  • 21. Data: 2006-06-28 11:36:16
    Temat: Re: Prawo jazdy - jazda bez 'nowego'dokumentu po 1 lipca
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Henry (k) porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ja mam podobny problem - do Polski wracam dopiero w lipcu i tylko na
    > tydzień. Więc nawet starajac się być posłusznym obywatelem złożę
    > papiery o nowe prawko to pewnie będę je miał dopiero we wrześniu.
    Dowiedz sie czy nie mozesz tego zalatwic poprzez konsulat.
    Poza tym - zawswe mozesz zrobic tak, ze skladasz wniosek o wymiane
    prawka, oddajesz stare prawko, na wniosku zaznaczasz zeby nowe Ci
    wyslali poczta
    --
    badzio

  • 22. Data: 2006-06-28 11:40:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu s...@i...sieradz.info porozsypywal
    nastepujace haczki:
    > I to jest paranoja. Mam uprawnienia a nie moge.
    Bo nie masz waznego dokumentu poswiadczajacego te uprawnienia;P
    > i jaka ta policja wazna wtedy...
    Egzekwuje prawo - od tego jest
    > do dupy.
    Zalezy co kto lubi ;P
    > brak czasu i wrodzona awersja do urzedow.
    ROTFL
    Mam duza awersje do urzedow, ale uwazam ze sa ciekawsze sposoby wydania
    50zl a i czas, ktory moglbym zmarnowac w razie poruszania sie samochodem
    bez waznego prawka, jest dla mnie wazniejszy niz moja awersja do urzedow
    --
    badzio

  • 23. Data: 2006-06-28 17:18:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Skup się chłopie. Ważne bezterminowo to jest jego _prawo_ do _jazdy_.
    > Traci natomiast ważność dokument który je potwierdza.

    To co napisałeś to truizm. Wie o ym każdy ciołek i matołek. Skup sie chłopie na
    adekwatności mojej odpowiedzi na określony post.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2006-06-28 17:20:28
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > i nie pozwoli dalej jechać, bo nie ma dokumentów potwierdzających jego
    > uprawnienia do prowadzenia pojazdów.
    > Jak ważny dokument przyniesie to pojedziesz dalej.

    A podstawę prawną napisanej przez ciebie bzdury podasz?

  • 25. Data: 2006-06-28 17:26:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A podstawę prawną napisanej przez ciebie bzdury podasz?

    Mała podpowiedź: czy policjant zatrzyma mi "stare" "nieważne" prawko?

  • 26. Data: 2006-06-29 10:17:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Gribik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ..

    > Nie bedzie mial tylko dokumentu, a uprawnienia bedzie mial caly czas.
    > Gliniarz moze mu skoczyc, a jak sie bedzie rzucal to jedynie mandacik
    > 50zl wypisze za brak dokumentow.

    Żebyś się nie zdziwił. Pojazd może zostać odholowany na koszt właściciela.

  • 27. Data: 2006-06-29 11:50:00
    Od: d...@o...pl

    s...@i...sieradz.info napisał(a):
> [...]
    > jezdze starym polonezem, moje prawo jazdy jest juz lekko podniszczone a
    > policjant (szczegolnie ten wasaty) ma zawsze racje i jak nie do A to sie
    > przyczepi do B. Tak wiec chce wiedziec co mi grozi w w/w wypadku.
    > Mam do wykonania dluzsza trase juz w lipcu i chce wiedziec czy moge zaryzykowac.
    > Wiadomo ostrozna jazda, cb-radio itp ale ryzyko jednak istnieje. A nie chce jak
    > idiota stac w polu samochodem w 2 koncu polski, bo jakis policjant sie musial
    > wykazac i zlapal cholernie groznego przestepce.
    >

    > pozdrawiam wszystkich prawnikow z tutejszej grupy na ktorej ja tylko goscinnie

    Jeśli chcesz mieć spokój to zrób jak zalecają tutaj :

    64.html?skad=rss

  • 28. Data: 2006-06-29 14:30:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żebyś się nie zdziwił. Pojazd może zostać odholowany na koszt właściciela.

    Napiszę po raz drugi:

  • 29. Data: 2006-06-29 15:14:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Nostradamus napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Napiszę po raz drugi:
    >A podstawę prawną napisanej przez ciebie bzdury podasz?

    Podstawę czegoś odwrotnego można znaleźć tutaj:
    http://www.nczas.com/?a=show_article&id=2507
    Wynika z niego, że nakaz wymiany dokumentów wprowadzony został nielegalnie.

    Arek

  • 30. Data: 2006-06-29 16:18:44
    Od: "Kierowca ;)" <c...@p...onet.pl>

    > § 2. 2 Rozp. Ministra Infrastuktury z 29 kwietnia 2002 r w sprawie
    > wymiany praw jazdy. (Dz. U. z 7 czerwca 2002 r.):
    > "Okres od dnia złożenia wniosku do dnia wydania nowego dokumentu
    > nie może być dłuższy niż 30 dni."

    > Jak widzisz, nie mogą.

    > Próbuję :-)
    >
    > Krystian

    "Okres od dnia złożenia wniosku do dnia wydania nowego dokumentu nie może być
    dłuższy niż 30 dni.", a w urzędzie Pani przyjmująca wniosek oznajmiła mi, że
    mogę zapytać najwczesniej za 1,5 miesiąca!!!
    Tłumaczą to tym, że stare PJ wydane było w innym powiecie. Zgadza się, ale co z
    tego!!!??? Mają 30 dni i nie interesuje mnie co muszą zrobić w tym czasie, żeby
    wydać mi nowe PJ.
    Co z można zrobić z tym fantem, jeśli urząd nie dotrzyma terminu???
    Ja dostałbym mandat za brak dokumentu, a urząd???