  • 1. Data: 2009-02-13 10:30:05
    Temat: Prawo pracy - obowiązki pracownika
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    Pracuję w Domu małego dziecka. Dostałam obowiązki pracownika. Pracuję jako
    opiekunka dzięcięca. W zakresie obowiązków oprócz zajęć dydaktycznych,
    wcześnego wykrywania chorób, prowadzenie prostych czynności samoobsługowych,
    dabałość o czystość pościeli, ubrań, sprzęt. Ale jeden punkt jest bardzo
    ugólny i nadużywany, przez pracodawce. To jest punkt: UTRZYMANIE POMIESZCZEŃ W
    CZYSTOŚCI -

  • 2. Data: 2009-02-13 10:34:48
    Temat: Re: Prawo pracy - obowiązki pracownika
    Od: "Woj" <W...@n...poczcie.onetu.pl>