  • 1. Data: 2009-06-15 14:47:28
    Temat: Prawo jazdy a brak meldunku
    Od: "Jaro" <jarecky(malpa)mailujnakablowkeaster>

    Witam!

    Mam prawko kat. B i chce zrobic A. Niestety mam brak meldunku (tak wpisane w
    dowodzie). Dzisiaj chcialem sie zapisac na kurs na kat. A ale Pan mi
    powiedzial ze kurs to ja moge zrobic ale do egzaminu mnie nie dopuszcza bo
    jestem niezameldowany nie mowiac o tym, ze nie wydadza mi nowego prawa jazdy
    a nawet przy kontroli drogowej moga mi zabrac stare. Byl ponoc u niego jakis
    gosc 1,5 roku temu z podobnym problemem i odbil sie od sciany urzedow i
    musial sie na czas egzaminu zameldowac po czym po wyrobieniu prawka sie
    wymeldowal. Moze od tego czasu cos sie zmienilo? Poradzcie co robic, choc
    meldunek z roznych przyczyn odpada...

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 2. Data: 2009-06-15 15:06:30
    Temat: Re: Prawo jazdy a brak meldunku
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Jaro pisze:
> [...]
    > musial sie na czas egzaminu zameldowac po czym po wyrobieniu prawka sie
    > wymeldowal. Moze od tego czasu cos sie zmienilo? Poradzcie co robic, choc

    Ja mam prawko bez meldunku, urzedasy nie mialy innego wyjscia musialy je
    wydac. Pomaga kilkia paragrafow i zjebanie kierownika danego urzedu jak
    jak psa.

  • 3. Data: 2009-06-15 20:42:10
    Od: "Jaro" <jarecky(malpa)mailujnakablowkeaster>

    > Ja mam prawko bez meldunku, urzedasy nie mialy innego wyjscia musialy je
    > wydac. Pomaga kilkia paragrafow i zjebanie kierownika danego urzedu jak
    > jak psa.

    No ja dzis bylem w urzedzie i nie ma mowy o prawku bez meldunku...

    Jakis hint jakich paragrafow jako argumentow uzyc?

    Pozdr
    Jaro

  • 4. Data: 2009-06-16 10:06:04
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Jaro <jarecky(malpa)mailujnakablowkeaster> wrote:
    > No ja dzis bylem w urzedzie i nie ma mowy o prawku bez meldunku...
    > Jakis hint jakich paragrafow jako argumentow uzyc?

    Zacznij od zlozenia pisemnej prosbe o podanie przez nich tych paragrafow ktore
    uniemozliwiaja wydanie prawa jazdy.

    --
    Kaziu

  • 5. Data: 2009-06-16 10:13:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Najpierw zarób na kurs, ukończ go i zdaj ten egzamin, a dopiero później martw się
    pierdołami.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-06-16 10:35:44
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 10:06:04 +0000 (UTC), Kaziu napisał(a):

    > Zacznij od zlozenia pisemnej prosbe o podanie przez nich tych paragrafow ktore
    > uniemozliwiaja wydanie prawa jazdy.

    Ale PJ wydaje np. Prezydent Miasta poprzez swój organ zwany Wydziałem
    Komunikacji :)
    A nie jakiś tam WORD :))))
    Nie sądzę aby na takie pismo udzielono mu odpowiedzi w sytuacji kiedy nie
    ma 'sprawy'.

  • 7. Data: 2009-06-16 12:04:17
    Od: "Jaro" <jarecky(malpa)mailujnakablowkeaster>

    >Najpierw zarób na kurs, ukończ go i zdaj ten egzamin, a dopiero później
    >martw się pierdołami.
    >JaC

    Tak zamierzam zrobic.

    Pozdr
    Jaro

  • 8. Data: 2009-06-16 12:31:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 16:47:28 +0200, Jaro napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Mam prawko kat. B i chce zrobic A. Niestety mam brak meldunku (tak wpisane w
    > dowodzie).

    "Procedura":
    http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html
    ?co=opis&sp_id=1748
    Jak widać, jeżeli nie spełniasz przesłanek do "niewydania" PJ - to jeżeli
    zdasz egzamin i wniesiesz niezbędne opłaty - PJ zostanie Ci wydane.

  • 9. Data: 2009-06-16 17:40:28
    Od: kuba <j...@g...com>

    Jaro pisze:

    > No ja dzis bylem w urzedzie i nie ma mowy o prawku bez meldunku...
    >
    > Jakis hint jakich paragrafow jako argumentow uzyc?

    Art. 87 PoRD mówi, jakie wymagania trzeba spełnić, żeby uzyskać prawko.
    Nie znalazłem nic o tym, że trzeba być zameldowanym na terytorium RP ;)

    I to nie Ty musisz podać podstawę prawną, tylko urzędasy!

    pozdrawiam
    kuba

  • 10. Data: 2009-06-16 18:01:10
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > Jak widać, jeżeli nie spełniasz przesłanek do "niewydania" PJ - to jeżeli
    > zdasz egzamin i wniesiesz niezbędne opłaty - PJ zostanie Ci wydane.

    Prawo jazdy jest dokumentem ktory potwierdza kwalifikacje do prowadzenia
    pojazdow , nie miejsce zameldowania.

    Mam takowe prawko bez miejsca zamieszkania (czy zameldowania), w punkcie
    8. jest puste miejsce wiec mozna wydac .