  • 11. Data: 2008-04-23 17:38:45
    Temat: Re: Prawo o ruchu drogowym - strzałki
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    akohoro w <news:funrfb$ro0$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > news:080423.185601.psp.225@int.dyndns.org.invalid...
    >> gargamel w <news:funmor$6ba$1@news.wp.pl>:
    >>>
    >> Nie ma zakazu jazdy w poprzek...
    > no a jechać po chodniku rowerem można ?

    A dlaczego wyciąłeś to co z PoRD zacytowałem?

    Resztę ustawy (i wyjątki od zakazu jazdy po chodniku) łatwo znajdziesz w
    sieci...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2008-04-23 17:47:26
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A czesto tak sobie jezdzisz po przejsciu dla pieszych?

    a co mi tego zabrania?

  • 13. Data: 2008-04-23 19:23:36
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > no a jechać po chodniku rowerem można ?

    można:O)

    aż dziw że rzeczywiście wprowadzono do kodeksu definicję roweru jako
    pojazd:O)
    pewnie to przymiarka do uznania wrotek, czy hulajnogi jako pojazdy:O)

    i jeden artykuł mówi że po chodniku pojazd nie może jechać a inny że może:O)

  • 14. Data: 2008-04-23 20:09:24
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Art. 2.
    > 47) rower - pojazd jednośladowy lub wielośladowy poruszany siłą mięśni
    > osoby jadącej tym pojazdem,

    ok, rzeczywiscie w kodeksie zdefiniowano rower jako pojazd, co moim zdaniem
    jest śmieszne, ale ok, przyj,muję do wiadomości:O)

    > Art. 26.
    > 3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    > 3. jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych.

    Art.33.1. Kierujacy rowerem jednosladowym jest obowiązany korzystać z drogi
    dla rowerów
    lub z drogi dla rowerów i pieszych, jest zobowiązany zachować szczegulną
    ostrożność
    i ustępować miejsca pieszym.

    Art.33.6 Kierujący rowerem, korzystając z chodnika lub drogi dla pieszych,
    jest obowiązany jechać powoli, zachować szczególną ostrożność i ustępować
    miejsca pieszym.

    to w końcu można czy nie można? oto jest pytanie:O)

    > Nie ma zakazu jazdy w poprzek...

    jeszcze nie, ale pewnie niedługo dla bezpieczeństwa wprowadzą, bo te
    samochody przejeżdzają przez przejścia tak wiu i wiu, a jak będzie musiał
    wysiąść i popchać to co innego:O)

  • 15. Data: 2008-04-23 20:20:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gargamel w <news:fuo53o$djn$3@news.wp.pl>:

    > ok, rzeczywiscie w kodeksie zdefiniowano rower jako pojazd, co moim zdaniem
    > jest śmieszne, ale ok, przyj,muję do wiadomości:O)

    To jest kura...

> [...]

    > miejsca pieszym.

    > to w końcu można czy nie można? oto jest pytanie:O)

    Pomiędzy 33.1 i 33.6 jest 33.5 -- możesz doczytać?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2008-04-23 20:22:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...na> napisał w wiadomości
    > lub z drogi dla rowerów i pieszych, jest zobowiązany zachować
    > szczegulną

    To takich analfabetow mamy w parlamencie?
    Czy tylko co niektorzy w usenecie nie potrafia z copypasta korzystac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2008-04-23 20:39:44
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > pewnie to przymiarka do uznania wrotek, czy hulajnogi jako pojazdy:O)

    ojej, muszę się poprawić, według kodeksu drogowego wrotki i hulajnoga to
    rower, a wiec pojazd:O)

  • 18. Data: 2008-04-23 20:46:39
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Pomiędzy 33.1 i 33.6 jest 33.5 -- możesz doczytać?

    tak, doczytałem, i coś to w temacie zmienia?

  • 19. Data: 2008-04-23 21:05:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gargamel w <news:fuo7dq$eu9$1@news.wp.pl>:

> [...]

    ^^

    > tak, doczytałem, i coś to w temacie zmienia?

    Dokleiłem to co wyciąłeś, a o co pytałeś -- trollu

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2008-04-23 22:52:53
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Dokleiłem to co wyciąłeś, a o co pytałeś

    widzę że nie zrozumiałeś o co pytałem:O(

    p,s, a tak na marginesie to było pytanie retoryczne (bo nawet dziecko wie że
    można rowerem jeździć chodnikiem:O)