  • 11. Data: 2005-04-24 09:30:19
    Temat: Re: Prawo pracy. Przeslanki przywrocenia do pracy Pomozcie!
    Od: m...@a...pl

    > To bedzie najepsze rozwiązanie, jakie powinien taki uczciwy człowiek jak ty
    > zrobić.
    > Winien ci jest kase jakiś pan A, ale ty odbierzesz ja sobie miedzy innymi z
    > mojego podatku.
    > Rozumiem, że ja bede mógł się zgłosić do ciebie po nalezności od mojego
    > dłuznika.

    Nie chcialem cie urazic , ani nie mialem zlych zamiarow.
    Polowa chorujacych w tym kraju chodzi sobie na zwolnienia kiedy im sie podoba
    a nie kiedy zeczywiscie choruje.

    Co do twoich podatkow to nic do tego nia mam , masz sluszna racje ale pomysl
    ze ja tez je place i tez uwazam ze za duzo ludzi z tego korzysta.

    pozdrawiam