-
1. Data: 2006-12-29 14:31:46
Temat: Prawo konsumenta
Od: "Paweł " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
Hej, mam pytanie odnośnie praw konsumenta i może ktoś się zna na tym:
Jak to wygląda przy zwracaniu towaru? Czy kupując np. komputer mogę go zwrócić
( w rozsądnym terminie oczywiście i w odpowiednim stanie)??? Albo czy tym
bardziej mogę go zwrócić, gdy stwierdzę usterki, albo gdy sprzedawca informuje
mnie, że coś w komputerze jest a w rzeczywistości nie ma? Czy mam prawo
zwrócić towar? Czy sprzedawca może odmówić zwrotu i np. tylko zaoferować
wymianę na nowy?
Jak przepisy polskie mają się do Unijnych?
Dzięki serdeczne
Pozdrowionka:)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2006-12-29 14:55:34
Temat: Re: Prawo konsumenta
Od: "K." <k...@o...pl>
> Hej, mam pytanie odnośnie praw konsumenta
Może użyjesz wyszukiwarki? Było setki razy o tym.
K.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2006-12-30 07:20:20
Temat: Re: Prawo konsumenta
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>
> Hej, mam pytanie odnośnie praw konsumenta i może ktoś się zna na tym:
> Jak to wygląda przy zwracaniu towaru? Czy kupując np. komputer mogę go
zwrócić
> ( w rozsądnym terminie oczywiście i w odpowiednim stanie)??? Albo czy tym
> bardziej mogę go zwrócić, gdy stwierdzę usterki, albo gdy sprzedawca
informuje
> mnie, że coś w komputerze jest a w rzeczywistości nie ma? Czy mam prawo
> zwrócić towar? Czy sprzedawca może odmówić zwrotu i np. tylko zaoferować
> wymianę na nowy?
> Jak przepisy polskie mają się do Unijnych?
Nie możesz, chyba że wewnętrzne przepisy sklepu to umozliwiają, w przypadku
usterki jednym z rozwiązań może być zwrot, a także naprawa lub wymiana.