy okres wypowiedzenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Aug 2007, Quaedam wrote:

    > nie mineły 3 lata. Powyższy zapis nie mówi, że okres wypowiedzenia wylicza
    > sie do okresu czuasu pracy.

    Sugerujesz, że w ogóle dopuszczałaś myśl, że okres wypowiedzenia nie
    wlicza się do okresu zatrudnienia?
    Że nie awanturowałabyś się "pracodawca wpisał mi 2 lata i 4 miesiące,
    a przecież na wypowiedzeniu PRACOWAŁAM jeszcze dwa miesiące"?
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-08-01 21:53:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Aug 2007, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:070801.211222.psp.82@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    > Lub życie.

    Jest takie prawdopodobieństwo.
    Również występuje przy zielonym świetle :], zycie traci się głównie
    od wejścia pod jadący pojazd, a nie wg światła.
    W zależności od skłonności do rozglądania się, koszt życia może
    być mało prawdopodobny - za to koszt dezorganizacji ruchu bez
    wprowadzenia owych opłat byłby spory.

    A absurd opisany przez Toma jest ciekawy :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-08-02 06:07:08
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:f8qitd$sla$1@news.onet.pl Quaedam

    > A, to gratuluję. ;)

    > Takich aspektów jest w prawie pracy (i w ogóle w prawie) cała masa.
    > No i teraz co - każdy z nich ma być "prosty i czytelny dla prostego
    > przeciętnego człowieka"? A jak to zrobić? Kodeks pracy w 45 tomach? Kto to
    > jest w ogóle "prosty, przeciętny człowiek"?

    Wystarczyłby zapis że okres pracy łącznie z wypowiedzeniem
    To takie trudne wymyśleć?
    Foti

  • 14. Data: 2007-08-02 10:02:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8rsad$dc4$1@news.onet.pl Foti <f...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Wystarczyłby zapis że okres pracy łącznie z wypowiedzeniem
    > To takie trudne wymyśleć?
    To akurat nie, bo to nonsens, a nonsensy wymyśla się łatwo, nawet bez użycia
    zwojów.
    Natomiast sporządzenie aktu prawnego czy normatywnego (nawet stosunkowo
    niewielkich rozmiarów i dotyczących nieskomplikowanej materii)
    wyczerpującego, spójnego, niesprzecznego wewnętrznie i zewnętrznie oraz
    zawierającego precyzyjne, jednoznaczne, łatwe do interpretacji lub wręcz nie
    wymagające interpretowania zapisy, to naprawdę trudna sprawa.
    Wiem coś o tym, bo brałem udział w tworzeniu statutów, regulaminów itp.
    Niby drobiazgi, a robotu kupa żeby było sensownie.
    A sama lektura rozporządzenie prezesa rady ministrów w sprawie zasad
    techniki prawodawczej (które z pewnościa znasz, skoro wypowiadasz się na
    temat tworzenia prawa) jest IMO nieco zniechęcająca.

    --
    Jotte