  • 431. Data: 2008-05-25 22:44:03
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1coub$vvq$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > A czemu nie?
    > Co to jest za pomysl, zeby chcac zwolnic pracownika, trzeba mu bylo
    > jeszcze przez misiac lub trzy miesiace placic?
    Co to jest za pomysł, żebym płacą za paliwo miał ograniczoną prędkość jazdy
    samochodem, któy kupiłem za własne pieniądze?
    Co to jest za pomysł, żebym płacił nawet 24 lata na dziecko, które nie wiem
    czy jest moje, bo testy DNA których przeprowadzenie utrudniała mi jego matka
    przez ileś tam lat nie mogą mojego ojcostwa jednoznacznie wykluczyć? A jak
    wykluczą, to i tak nie odzyskam zapłaconej kasy?
    Dalej wymyślać?
    Nie chce mi się.
    Ale ci odpowiem - bo tak jest w polskim prawie. Nie podoba się, to zmień
    prawo (to oczywiście żart, jesteś i zawsze będziesz na to za krótki) albo
    zmień kraj.
    A tu masz sie stosować.

    > Znaczy to, ze obydwie strony sie dogadują we wspólnej sprawie nazywasz
    > patologią?
    Nie, to znaczy coś zupełnie innego.

    > Bo sa szkodliwe
    A co kogo obchodzi, że ktoś chce sobie chce zaszkodzić?

    > Czyli tzw. sprawiedliwość społeczna ;)
    Niektórzy mówią na to demokracja.

    > Rozumiem. Bo większość narodu to tepaki ;)
    To dopiero teraz to odkryłeś???
    I widzisz te tępaki, mędrku domorosły, ustanawiąją swoją reprezentację,
    która z kolei ustanawia prawa do których ty się masz stosować. A jak się nie
    zastosujesz, to dostaniesz ustawowego klapsa.
    Może marzy ci się pewnie jedna, wiodąca opcja, najlepiej twoja, co? To tak
    jak komuchom...

    --
    Jotte

  • 432. Data: 2008-05-25 22:49:07
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1cneo$tbi$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > To pobiegaj sobie ze swoimi teoryjkami to tu, to tam. ;)
    Po co mam biegac?
    Ja pracuje głowa, a nei mięsniami ;P

    > Znajdź sobie własny post
    Po co mam szukac, jak powyzej w cytacie jest?

    > Wszędzie ludzie organizujący się i zrzeszający aby hołocie nie dać
    > wolnej ręki.
    ROTFL.
    Jak im tak źle z tą chołotą-pracodawcami to może niech ida do tych
    pracodawców co im będzie dobrze, albo niech pozakładają własne binesy.
    Niech głosują nogami. A nie zrzeszają się w organizacje terrorystyczne.

    > Wydaje ci się, że to ty?
    Nie, ja nie aspiruje do bycie super-mędrkiem ;P

  • 433. Data: 2008-05-25 22:49:21
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    ?

  • 434. Data: 2008-05-25 23:23:51
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Co to jest za pomysł, żebym płacą za paliwo miał ograniczoną prędkość
    > jazdy samochodem, któy kupiłem za własne pieniądze?
    To jakas przypowieść?
    Bo ma sie jak piesc do nosa...

> [...]
    > jego matka przez ileś tam lat nie mogą mojego ojcostwa jednoznacznie
    > wykluczyć? A jak wykluczą, to i tak nie odzyskam zapłaconej kasy?
    ROTFL, dawaj dalej :D

    > Ale ci odpowiem - bo tak jest w polskim prawie.

    No i dyskutujemy o tym, ze to JEST ZŁE.

    Zauważ, że ja nie dyskutuje, czy to jest, czy nei jest.

    Cały czas mówię co jest moim zdaniem złe, i co należałoby zmienić.

    > Nie podoba się, to zmień
    > prawo (to oczywiście żart, jesteś i zawsze będziesz na to za krótki)
    > albo zmień kraj.
    > A tu masz sie stosować.

    Taaa jest.

    Ma mi sie tez podobac!

    Taaa jest Towaroszć Jotee

    ;)

    > A co kogo obchodzi, że ktoś chce sobie chce zaszkodzić?
    Podatnikow to obchodzi.

    Czemu wyciales o alko i petach?

    > To dopiero teraz to odkryłeś???
    Nie, nei odkrylem. Stwierdzilem. W komentarzu do twojego komentarza ;)

    > I widzisz te tępaki, mędrku domorosły, ustanawiąją swoją reprezentację,

    Bo są za tepi, zeby sami pomyslec. Musza m,iec kogos, kto za nich
    powalczy ;)

    > która z kolei ustanawia prawa do których ty się masz stosować. A jak się
    > nie zastosujesz, to dostaniesz ustawowego klapsa.
    Spoko, za kazdego klapsa w pracodawce i tak predzej czy pozniej zaplaca
    pracownicy. Wiec moga sobie klapsac ;)

    > Może marzy ci się pewnie jedna, wiodąca opcja, najlepiej twoja, co? To
    > tak jak komuchom...

    Nie, jak komuchom to jest wlasnie tak, ze ucuiskany ploretaryat daje
    psztyczka kapitalistom ;)

  • 435. Data: 2008-05-25 23:24:07
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1cov8$vvq$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Bo wyjdziesz na durnia.

    Uhm.

  • 436. Data: 2008-05-26 06:41:33
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikaichi pisze:

    > "Nie ma sprawy. Ale ma być na jutro."
    >
    > "No nie, bedzie za 6 tygodni i bedzie kosztowac 12 tysiecy"
    >
    > "Ok, wpadnij jutro po wypowiedzenie, bo musze zatrudnic programiste..."
    >
    > ;)

    "oki, niema sprawy" (tel do innych fili) "hej sluchajcie mam zajefajny
    soft chcecie? tylko 2kpln od licencji + 300pln/miesiac obslugi serwisowej"

    "tak tanio?!? bierzemy x30! "

    ;D

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 437. Data: 2008-05-26 06:43:03
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    MarcinJM pisze:

    > Wiec dzielo jest wynikiem umowy o prace i jak kazde jest wlasnoscia
    > pracodawcy.

    czytaj wyraznie - nie jest to w jego obowiazkach ;) wiec soft jest w
    calosci jego ;) chyba ze umowa o prace stanowi ze jest inaczej czyli ze
    zrzeka sie majatkowych praw autorskich (bo te zwykle prawa autorskie sa
    niezbywalne).

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 438. Data: 2008-05-26 06:45:15
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikaichi pisze:

    > Nie nie. Jesli pracuje na etat, to wszystko co zrobi jest wlasnoscia
    > pracodawcy, wlacznie z prawami autorskimi, chyba, ze w umowie o prace
    > zaznaczono inaczej.

    prawo autorskie =! majatkowe prawo autorskie

    tego pierwszego zbyc sie nie moze to drugie a i owszem jezeli ma to
    wpisane w umowe o prace/dzielo/zlecenie ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 439. Data: 2008-05-26 08:35:51
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik SlawcioD napisał:

    > "oki, niema sprawy" (tel do innych fili) "hej sluchajcie mam zajefajny
    > soft chcecie? tylko 2kpln od licencji + 300pln/miesiac obslugi serwisowej"
    >
    > "tak tanio?!? bierzemy x30! "

    "tylko musisz wymienic logo na inne, no i adres sie nei zgadza - przyjdz
    z poprawkami jutro, oki?"

  • 440. Data: 2008-05-26 14:39:13
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia 24 May 2008 22:42:29 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To nad czym Ty w sumie dywagujesz? Przedsiębiorca ponosi TAKIE SAME
    > koszty jak pracownik najemny (też musi zjeść, zapłacić czynsz,
    > dojechać) PLUS koszty dodatkowe prowadzenia przedsiębiorstwa.
    A co zjada na śnadanie i czym dojeżdża TP S.A.
    albo Związek Hodowców Drążkaliwców?
    hint: czy przedsiębiorca to koniecznie Jan Kowalski?
    (czy można _zatrudnić_ jako pracownika najemnego 'Jabłkowscy Sp. z o.o.'?)

    --
    pozdro
    poreba